[V40 1.9DI 2001] ściąganie auta i zdzieranie opon przód
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Turysta
- Posty: 27
- Rejestracja: 29 paź 2017, o 16:49
- Model: V40
- Silnik: D4192T3
- moc: 115KM
- Rocznik: 2001
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Suwalki
- imię: Mariusz
[V40 1.9DI 2001] ściąganie auta i zdzieranie opon przód
Witam, mam problem z moim Volviakiem. Otóż po kupnie wymieniłem opony na używane, bo poprzednie były w opłakanym stanie, sprawdziłem zawieszenie i zrobiłem zbieżność - auto ściągało delikatnie w lewo po puszczeniu kierownicy, ale nie było to męczące więc nie przejmowałem się dopóki nie zauważyłem, że ścięło wewnątrz przednie opony. Więc kupiłem komplet nowych opon, wyważyłem felgi, zmieniłem sworznie, sprawdziłem zawieszenie w trzech różnych SKP - oczywiście wszystko ok i pojechałem ustawić zbieżność. Auto nadal ściąga delikatnie więc pojechałem w inne miejsce sprawdzić zbieżność - idealnie! Byłem u mechanika sprawdzić zawieszenie - wszystko ok, no to jeździłem i zdarło kolejne opony Podpowiedzcie mi co mogę jeszcze zrobić, bo nie chcę wymieniać nie potrzebnie po kolei części zawieszenia jeżeli są sprawne i sprawdzać czy to coś pomogło poprzez testowanie na kolejnych oponach. To co mi przychodzi do głowy to zgięty wahacz albo drążek kierowniczy - da się to jakoś sprawdzić? bo wizualnie nic nie widać. Pomocy!
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [V40 1.9DI 2001] ściąganie auta i zdzieranie opon przód
Byłeś na ustawianiu pełnej zbieżności kół przód/tył?
Drążki kierownicze, poduszki amortyzatorów,gumy wahaczy,przekładnia sprawdzona?
Sanki mogą być lekko przesunięte po jakimś dzwonie.
Amortyzatory słabe.
Drążki kierownicze, poduszki amortyzatorów,gumy wahaczy,przekładnia sprawdzona?
Sanki mogą być lekko przesunięte po jakimś dzwonie.
Amortyzatory słabe.
-
- Turysta
- Posty: 27
- Rejestracja: 29 paź 2017, o 16:49
- Model: V40
- Silnik: D4192T3
- moc: 115KM
- Rocznik: 2001
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Suwalki
- imię: Mariusz
Re: [V40 1.9DI 2001] ściąganie auta i zdzieranie opon przód
Tak, przy nowych oponach była robiona zbieżność przód i tył. Poduszki amorów robione były jakiś czas po kupnie, a takie rzeczy jak drążki czy gumy wahaczy powinny chyba wyjść na szarpakach, a nie było żadnych zastrzeżeń. Auto niby nie bite, przynajmniej z zewnątrz wszędzie ori lakier jest, więc dzwon raczej odpada. Amortyzatory fakt, że są słabe, ale nie sądziłem, że to może mieć coś do tego...
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [V40 1.9DI 2001] ściąganie auta i zdzieranie opon przód
Na szarpakach może wyjść wszystko i nic.
Moje wcześniejsze auto przeszło przegląd ze złamanymi dwoma sprężynami i wywalonym amortyzatorem.
Trzeba jeszcze potrafić korzystać z tego typu urządzeń.
Na zgaszonym silniku, pokręć energicznie kierownicą w lewą\prawą stronę.Jak zacznie stukać, drążki lub przekładnia do wymiany\regeneracji.
Moje wcześniejsze auto przeszło przegląd ze złamanymi dwoma sprężynami i wywalonym amortyzatorem.
Trzeba jeszcze potrafić korzystać z tego typu urządzeń.
Na zgaszonym silniku, pokręć energicznie kierownicą w lewą\prawą stronę.Jak zacznie stukać, drążki lub przekładnia do wymiany\regeneracji.