Kupno v40 2.0T 163KM lub 200KM
-
- Turysta
- Posty: 36
- Rejestracja: 27 lip 2020, o 11:48
- Model: v40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200KM
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Bydgoszcz
- imię: Mateusz
Kupno v40 2.0T 163KM lub 200KM
Jak w temacie poszukuję jakiegoś ciekawego egzemplarza. Priorytet to dla mnie minimum te 160 KM bo chciałbym mieć w końcu coś co się rozpędza. Miałem kiedyś v40 z 1998 1.8 GDI i oprócz silnika to było naprawdę super auto. Bardzo miło wspominam.
Sensownym wyborem do pewnego momentu wydawało mi się to autko: https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-v40 ... d08ab79c19 ale niestety mam kilka wątpliwości.
3 dni temu było jeszcze wystawione za 7899 zł a nagle cena wzrosła do 9500 zł co szczerze uważam mimo wszystko jest ceną zawyżoną ale może się mylę.
Druga sprawa VIN w ogłoszeniu podany z czapy, co prawda jak poprosiłem telefonicznie o prawdziwy to go dostałem nawet z datą pierwszej rejestracji i niemieckim numerem rejestracyjnym ale nic mi po tym bo na stroni historia pojazdu.gov i tak nie ma żadnych konkretów. W zasadzie informacje tam zawarte są bez użyteczne.
Najbardziej mi zależało na ostatnim przebiegu, którego oczywiście nie ma bo jak widzę 200 tys. w 17 letnim aucie to mnie aż strzela bo po prostu w to nie wierzę. Jak oglądałem auta na szwedzkich aukcjach to średni przebieg to 300 - 380 tys w tych samochodach i rocznikach. I powiem tak nie przeszkadzają mi takie przebiegi tylko chce o tym wiedzieć i oczywiście zbić z tego tytułu cenę.
Na zdjęciach nie widzę rdzy, stan wydaję się ok.
Nie kumam natomiast może ktoś bardziej ogarnięty mi wytłumaczy czemu nie ma przycisku otwierania drzwi tylko jest zaślepka nad radiem(czy to była jakaś opcja dodatkowa?)
Czy komuś się coś tu jeszcze nie podoba? Ma jakieś rady? Na co powinienem zwrócić uwagę w tych turbo benzynach i np. automacie(nigdy nie miałem) ? Co sądzicie o tej cenie?
Co do turbo da się w jakiś łatwy sposób wyczuć że zbliża się koniec? Mam przygotowany budżet na takie sprawy ale nie chciałbym by po zakupie spotkała mnie w nieoczekiwanym momencie niespodzianka. No i jest to kolejna sprawa do zbicia ceny.
Z góry dzięki za pomoc.
Sensownym wyborem do pewnego momentu wydawało mi się to autko: https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-v40 ... d08ab79c19 ale niestety mam kilka wątpliwości.
3 dni temu było jeszcze wystawione za 7899 zł a nagle cena wzrosła do 9500 zł co szczerze uważam mimo wszystko jest ceną zawyżoną ale może się mylę.
Druga sprawa VIN w ogłoszeniu podany z czapy, co prawda jak poprosiłem telefonicznie o prawdziwy to go dostałem nawet z datą pierwszej rejestracji i niemieckim numerem rejestracyjnym ale nic mi po tym bo na stroni historia pojazdu.gov i tak nie ma żadnych konkretów. W zasadzie informacje tam zawarte są bez użyteczne.
Najbardziej mi zależało na ostatnim przebiegu, którego oczywiście nie ma bo jak widzę 200 tys. w 17 letnim aucie to mnie aż strzela bo po prostu w to nie wierzę. Jak oglądałem auta na szwedzkich aukcjach to średni przebieg to 300 - 380 tys w tych samochodach i rocznikach. I powiem tak nie przeszkadzają mi takie przebiegi tylko chce o tym wiedzieć i oczywiście zbić z tego tytułu cenę.
Na zdjęciach nie widzę rdzy, stan wydaję się ok.
Nie kumam natomiast może ktoś bardziej ogarnięty mi wytłumaczy czemu nie ma przycisku otwierania drzwi tylko jest zaślepka nad radiem(czy to była jakaś opcja dodatkowa?)
Czy komuś się coś tu jeszcze nie podoba? Ma jakieś rady? Na co powinienem zwrócić uwagę w tych turbo benzynach i np. automacie(nigdy nie miałem) ? Co sądzicie o tej cenie?
Co do turbo da się w jakiś łatwy sposób wyczuć że zbliża się koniec? Mam przygotowany budżet na takie sprawy ale nie chciałbym by po zakupie spotkała mnie w nieoczekiwanym momencie niespodzianka. No i jest to kolejna sprawa do zbicia ceny.
Z góry dzięki za pomoc.
-
- Administrator
- Posty: 1231
- Rejestracja: 14 lip 2019, o 14:12
- Model: V40
- Silnik: B4204S2
- moc: 136KM
- Rocznik: 2004
- wiek: 44
- Skąd jesteś?: Wroclaw
- imię: Janek
Re: Kupno v40 2.0T 163KM lub 200KM
Jak zobaczysz książkę serwisową z wpisami, to uwierzyć można. Poproś sprzedającego o foto/skan.
Rdzę się ogląda z bliska, nie ze zdjęcia. Zwłaszcza w ciemnym lakierze.
Przycisk otwierania drzwi? W tym miejscu była opcja blokady otwierania tylnych drzwi, a drugi guzik to czasowe ograniczenie ochrony alarmu.
A mogła być jedna lub dwie zaślepki.
pozdrawiam
JD
JD
-
- Turysta
- Posty: 36
- Rejestracja: 27 lip 2020, o 11:48
- Model: v40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200KM
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Bydgoszcz
- imię: Mateusz
Re: Kupno v40 2.0T 163KM lub 200KM
Chodziło tylko o pierwsze wrażenia
A to widzisz, to po prostu nie wiedziałem co to jest. Przynajmniej wiem, że to nie jakiś ważny element dla mnie
-
- Turysta
- Posty: 36
- Rejestracja: 27 lip 2020, o 11:48
- Model: v40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200KM
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Bydgoszcz
- imię: Mateusz
Re: Kupno v40 2.0T 163KM lub 200KM
Wczoraj trafiłem na to autko https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-v40 ... llery-open
Szczerze po zdjęciach to mi się podoba. Wgniotki parkingowe mi nie przeszkadzają a przebieg jakiś taki bardziej realny.
Czy doświadczeni użytkownicy mogą mi podpowiedzieć na co zwrócić uwagę przy tym przebiegu jak pojadę oglądać?
Jakie mogą być bolączki, prawdopodobne usterki? Z góry dzięki
Szczerze po zdjęciach to mi się podoba. Wgniotki parkingowe mi nie przeszkadzają a przebieg jakiś taki bardziej realny.
Czy doświadczeni użytkownicy mogą mi podpowiedzieć na co zwrócić uwagę przy tym przebiegu jak pojadę oglądać?
Jakie mogą być bolączki, prawdopodobne usterki? Z góry dzięki
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 6 wrz 2020, o 12:59
- Model: V40
- Silnik: B4204T5 147KW
- moc: KW
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Dabrowa
- imię: Patryk
Re: Kupno v40 2.0T 163KM lub 200KM
Cześć,
jeżeli liczysz każdy grosz to polecam wersje 163km, gdyż będzie łatwiejsza w naprawach i tańsza niż 4T. Niestety kiedy dochodzi do napraw to każdy wyciąga dużo kasy za naprawy.
Zwróć uwagę na blacharkę, trzeba ściągnąć boczne listwy. Jak kupiłem volviaka to niby było ok parę purchli itp. mimo dobrego stanu po wyczyszczeniu dziury były, Volvo blachę ma dobrą rdzewieje punktowo.
jeżeli liczysz każdy grosz to polecam wersje 163km, gdyż będzie łatwiejsza w naprawach i tańsza niż 4T. Niestety kiedy dochodzi do napraw to każdy wyciąga dużo kasy za naprawy.
Zwróć uwagę na blacharkę, trzeba ściągnąć boczne listwy. Jak kupiłem volviaka to niby było ok parę purchli itp. mimo dobrego stanu po wyczyszczeniu dziury były, Volvo blachę ma dobrą rdzewieje punktowo.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 12 wrz 2018, o 21:01
- Model: v40
- Silnik: 2.0T
- moc: 163
- Rocznik: 2004
- Skąd jesteś?: Sulejowek
- imię: Tomek
Re: Kupno v40 2.0T 163KM lub 200KM
Posiadałem obydwie wersje silnikowe i szczerze mówiąc nie zauważyłem dużej różnicy w kosztach utrzymania oprócz paliwa. V40 2.0 t 163 konie w gazie dlatego paliwo tańsze a teraz V40 2.0T4 jest w czystej benzynie i już półtora roku bezawaryjnej jazdy. Jedyne koszty to paliwo i bierzace wydatki na zużywające się czesci
-
- Zaawansowany
- Posty: 75
- Rejestracja: 16 cze 2019, o 21:15
- Model: V40
- Silnik: B4204T
- moc: 160
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Wielun
- imię: Szymon
Re: Kupno v40 2.0T 163KM lub 200KM
Fajnie jeżeli ma się lapka żeby podpiąć i sprawdzić sobie podstawowe odczyty jak przepływomierz i błędy
Jeżeli jest instalacja lpg, to spróbować rozpędzić się pod czerwone i na lpg, i na pb i obserwować jak się zachowuje auto.
Jeżeli jest instalacja lpg, to spróbować rozpędzić się pod czerwone i na lpg, i na pb i obserwować jak się zachowuje auto.