[v40 1.9 di 115km 2004] Sprzeglo wysoko bierze
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Początkujący
- Posty: 67
- Rejestracja: 20 sie 2019, o 19:11
- Model: v40
- Silnik: 1.9TD
- moc: 85kW
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Poznan
- imię: Przemyslaw
Re: [v40 1.9 di 115km 2004] Sprzeglo wysoko bierze
Jak problem bedzie dalej występował to jedz do zakładu tam, gdzie był zestaw wymieniany bo czasami sie zdarza, ze nowa czesc jest wadliwa i podlega reklamacji.
-
- Turysta
- Posty: 35
- Rejestracja: 31 sty 2020, o 23:55
- Model: V40
- Silnik: B4184S2
- moc: 122
- Rocznik: 2004
- Skąd jesteś?: Pultusk
- imię: Krzysztof
Re: [v40 1.9 di 115km 2004] Sprzeglo wysoko bierze
Zdemontowane części nie wyglądały mocno wyeksploatowane. Z tym że mechanik powiedział dobrze że wysprzeglik nie przeciekał. Po wymianie poprawiło sie. Ustąpiło zgrzytanie przy wrzucaniu biegów, wszystkie wchodziły sporo lżej, przestało klekotać, jedynką i wsteczny zaczęły wchodzić normalnie.No wszystko dobrze tylko nic nie napisałeś jak wyglądał stary zestaw zdemontowany z auta. Bo moze nie tam tkwił problem chociaż objawy wyglądają na zwykle zuzycie wymienionych czesci. Luk to dobra decyzja. Valeo tez jest stosowane w tych samochodach na pierwszy montaz.
Teraz zgrzytania nie ma. I po tym odpowietrzeniu nawet biegi lżej chodzą. Ale fakt faktem wysoko bierze - może to norma jak ktoś wyżej napisał.
-
- Początkujący
- Posty: 67
- Rejestracja: 20 sie 2019, o 19:11
- Model: v40
- Silnik: 1.9TD
- moc: 85kW
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Poznan
- imię: Przemyslaw
Re: [v40 1.9 di 115km 2004] Sprzeglo wysoko bierze
No to jak wszystko wchodzi jak trzeba i zgrzytow nie ma oraz przy obciążeniu sie nie slizga to tak musi byc widocznie. czasami jest tez tak, ze np jak ktos wymienia komplet na nowy tj. Tarcza + docisk + łożysko o nominalnych wartościach, a powierzchnię na kole zamachowym ma frezowana to powinna być juz tarcza okuta grubszymi okladzinami żeby prawidłowo działało, ale to juz mechanik by ci powiedział jak widział. Pozdrawiam