V40 2.0t gaśnie na wolnych obrotah
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: V40 2.0t gaśnie na wolnych obrotah
Odepnij przewód przed regulatorem wrzuć go w pojemnik i wtedy przekręć (najlepiej gdybyś obserwował, a druga osoba przekręci kluczyk w poz II ) Zobacz jak leje paliwo. Ale to tylko półśrodek bo ciśnienia ii tak nie sprawdzisz. Pomiędzy pompą a filtrem też jest zaworek identyczny jak przy listwie. Tam ciśnienie powinno być w granicy 4,5 bar. Kup manometr za 20 zł plus kawałek przewodu odpornego na paliwo i zawór do pompowania kół (całość wyniesie max 40 zł) i sprawdzaj ciśnienie. Opcja jest taka, albo padła pompka, pierwszy regulator, zawalony filtr paliwa, albo drugi regulator. Innych możliwości raczej nie ma, jeżeli chodzi o ciśnienie paliwa.
-
- Turysta
- Posty: 49
- Rejestracja: 27 lip 2017, o 08:11
- Model: V 40
- Silnik: 1.8 122 KM
- moc: 122 KM
- Rocznik: 2001
- wiek: 29
- Skąd jesteś?: Bielawa
- imię: Kamil
Re: V40 2.0t gaśnie na wolnych obrotah
W którym miejscu jest ten zaworek między filtrem a pompą paliwa? Pod autem gdzieś przy filtrze?
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 sty 2019, o 22:47
- Model: v40
- Silnik: 2.0t
- moc: 118kv
- Rocznik: 99
- wiek: 25
- Skąd jesteś?: Inowroclaw
- imię: Tomek
Re: V40 2.0t gaśnie na wolnych obrotah
Przy pompie paliwa. W tej obudowie którą wkładasz do zbiornika
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: V40 2.0t gaśnie na wolnych obrotah
camillus przy filtrze paliwa szukaj tego :
Wyszarpane ze złomu także sorry za wygląd
Wyszarpane ze złomu także sorry za wygląd
-
- Turysta
- Posty: 49
- Rejestracja: 27 lip 2017, o 08:11
- Model: V 40
- Silnik: 1.8 122 KM
- moc: 122 KM
- Rocznik: 2001
- wiek: 29
- Skąd jesteś?: Bielawa
- imię: Kamil
Re: V40 2.0t gaśnie na wolnych obrotah
Yaro,
Dzięki wielkie! Za piękne zdjęcie tego filtra Faktycznie jest tam coś takiego. Więc trzeba się tam wpiąć.
Dzięki wielkie! Za piękne zdjęcie tego filtra Faktycznie jest tam coś takiego. Więc trzeba się tam wpiąć.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 sty 2019, o 22:47
- Model: v40
- Silnik: 2.0t
- moc: 118kv
- Rocznik: 99
- wiek: 25
- Skąd jesteś?: Inowroclaw
- imię: Tomek
Re: V40 2.0t gaśnie na wolnych obrotah
Regulator wymieniony na ori volvo. To ten pod maską.
https://www.draken.com.pl/volvo/uklad-p ... volvo.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dalej gaśnie....
https://www.draken.com.pl/volvo/uklad-p ... volvo.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dalej gaśnie....
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: V40 2.0t gaśnie na wolnych obrotah
savart mierzyłeś to ciśnienie w końcu? Jak przewody podciśnień? Szczelne wszystko?
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 sty 2019, o 22:47
- Model: v40
- Silnik: 2.0t
- moc: 118kv
- Rocznik: 99
- wiek: 25
- Skąd jesteś?: Inowroclaw
- imię: Tomek
Re: V40 2.0t gaśnie na wolnych obrotah
Ciśnienie będę mógł zmierzyć jak będę miał więcej czasu, bo chwilowo od rana do wieczora praca. Przewody podciśnień są całe, aczkolwiek widac że mają dość bo są poparciałe. Za filtr paliwa wezmę sie w ... niedzielę, bo to jedyny wolny termin na grzebanie.
Czy taki sam regulator jest obok pompki paliwa?
Dodam ze pompa paliwa jest nowa, bo poprzednia wyła cały czas.
Czy taki sam regulator jest obok pompki paliwa?
Dodam ze pompa paliwa jest nowa, bo poprzednia wyła cały czas.
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: V40 2.0t gaśnie na wolnych obrotah
Jest inny. Puszcza przy 4.5 bara i paliwo wraca do koszyka.savart pisze:Czy taki sam regulator jest obok pompki paliwa?
Co do podciśnień podepnij jakikolwiek manometr i zobacz jakie ma wartości na jałowym lub podepnij sprężarkę w zamknięty układ omijając filtr powietrza.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 sty 2019, o 22:47
- Model: v40
- Silnik: 2.0t
- moc: 118kv
- Rocznik: 99
- wiek: 25
- Skąd jesteś?: Inowroclaw
- imię: Tomek
Re: V40 2.0t gaśnie na wolnych obrotah
Na początku tygodnia zadzwoniłem do warsztatu i przedstawiłem problem. Przez telefon mechanik powiedział, że może być to przepustnica i regeneracja jakiegoś elementu 900 zł. Bez oglądania auta.
Dało mi to do myślenia, bo gość wymieni mi 1 wężyk za 2 zł a powie że przepustnice rozkręcał.
Wymieniłem te małe wężyki które idą od gumy za przepływką i wężyk od regulatora ciśnienia paliwa. Dalej nic
Ogarnąłem sobie manometr do pompowania kół, i ciśnienie z listwy na zapłonie ponad 3 bary, dokładnie nie miałem jak sprawdzić bo pistolet przepuszczał paliwo. Na jałowych, nierównych obrotach gdzie auto starało się nie doprowadzić do zdechnięcia, ponad 2.5 bar i tez nie jest to dokładna wartość bo wszędzie lało się paliwo.
Szukając dalej przyczyn zdychania auta, wziąłem suszarkę i ciepłym powietrzem z odległości atakowałem przepływkę. Nie wiem czy zależało to od ciepłego powietrza czy auto miało moment że nie zgaśnie (czasami ma takie objawy, że nie zgaśnie przez chwilę), ale silnik nie zgasł, i może trochę równiej pracował.
Jutro pojadę do znajomego, który ma program i postaramy się zobaczyć jakie wartości podaje komputer odnośnie powietrza.
Jakie wartości powinien pokazać przepływomierz? Z góry dzięki
Dało mi to do myślenia, bo gość wymieni mi 1 wężyk za 2 zł a powie że przepustnice rozkręcał.
Wymieniłem te małe wężyki które idą od gumy za przepływką i wężyk od regulatora ciśnienia paliwa. Dalej nic
Ogarnąłem sobie manometr do pompowania kół, i ciśnienie z listwy na zapłonie ponad 3 bary, dokładnie nie miałem jak sprawdzić bo pistolet przepuszczał paliwo. Na jałowych, nierównych obrotach gdzie auto starało się nie doprowadzić do zdechnięcia, ponad 2.5 bar i tez nie jest to dokładna wartość bo wszędzie lało się paliwo.
Szukając dalej przyczyn zdychania auta, wziąłem suszarkę i ciepłym powietrzem z odległości atakowałem przepływkę. Nie wiem czy zależało to od ciepłego powietrza czy auto miało moment że nie zgaśnie (czasami ma takie objawy, że nie zgaśnie przez chwilę), ale silnik nie zgasł, i może trochę równiej pracował.
Jutro pojadę do znajomego, który ma program i postaramy się zobaczyć jakie wartości podaje komputer odnośnie powietrza.
Jakie wartości powinien pokazać przepływomierz? Z góry dzięki