Pytania i porady przed zakupem samochodu
-
luki440
- Volvo Fan
- Posty: 2285
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 21:31
- Model: S40
- Silnik: D4192T3
- moc: 115
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Lubuskie
- imię: Lukasz
Post
autor: luki440 » 19 sty 2019, o 22:37
laki0977 pisze:luki440 pisze:laki0977 pisze:przy zakupie auta z takim silnikiem na co zwracać uwagę ?
Skrzynia biegòw , wycieki oleju
Wysłane z mojego M9 przy użyciu Tapatalka
Wycieki oleju ze skrzyni czy silnika ?
Ogólnie tego i tego o skrzyni zapomniałem patrz na osłonę wew.połosi lewej i uszczelniacz od wodzika lubi się pocić
Wysłane z mojego M9 przy użyciu Tapatalka
Była sobię V40-stka,a teraz jest S40-stka
-
laki0977
- Debeściak
- Posty: 103
- Rejestracja: 25 sie 2016, o 21:17
- Model: V40
- Silnik: 1.9TD
- moc: 90 KM
- Rocznik: 98
- Skąd jesteś?: Mazowieckie
- imię: Krzysiek
Post
autor: laki0977 » 19 sty 2019, o 23:32
byłem oglądać auto ale sprzęgło brało bardzo wysoko, koniec sprzęgła czy da się jeszcze wyregulować ?
-
luki440
- Volvo Fan
- Posty: 2285
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 21:31
- Model: S40
- Silnik: D4192T3
- moc: 115
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Lubuskie
- imię: Lukasz
Post
autor: luki440 » 20 sty 2019, o 10:06
Nie da.
Wysłane z mojego M9 przy użyciu Tapatalka
Była sobię V40-stka,a teraz jest S40-stka
-
ELI
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
-
Kontakt:
Post
autor: ELI » 20 sty 2019, o 11:15
da sie wyregulować padalec, ale sprzęgło i tak na wykończeniu
-
laki0977
- Debeściak
- Posty: 103
- Rejestracja: 25 sie 2016, o 21:17
- Model: V40
- Silnik: 1.9TD
- moc: 90 KM
- Rocznik: 98
- Skąd jesteś?: Mazowieckie
- imię: Krzysiek
Post
autor: laki0977 » 11 lut 2019, o 21:42
jaka jest najlepsza wersja diesla i co sądzicie o v40 1.9td 102km ?
-
luki440
- Volvo Fan
- Posty: 2285
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 21:31
- Model: S40
- Silnik: D4192T3
- moc: 115
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Lubuskie
- imię: Lukasz
Post
autor: luki440 » 11 lut 2019, o 22:32
Jak dla mnie 95km jak bym miał wybierać to wariant 115km 102 to mułek
Wysłane z mojego M9 przy użyciu Tapatalka
Była sobię V40-stka,a teraz jest S40-stka
-
laki0977
- Debeściak
- Posty: 103
- Rejestracja: 25 sie 2016, o 21:17
- Model: V40
- Silnik: 1.9TD
- moc: 90 KM
- Rocznik: 98
- Skąd jesteś?: Mazowieckie
- imię: Krzysiek
Post
autor: laki0977 » 11 lut 2019, o 23:00
ale coś gdzieś czytałem że w któreś wersji głowice pękały
-
Borysław
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Post
autor: Borysław » 11 lut 2019, o 23:10
Nie głowice ale uszczelki pod nią w wersji 90 KM. Mogłeś się też natknąć na 1,9 ale benzyniaki i też nie 1,9 ale 2,0 T4 w polifcie i nie głowica ale tuleje cylindrów.
-
adwersarz
- Zaawansowany
- Posty: 79
- Rejestracja: 29 paź 2018, o 20:03
- Model: V40/V70
- Silnik: 1.9/2,5T
- moc: 10/210
- Rocznik: 2002
- wiek: 28
- Skąd jesteś?: Torun
- imię: Michal
Post
autor: adwersarz » 11 lut 2019, o 23:15
laki0977,
Aktualnie (chyba na swoje nieszczęście) posiadam 1.9 102 konie i mogę powiedzieć śmiało że to taki muł że nawet cofać nie chcę...
Niestety na najbliższe 2 lata jestem skazany na taki daily wóz i szczerze niepolecam, benzynowa V40stka jeszcze coś sobą prezentuje ale to pierdzące dci to naprawdę za karę
-
Borysław
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Post
autor: Borysław » 11 lut 2019, o 23:26
adwersarz pisze:laki0977,
Aktualnie (chyba na swoje nieszczęście) posiadam 1.9 102 konie i mogę powiedzieć śmiało że to taki muł że nawet cofać nie chcę...
Niestety na najbliższe 2 lata jestem skazany na taki daily wóz i szczerze niepolecam, benzynowa V40stka jeszcze coś sobą prezentuje ale to pierdzące dci to naprawdę za karę
Znajomy też miał takiego muła ale 90 KM.Poszła używana turbina, wymienił przepływomierz i wszystkie filtry.Auto było nie do poznania. Zaczęło w końcu jeździć.