Hej,
szukam dla siebie v40 w turbobenzynie. Zastanawiam się: ile wytrzymują takie silniki? Oczywiście nigdy nie wiadomo ile auto ma prawdziwego przebiegu, ale czy warto oglądać pojazd, który już w ogłoszeniu ma podane ponad 360 tysięcy? Dla wielu aut taki przebieg to koniec życia, a tutaj mamy jeszcze turbo itd.
Niedaleko mnie jest do kupienia takie cudo:
https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-v40 ... llery-grid" onclick="window.open(this.href);return false;
Będę wdzięczny za wszelkie spostrzeżenia i uwagi odnośnie ogłoszenia!
Wysłane z mojego Lenovo TAB 2 A10-70L przy użyciu Tapatalka
V40 T4
-
- Zaawansowany
- Posty: 79
- Rejestracja: 29 paź 2018, o 20:03
- Model: V40/V70
- Silnik: 1.9/2,5T
- moc: 10/210
- Rocznik: 2002
- wiek: 28
- Skąd jesteś?: Torun
- imię: Michal
Re: V40 T4
plooskiev,
Hej
poproś gościa o vin i wbij w google, dosyć sporo szwajcarów idzie z aukcji do których VIN cię zaprowadzi. O swojej V70tce się dowiedziałem wiele zanim pojechałem oglądać i przynajmniej wiem na co przyjechała
Ma dobrą cenę, na tyle dobrą że gościu z 1-1.5k pewnie przycina więc kupił go naprawdę okazyjnie i tutaj pojawia się haczyk do wykrycia czemu to jego kosztowało 1000-1200 CHF
Może być turbo padnięte i jest 1.5k na wejściu, dojdzie coś w zawieszeniu + rozrząd i już fura wychodzi za 10k czyli już realnie.
Hej
poproś gościa o vin i wbij w google, dosyć sporo szwajcarów idzie z aukcji do których VIN cię zaprowadzi. O swojej V70tce się dowiedziałem wiele zanim pojechałem oglądać i przynajmniej wiem na co przyjechała
Ma dobrą cenę, na tyle dobrą że gościu z 1-1.5k pewnie przycina więc kupił go naprawdę okazyjnie i tutaj pojawia się haczyk do wykrycia czemu to jego kosztowało 1000-1200 CHF
Może być turbo padnięte i jest 1.5k na wejściu, dojdzie coś w zawieszeniu + rozrząd i już fura wychodzi za 10k czyli już realnie.