Wysokie wskazania ciśnienia gazu
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Wysokie wskazania ciśnienia gazu
Z dnia na dzień spotkała mnie niemiła sytuacja z którą nie potrafię sobie poradzić.
Silnik po przełączeniu na LPG z dnia na dzień zrobił się słabszy. Zaczęła mrugać zielona kontrolka. Po podłączeniu sterownika pod komputer, pokazał się błąd zbyt wysokiego ciśnienia.Komputer pokazuje 1,92 bara.Nie można zbić ciśnienia poprzez regulację śrubą, ponieważ brakuje regulacji. Podjąłem decyzję o regeneracji reduktora.Niestety nic to nie zmieniło. Podpiąłem manometr i ku mojemu zdziwieniu ciśnienie wynosi 0.95 bara i wcześniej też tyle pokazywało na komputerze. Drugą rzeczą było sprawdzenie map sensora. Jeżeli jest wypięty z listwy, komputer pokazuje 1 bar więc też jest ok. Dodam, że regenerację przeprowadzałem już kilka razy w poprzednich samochodach więc raczej wszystko złożyłem poprawnie.
Co może być powodem takiej nagłej usterki i to z dnia na dzień? Macie jakieś pomysły, bo mi się skończyły
Silnik po przełączeniu na LPG z dnia na dzień zrobił się słabszy. Zaczęła mrugać zielona kontrolka. Po podłączeniu sterownika pod komputer, pokazał się błąd zbyt wysokiego ciśnienia.Komputer pokazuje 1,92 bara.Nie można zbić ciśnienia poprzez regulację śrubą, ponieważ brakuje regulacji. Podjąłem decyzję o regeneracji reduktora.Niestety nic to nie zmieniło. Podpiąłem manometr i ku mojemu zdziwieniu ciśnienie wynosi 0.95 bara i wcześniej też tyle pokazywało na komputerze. Drugą rzeczą było sprawdzenie map sensora. Jeżeli jest wypięty z listwy, komputer pokazuje 1 bar więc też jest ok. Dodam, że regenerację przeprowadzałem już kilka razy w poprzednich samochodach więc raczej wszystko złożyłem poprawnie.
Co może być powodem takiej nagłej usterki i to z dnia na dzień? Macie jakieś pomysły, bo mi się skończyły
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Wysokie wskazania ciśnienia gazu
krystiancza2, Nie.Odpala od strzału. Manometr pokazuje ciśnienie w otoczeniu atmosferycznym a do wskazań czujnika trzeba dołożyć podciśnienie w kolektorze.
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Wysokie wskazania ciśnienia gazu
Tak ma być.Czujniki mam dwa i jest to samo.Zanim przełączy się na gaz, wskazuje ciśnienie 0,96 a po przełączeniu 1,96.Najeździłem się dzisiaj i wypytałem wszystkich instalatorów w okolicy o co chodzikrystiancza2 pisze:Może czujnik ciśnienia na listwie jest uszkodzony.
Wysłane z mojego POT-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Wysokie wskazania ciśnienia gazu
Tak. Niepotrzebnie kombinowałem, doszukując się jakiegoś problemu
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Wysokie wskazania ciśnienia gazu
Ten wężyk do czego jest podpięty? Do czujnika czy reduktora?
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Wysokie wskazania ciśnienia gazu
Przy tym silniku nie potrzebujesz mieć tego podłączonego a może mieć rację, bo w niektórych reduktorach występuje zawór bezpieczeństwa.
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: Wysokie wskazania ciśnienia gazu
To jest bardzo źle wyregulowany, moje auto na LPG nie widziało CHECKA i zapiernicza lepiej niż na Pb.krystiancza2 pisze:Brawo ty [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]ja się borykam z LPG w swoim jest chyba źle wyregulowany bo na benzynie normalnie jeździ a na LPG zaraz mam checka i tak potrafi podszarpywac jeszcze mi leci trochę LPG do kolektora ssacego przez ten przewodzik w przepustnicy, nie wiem co z tym zrobić a regenerowalem już reduktor.
Wysłane z mojego POT-LX1 przy użyciu Tapatalka
A ten przewód co jest za przepustnicą to podciśnienie do rwduktora i to musi być, a jak puszcza tendy gaz to reduktor już padaka jest.
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: Wysokie wskazania ciśnienia gazu
Daj zdjęcia z pod maski.
A jeśli chodzi o nowy reduktor to jak ma tak samo wyjscia to tak bez przeróbek, ale ja bym wybrał coś zupełnie innego niż BRC i tańszego a zarazem lepszego.
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
A jeśli chodzi o nowy reduktor to jak ma tak samo wyjscia to tak bez przeróbek, ale ja bym wybrał coś zupełnie innego niż BRC i tańszego a zarazem lepszego.
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: Wysokie wskazania ciśnienia gazu
Powiem tak BRC jest dobrą instalacją ale fachowcy u nas w kraju od BRC są do dupy.
Sterowniki są zablokowane i tylko u takich fachowców możesz robić regulację.
Ja bym zmienił twój reduktor na małego Magic III, spokojnie obrobi to auto.
A jak chcesz robić to bardziej kompleksowo to sterownik Tech'a (każdy dobry fachowiec go ustawi, a nawet sam go ustawisz), wtryski Barki 115 i reduktor ten co wcześniej podałem. Tylko koszta wtedy wzrosną chyba że sam to wszystko wymienisz to je ograniczysz.
Butle, wielozawór i elektrozawór oraz przewód gazowy od butli do przodu zostawiasz swój.
Tu masz linka do tego reduktora https://jacus.pl/reduktor-magic-iii-com ... p-745.html
A tu da twojego https://jacus.pl/reduktor-brc-genius-mb-1200-p-782.html
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
Sterowniki są zablokowane i tylko u takich fachowców możesz robić regulację.
Ja bym zmienił twój reduktor na małego Magic III, spokojnie obrobi to auto.
A jak chcesz robić to bardziej kompleksowo to sterownik Tech'a (każdy dobry fachowiec go ustawi, a nawet sam go ustawisz), wtryski Barki 115 i reduktor ten co wcześniej podałem. Tylko koszta wtedy wzrosną chyba że sam to wszystko wymienisz to je ograniczysz.
Butle, wielozawór i elektrozawór oraz przewód gazowy od butli do przodu zostawiasz swój.
Tu masz linka do tego reduktora https://jacus.pl/reduktor-magic-iii-com ... p-745.html
A tu da twojego https://jacus.pl/reduktor-brc-genius-mb-1200-p-782.html
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka