V40T4 V70T5 Odczucia, Plany.
Moderator: sacel666
-
- Debeściak
- Posty: 105
- Rejestracja: 27 lis 2018, o 20:57
- Model: V40
- Silnik: 1.9T
- moc: 200
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: MALBORK
- imię: Pawel
V40T4 V70T5 Odczucia, Plany.
Życie nie pozostawia za wiele czasu na jakieś tam integracje z Forum, ale moja złomnikowa Violetta jeździ, nie zawodzi w potrzebie.
Wszystko tam trzeszczy i wibruje w sensie plastików od przodu do tyłu, ale jedzie, hamuje pięknie, jakoś tam przyspiesza.
Zakręty sprawiają przyjemność dużo większą niż dachowanie Saabem)).
Pokochałem tę Furę jako konstrukcję.
Dużo bym dał za mniej wyeksploatowany ogólnie egzemplarz - kwestia czasu.
Ojciec i Szef jeździ tylko automatami, myślę o V70 w T5. LPG
Łosie Wszystkich Krajów - Łączcie się!!!
Wszystko tam trzeszczy i wibruje w sensie plastików od przodu do tyłu, ale jedzie, hamuje pięknie, jakoś tam przyspiesza.
Zakręty sprawiają przyjemność dużo większą niż dachowanie Saabem)).
Pokochałem tę Furę jako konstrukcję.
Dużo bym dał za mniej wyeksploatowany ogólnie egzemplarz - kwestia czasu.
Ojciec i Szef jeździ tylko automatami, myślę o V70 w T5. LPG
Łosie Wszystkich Krajów - Łączcie się!!!
-
- Debeściak
- Posty: 382
- Rejestracja: 14 mar 2017, o 17:42
- Model: V40/S60
- Silnik: 2,0T/2.3T5
- moc: 200/250
- Rocznik: 2002
- wiek: 24
- Skąd jesteś?: Pilawa
- imię: Jan
- Kontakt:
Re: V40T4 V70T5 Odczucia, Plany.
Jak T5 to tylko manual
Ja mu w gaz a On zgasł!
FanPage mojego Volvo zachęcam do polubienia https://www.facebook.com/VolvobyDraxido
FanPage mojego Volvo zachęcam do polubienia https://www.facebook.com/VolvobyDraxido
-
- Debeściak
- Posty: 173
- Rejestracja: 18 paź 2016, o 14:01
- Model: s40
- Silnik: 2.0
- moc: 2.0
- Rocznik: 136
- Skąd jesteś?: Grodzisk
- imię: Zdzislaw
Re: V40T4 V70T5 Odczucia, Plany.
Nie jest i nie będzie tak trwały jak Twoje 1.9t.Garbaty75 pisze:Ojciec i Szef jeździ tylko automatami, myślę o V70 w T5. LPG
chyba, że mówisz o 2.3t5. 2.5t5 ma cieńsze tuleje niż 1.9t i to jest największa wada.
-
- Debeściak
- Posty: 105
- Rejestracja: 27 lis 2018, o 20:57
- Model: V40
- Silnik: 1.9T
- moc: 200
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: MALBORK
- imię: Pawel
Re: V40T4 V70T5 Odczucia, Plany.
Od dłuższego czasu szukam i myślę wyłącznie o 2.3 T5
-
- Debeściak
- Posty: 105
- Rejestracja: 27 lis 2018, o 20:57
- Model: V40
- Silnik: 1.9T
- moc: 200
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: MALBORK
- imię: Pawel
Re: V40T4 V70T5 Odczucia, Plany.
Więc jest V70 T5 Szefa, do ogarnięcia kilka tematów, termin u Znajomków na 20.05. więc koło komina się delikatnie cieszymy tym sportkaravanem w gazie. Do niedawna aktualny był plan tego typu, że w miarę możliwości oba moje Łośki podszykuję, sprzedam jakoś tam rynkowo i kupię V70 z manualem i gazem, ale był dylemat silnikowy. Rozważałem 2.0t, bojąc się 2.4 i 2.5 (biedny zawsze straszy się widmem nieszczęść typu tuleje cylindrów itp.) szaleć z 2.3 na codzienne auto dla krótkich odcinków po 6km. to też bez sensu. Po rozmowach i niemal kłótniach z Rodzinką (żonka i dzieciaki), podejmuję dziś (być może złą) decyzję zostawienia Violetty 1.9t4 z 1998r włożenia zapłaconej już (zdrowej) turbiny z okolic Torunia, zajęcia się duperelami w nim, oraz zagazowania staruszka. Proszę Was o podpowiedzenie kompromisowej cenowo opcji założenia instalki. Violka zostaje, 2.0t będziemy żegnać.
Ostatnio zmieniony 8 maja 2019, o 20:36 przez Garbaty75, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Administrator
- Posty: 6210
- Rejestracja: 15 sie 2013, o 14:21
- Model: V40/V70
- Silnik: 1.9 T4/2.3 T5
- moc: 200/250
- Rocznik: 1998
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Lazy
- imię: Rafal
Re: V40T4 V70T5 Odczucia, Plany.
jest temat z Lpg , zerknij tam bo ktoś już szukał instalacji do T4
-
- Debeściak
- Posty: 105
- Rejestracja: 27 lis 2018, o 20:57
- Model: V40
- Silnik: 1.9T
- moc: 200
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: MALBORK
- imię: Pawel
Re: V40T4 V70T5 Odczucia, Plany.
Dzięki Raptusek, oczywiście zerknę. Mamy we wsi dwie firmy gazownicze, dokształcę się w temacie LPG, dozbieram i zagadam. U Staga tak przy okazji bratowego Punto pytałem to 3500 za podobno wypas. Nie szukam wypasu, oby silnika nie niszczyć i trochę tej mocy mieć czasem dla bezpieczeństwa.. Temat na spoko, też przy 2.0t chcę coś porobić, bo ogłaszam wstępnie, ale słaby odzew jest więc będę debiutował w wymianie błotników, po kolei.. Czołem Renifery!
Zdjęcie nie oddaje zupełnie piękna koloru Violki, ale niech będzie dla upamiętnienia, bo to fota z taniego fona zaraz po zrobieniu przeglądu..
Druga zrobiona niedługo potem.
Zdjęcie nie oddaje zupełnie piękna koloru Violki, ale niech będzie dla upamiętnienia, bo to fota z taniego fona zaraz po zrobieniu przeglądu..
Druga zrobiona niedługo potem.
-
- Debeściak
- Posty: 105
- Rejestracja: 27 lis 2018, o 20:57
- Model: V40
- Silnik: 1.9T
- moc: 200
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: MALBORK
- imię: Pawel
Re: V40T4 V70T5 Odczucia, Plany.
Przestudiowałem obszerny temat LPG 1.9 t4 - dla mnie laika, masa wiedzy specjalistycznej, kosmos dla mnie te wartości i milisekundy. Ja chcę jeździć V40 1.9 t4 na gazie i mieć to możliwie tanio i poprawnie zrobione. Wypisałem sobie z tych postów co myślę istotne i zobaczę co z tego kumają ci gazownicy u nas. Działają już z 15 lat, ale z jakiej to pułki fachowcy to jeszcze nie wiem. Czy może ktoś mi z grubsza policzyć ile sensowna instalka mnie wyniesie? Pewne kwoty widuję z przed kilku lat i wiem, że to nie będzie mała kasa, ale u mnie koszty tankowania przypominają spłacanie jakiegoś kredytu. Nie mojego..
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: V40T4 V70T5 Odczucia, Plany.
Dobrze założyć i wystrojć (na sondzie szerokopasmowej - AFR) u dobrego gazownika to minimum około 3500 tyś musisz wydać.
U druciaża zrobisz to za 2000 max 2500 tyś ale licz się potem z poprawkami i wymianą cześci instalacji a w najgorszym wypadku na remoncie głowicy.
A tak na szybko co powinieneś założyć:
Sterownik Tech 224 lub 324 (może być z OBD jak chcesz mieć możliwość podglądu live pracy silnika na telefonie) ewentualnie Stag ale to zależy od gazownik co woli ustawiać. U nas na forum 99,9% T4 jest na Techu
Reduktor Magic III Big z dwoma wyjściami gazu
Wtryski Barcauda 130nl najlepiej pojedyńczo montowane i zasilane z dwóch stron.
Zasilanie z butli do reduktora Faro lub miedź FI8
Wielozawór i elektrozawór również na FI8
Dobry filtr odstojnikowy lub włókno szklane
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
U druciaża zrobisz to za 2000 max 2500 tyś ale licz się potem z poprawkami i wymianą cześci instalacji a w najgorszym wypadku na remoncie głowicy.
A tak na szybko co powinieneś założyć:
Sterownik Tech 224 lub 324 (może być z OBD jak chcesz mieć możliwość podglądu live pracy silnika na telefonie) ewentualnie Stag ale to zależy od gazownik co woli ustawiać. U nas na forum 99,9% T4 jest na Techu
Reduktor Magic III Big z dwoma wyjściami gazu
Wtryski Barcauda 130nl najlepiej pojedyńczo montowane i zasilane z dwóch stron.
Zasilanie z butli do reduktora Faro lub miedź FI8
Wielozawór i elektrozawór również na FI8
Dobry filtr odstojnikowy lub włókno szklane
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka