T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
Zapytaj się na co poskładał silnik bo na klej to nie wygląda.
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
-
- Debeściak
- Posty: 135
- Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:43
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 147KW
- Rocznik: 2002
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Debica
- imię: Artur
- Lokalizacja: Dębica
Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
Głowice robiłem w Krakowie ale nie pamiętam czy górę głowicy on składał czy tylko montował głowice na blok. Czy jest możliwe że ściągał górę? Pamiętam że miał problem z zalozenim walka odwrotnie, i że silnik nie palil. Po konsultacji z Krakowem odwrócił wałek i nie było problemów już. Ale nie wiem co z górą. Nie znam się na tym. Boje się że się nie przyzna a wtedy lipa.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalkaturboni pisze:Zapytaj się na co poskładał silnik bo na klej to nie wygląda.
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
Ja pier**le, po składał to na silikon... Zobacz czy tego badziewia nie masz jeszcze na uszczelnieniu misa-blok i na samym łączeniu dwóch połowę bloku. Co do zaworu to jest to zmienna faza.
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
-
- Debeściak
- Posty: 135
- Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:43
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 147KW
- Rocznik: 2002
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Debica
- imię: Artur
- Lokalizacja: Dębica
Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
Pewnie jest wszędzie, już pozbawiłem się złudzeń, no cóż za frajerstwo się płaci. Pogadam z nim na spokojnie może chociaż trochę uda mi się odzyskać... Bo już nie chce u niego poprawiać
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
Górę też musiał składać mechanik, bo inaczej nie skręcił by głowicy. Kurcze, a tyle razy na forum powtarzałem o tym loctite 510... Drogie to drogie, ale jedna tuba złożyłem 3 silniki.
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
-
- Debeściak
- Posty: 135
- Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:43
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 147KW
- Rocznik: 2002
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Debica
- imię: Artur
- Lokalizacja: Dębica
Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
Ale ja nie oszczędzałem, ja gościowi powiedziałem że jak czegoś nie będzie miał to zamówię. Ja jestem laik i się nie znam, do teraz nie wiedziałem że tam uszczelki nie ma tylko specjalny klej. Ja chyba ma frajer na czole wypisane...
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
Ale jako lajk nie musisz wszystkiego wiedzieć. Oddając auto powinieneś uzyskać usługę jakiej wymagałeś. On jako mechanik powinien dysponować taka wiedzą albo w przypadku jej braku ja zgłębiać... Już po pierwszym rozkreceniu widać że nie ma tam uszczelniacza tylko klej anaerobowy.
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
-
- Debeściak
- Posty: 135
- Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:43
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 147KW
- Rocznik: 2002
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Debica
- imię: Artur
- Lokalizacja: Dębica
Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
Dla mnie jest to oczywiste i chciałem, żeby gość który mi auto robił też to wiedział. To co wiedziałem, jak śruby głowicy, pasek rozrządu, panewki, pierścienie, itd to od razu zaznaczyłem, że chcę nowe. Czego nie wiedziałem, zaznaczyłem żeby doradził tak jakby robił dla siebie a i tak 3 razy wymieniał oring od turbo na zwykły i dopiero jak się dowiedziałem tutaj żeby kupić ori i będzie ok co się potwierdziło. To co ja mam specjalizację z tego silnika robić?
Jeszcze nie wiem co z tym płynem, co mógł zrobić nie tak, że ten płyn spiernicza i te spaliny tam są. Bo może też coś przy składaniu silnika spieprzył?
Jeszcze nie wiem co z tym płynem, co mógł zrobić nie tak, że ten płyn spiernicza i te spaliny tam są. Bo może też coś przy składaniu silnika spieprzył?
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
Masakra
pchasz taką kasę w remont a wykonanie jest tragiczne .
niestety każdy posiadacz T4 nabiera wiedzy o tym silniku
pchasz taką kasę w remont a wykonanie jest tragiczne .
niestety każdy posiadacz T4 nabiera wiedzy o tym silniku
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
Ja juz nie raz się śmiałem że jak do warsztatu przyjeżdża inne auto jak Volkswagen to od razu mechanicy rozkładają ręce... Ja zgłebiałem ta wiedzę długo, ale dalej sądzę że wiem całe nic o tym silniku
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka