[v40 1.9 di 115km 2004] Sprzeglo wysoko bierze

Wszelkie problemy z mechaniką
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
SPrzemyslaw
Początkujący
Posty: 67
Rejestracja: 20 sie 2019, o 19:11
Model: v40
Silnik: 1.9TD
moc: 85kW
Rocznik: 2002
Skąd jesteś?: Poznan
imię: Przemyslaw

Re: [v40 1.9 di 115km 2004] Sprzeglo wysoko bierze

Post autor: SPrzemyslaw » 24 mar 2020, o 07:53

Jak problem bedzie dalej występował to jedz do zakładu tam, gdzie był zestaw wymieniany bo czasami sie zdarza, ze nowa czesc jest wadliwa i podlega reklamacji.

Awatar użytkownika
Bandito
Turysta
Posty: 35
Rejestracja: 31 sty 2020, o 23:55
Model: V40
Silnik: B4184S2
moc: 122
Rocznik: 2004
Skąd jesteś?: Pultusk
imię: Krzysztof

Re: [v40 1.9 di 115km 2004] Sprzeglo wysoko bierze

Post autor: Bandito » 24 mar 2020, o 18:00

No wszystko dobrze tylko nic nie napisałeś jak wyglądał stary zestaw zdemontowany z auta. Bo moze nie tam tkwił problem chociaż objawy wyglądają na zwykle zuzycie wymienionych czesci. Luk to dobra decyzja. Valeo tez jest stosowane w tych samochodach na pierwszy montaz.
Zdemontowane części nie wyglądały mocno wyeksploatowane. Z tym że mechanik powiedział dobrze że wysprzeglik nie przeciekał. Po wymianie poprawiło sie. Ustąpiło zgrzytanie przy wrzucaniu biegów, wszystkie wchodziły sporo lżej, przestało klekotać, jedynką i wsteczny zaczęły wchodzić normalnie.

Teraz zgrzytania nie ma. I po tym odpowietrzeniu nawet biegi lżej chodzą. Ale fakt faktem wysoko bierze - może to norma jak ktoś wyżej napisał.

Awatar użytkownika
SPrzemyslaw
Początkujący
Posty: 67
Rejestracja: 20 sie 2019, o 19:11
Model: v40
Silnik: 1.9TD
moc: 85kW
Rocznik: 2002
Skąd jesteś?: Poznan
imię: Przemyslaw

Re: [v40 1.9 di 115km 2004] Sprzeglo wysoko bierze

Post autor: SPrzemyslaw » 25 mar 2020, o 07:48

No to jak wszystko wchodzi jak trzeba i zgrzytow nie ma oraz przy obciążeniu sie nie slizga to tak musi byc widocznie. :cool czasami jest tez tak, ze np jak ktos wymienia komplet na nowy tj. Tarcza + docisk + łożysko o nominalnych wartościach, a powierzchnię na kole zamachowym ma frezowana to powinna być juz tarcza okuta grubszymi okladzinami żeby prawidłowo działało, ale to juz mechanik by ci powiedział jak widział. Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczne”