Pozostało tylko ASO
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: Pozostało tylko ASO
No moglibyśmy się dogadać i jakoś bym to wyspawał z nierdzewki czy z zwykłej stali, myślę że koszty jakie byś poniósł to materiał, wysyłka + na jakąś flache i to jedno uszkodzone elastyczne dla mnie. Łączenie można by wykombinować na pochwowe, czyli u siebie tniesz i nakładasz + opaska.
-
- PoTurbowany
- Posty: 917
- Rejestracja: 2 maja 2013, o 14:42
- Model: V40
- Silnik: B4194T
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Łódź
- imię: Adam
Re: Pozostało tylko ASO
Hmm w sumie opcja nie jest zła A jeśli chodzi o to połączenie to wolałbym chyba jednak połączyć to spawem, bo co do opasek to nie jestem przekonany jeszcze w kwestii wydechu, a z pospawaniem nie byłoby już u mnie takiego problemu Największy kłopot dla mnie to właśnie pogięcie tej rury i zrobienie tych miejsc na sondy ( brak potrzebnych narzędzi)
Keep Calm and Boost On
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: Pozostało tylko ASO
Opcja na spaw jest łatwiejsza. Jakie pogięcie, kupujesz kolano i przycinasz odpowiednio i spawasz. Co do miejsc na sondy to trzeba kupić odpowiednie nakrętki z kwasa które też mogę wspawać, tylko wtedy zapewne musiałbym ci wyspawać z 1.5m wydechu. Wszystko się da tylko przybywa materiałów i rosną koszty, i jeżeli brałbyś łączenie na spaw to ktoś u Ciebie musiałby to pospawać. Nie wiem jak wygląda sprawa z wysyłką tak długiego i ciężkiego przedmiotu
-
- PoTurbowany
- Posty: 917
- Rejestracja: 2 maja 2013, o 14:42
- Model: V40
- Silnik: B4194T
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Łódź
- imię: Adam
Re: Pozostało tylko ASO
To ja wszystko rozumiem, a na przyspawanie tej całości pojechałbym do kumpla No to jak byś mógł przybliżyć mi jakieś koszty jeśli to byłoby z miejscami na sondy do końcowego tłumika, bo ostatni przelotowy już mam A jeśli chodzi o przesyłkę to muszę się dowiedzieć jak by to wyglądało, albo coś wymyślić. Ja jutro poszukam tych złączy elastycznych
Keep Calm and Boost On
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: Pozostało tylko ASO
Do końcowego tłumika nie ma szans bym się za to zabrał. Myślałem że ew. do ostatniej sondy i cięcie.
-
- PoTurbowany
- Posty: 917
- Rejestracja: 2 maja 2013, o 14:42
- Model: V40
- Silnik: B4194T
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Łódź
- imię: Adam
Re: Pozostało tylko ASO
A no właśnie mnie interesuje bardziej wydech od sond do końca No trudno
Keep Calm and Boost On
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: Pozostało tylko ASO
Tam z tyłu to trzeba wszystko robić na miejscu i przymierzać i to nie była by robota za flaszkę. U siebie robiłem do flanszy przy końcowym i wiem ile to jest roboty.