[V40 1.9 114km 03r] Poziom płynu hamulcowego

Nie zaklasyfikowane usterki, problemy
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
Franek83
Posty: 1
Rejestracja: 21 gru 2020, o 22:30
Model: V40
Silnik: 1.9
moc: 114
Rocznik: 2003
Skąd jesteś?: Zamosc
imię: Franek

[V40 1.9 114km 03r] Poziom płynu hamulcowego

Post autor: Franek83 » 21 gru 2020, o 23:26

Witam. Zdaję sobie sprawę że odpowiedź na moje pytanie na pewno znajduje się gdzieś na tym forum, ale jestem nowy w internety i nie bardzo umiem się odnaleść. A jednocześnie potrzebuję szybko się dowiedzieć jaki powinien być prawidłowy poziom płynu hamulcowego wskazywany w zbiorniczku wyrównawczym. Pytanie wydaje się idiotyczne bo niby wiadomo że po między MAX i MIN, ale człowiek od którego kupiłem auto twierdzi że powinno być zalane powyżej MAX tak aby zalany był otwór od sprzęgła. Twierdzi on, że to jest wada fabryczna tego modelu, ja jednak zastanawiam się czy ten otwór nie służy do powrotu nadmiaru płynu z układu hydraulicznego sprzęgła ( cały czas mam na myśli najwyższy otwór w zbiorniczku, znajdujący się zaraz ponad wskaźnikiem MAX) Będę bardzo wdzięczny jeżeli ktoś mi pomoże:)

Awatar użytkownika
DARO35
Debeściak
Posty: 217
Rejestracja: 1 wrz 2018, o 12:28
Model: v40
Silnik: 1,8
moc: 115
Rocznik: 1999
Skąd jesteś?: Polska
imię: daro

Re: Volvo V40 - prawidłowy poziom płynu hamulcowego

Post autor: DARO35 » 22 gru 2020, o 22:25

Jeśli chodzi o Volvo v 40 z lat produkcji 1995 - 2005 to sory ale nie zgodzę się z gościem ze tam jest jakas wada fabryczna poziom płynu musi być najlepiej w okolicy kreski max (tak żeby było bliżej max niż połowy pomiędzy min a max) oczywiście na zakręconym zabiorniczku. Wkurzająca jest tylko guma w korku bo jak się zakręca korek to poziom plynu gwałtownie rośnie bo guma go wypiera pluń hamulcowy- dlatego uzupełniać płyn trzeba delikatnie żeby nie przesadzic i zakrecic korek też delikatnie bo potrafi się zassać ale nie jest to jakaś żadna wada konstrukcyjna modelu. PS: NA PRZYSZŁOŚĆ OPISUJ MODEL AUTA W POŚCIE BO KTOŚ KTO BĘDZIE CI CHCIAŁ POMOC SZYBCIEJ SIĘ ZORIENTIJE O JAKI MODEL CHODZI (SILNIK,ROCZNIK itp. )

ODPOWIEDZ

Wróć do „Różne”