[Polecane elementy LPG]
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [Polecane elementy LPG]
Kolego tebajery dla osób które wiedzą do czego są i po co są pomocne i mogą czasem du!@3 uratować do strojenia to i Stag 200 wystarczy
tech 204 czy 214 to wiadomo już nie duże różnice ale jednak są ...
co do barakudy tej o zwiększonym przepływie mam mieszane uczucia bo jakoś nie jest porównywalna z haną blue a tak coś plotka mówiła
Elektrozawory to faktycznie bez znaczenia
zawoli robiłem kme silvera przerabiałem niko zrobiłem na smc (sterowanie też ciśnieniem gazu z listwy gazowej) sharka mam i nie polecam choć może mam wadliwy
ostatnie twoje zdanie popieram w 100%
najważniejszy montaż
tech 204 czy 214 to wiadomo już nie duże różnice ale jednak są ...
co do barakudy tej o zwiększonym przepływie mam mieszane uczucia bo jakoś nie jest porównywalna z haną blue a tak coś plotka mówiła
Elektrozawory to faktycznie bez znaczenia
zawoli robiłem kme silvera przerabiałem niko zrobiłem na smc (sterowanie też ciśnieniem gazu z listwy gazowej) sharka mam i nie polecam choć może mam wadliwy
ostatnie twoje zdanie popieram w 100%
najważniejszy montaż
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 276
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 17:45
- Model: Ytuyy
- Silnik: 667
- moc: Y766
- Rocznik: 1532
- wiek: 13
- Skąd jesteś?: Kjhhhhghgcgtttfc
- imię: Kunegunda
Re: [Polecane elementy LPG]
Tak ale Volvo 1.8 nie potrzebuje takich rzeczy. 99% aut jeździ na lipnym AFR, 90% gaziarzy nie stroi na AFR a powinni, może 50% stroi w trasie na korekty, reszta nie.
Mam silnik z Vki w domu co na LPG ma przelatane 190 tys, całego 360 tkm czy prawdziwy nie wiem, nic tam nie było ustawiane i głowica oraz sama komora spalania wygląda identycznie jak w tej z benzyny poliftowej. Moja Poprzednia Vectra ma w tej chwili 160 tyś km na LPG, instalacja była tylko raz ustawiana przy montazu jakies 6 lat temu, mapa rozjechana na maksa a głowica ma sie dobrze silnik też, a ja nia jeździłem co chwila do odcinki. Wolnossący silnik bardzo cięzko zarżnąć przez LPG. Turbo bardzo łatwo z uwagi na doładowanie i gwałtowne przyrosty temperatury.
Dlatego jestem zdania że do zwykłego 1,8 nie potrzeba bajerów bo nikt z tego nie skorzysta, ten silnik jest na tyle mulasty że czy dobrze czy źle będzie wystrojona instalacja kierowca i tak tego nie odczuje.
To sie sprawdza jak mamy turbo z 300 kobyłami na pokładzie, wtedy może ma to sens czy potrzebę ale 1.8 jest tak potrzebujacy jak 1.2
No ale każdy robi jak uważa
Graty ma przedstawione, brać, zakladać i cieszyć się z taniej jazdy,
Mam silnik z Vki w domu co na LPG ma przelatane 190 tys, całego 360 tkm czy prawdziwy nie wiem, nic tam nie było ustawiane i głowica oraz sama komora spalania wygląda identycznie jak w tej z benzyny poliftowej. Moja Poprzednia Vectra ma w tej chwili 160 tyś km na LPG, instalacja była tylko raz ustawiana przy montazu jakies 6 lat temu, mapa rozjechana na maksa a głowica ma sie dobrze silnik też, a ja nia jeździłem co chwila do odcinki. Wolnossący silnik bardzo cięzko zarżnąć przez LPG. Turbo bardzo łatwo z uwagi na doładowanie i gwałtowne przyrosty temperatury.
Dlatego jestem zdania że do zwykłego 1,8 nie potrzeba bajerów bo nikt z tego nie skorzysta, ten silnik jest na tyle mulasty że czy dobrze czy źle będzie wystrojona instalacja kierowca i tak tego nie odczuje.
To sie sprawdza jak mamy turbo z 300 kobyłami na pokładzie, wtedy może ma to sens czy potrzebę ale 1.8 jest tak potrzebujacy jak 1.2
No ale każdy robi jak uważa
Graty ma przedstawione, brać, zakladać i cieszyć się z taniej jazdy,
Polerowanie szkieł reflektorów - Info PW
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [Polecane elementy LPG]
Nikt nie mówi że nie masz racji ,... popieram w 100%
co do tych herkulesów masz gdzieś wydatek bo podają max 60 KM,cyl ,, tylko nie pisza przy jakim ciśnieniu ,,jak to wygląda w rzeczywistości ..ha mam hane blue i myślę nad alternatywą dla nich
co do tych herkulesów masz gdzieś wydatek bo podają max 60 KM,cyl ,, tylko nie pisza przy jakim ciśnieniu ,,jak to wygląda w rzeczywistości ..ha mam hane blue i myślę nad alternatywą dla nich
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 276
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 17:45
- Model: Ytuyy
- Silnik: 667
- moc: Y766
- Rocznik: 1532
- wiek: 13
- Skąd jesteś?: Kjhhhhghgcgtttfc
- imię: Kunegunda
Re: [Polecane elementy LPG]
Nie mam niestety, ja jeżdzę na 1.2 bara.
Polerowanie szkieł reflektorów - Info PW
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [Polecane elementy LPG]
czemu tak wysoko ?
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 276
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 17:45
- Model: Ytuyy
- Silnik: 667
- moc: Y766
- Rocznik: 1532
- wiek: 13
- Skąd jesteś?: Kjhhhhghgcgtttfc
- imię: Kunegunda
Re: [Polecane elementy LPG]
bo na 1.0 przy bucie czasem potrafił przeżucic na PB i ze 2 razy zdarzyło się ze petliło wtryski, przy 1.2 nie ma ani petlenia ani takich spadków, znaczy spadki są ale nie poniżej progu przełączania.
Polerowanie szkieł reflektorów - Info PW
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [Polecane elementy LPG]
spadki powyżej 10- 15 % max 20 jeszcze do akceptacji ..
ale do przełączania to już tragedia jak masz pewnie przełączanie 0,65 B
wiecej takich aut i potem jest płacz lament i gaz to jednak do kuchenek a nie do Volvo
ale do przełączania to już tragedia jak masz pewnie przełączanie 0,65 B
wiecej takich aut i potem jest płacz lament i gaz to jednak do kuchenek a nie do Volvo
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 1294
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 17:37
- Model: S60
- Silnik: B5254T2
- moc: 210 KM
- Rocznik: 2008
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Lodz
- imię: Andrzej
- Kontakt:
Re: [Polecane elementy LPG]
Dzięki chłopaki za zainteresowanie. Poczułem się przywołany do tablicy
Magik123, od ponad tygodnia siedzi już u mnie nowa instalacja. Agis P13 + TUR + Barracudy + Tomasetto. Instalowałem w Filartech. Jeden z dwóch najbardziej polecanych monterów w Łodzi wg lpg-forum.
Jak na razie na gazie jeździ bardzo ładnie. Nie czuć różnicy pomiędzy benzyną a lpg. Tak jak napisałeś ten silnik i tak jest mułem. Przełączenie jest niezauważalne. Strojony był na mieście i poza terenem zabudowany gdzie mogłem kilka razy do odcinki pognać (w sumie około 40km).
Jedyne co mnie nurtuje to, że ko krótkich przejażdżkach potrafi mieć problem z rozruchem tzn muszę dłużej pokręcić rozrusznikiem aby zapalił albo na początku przed samym odpaleniem tak jakby rozrusznik miał jakiś problem. Coś jakby przydławienie. Zauważyłem, że na benzynie jest podobnie więc na razie nie łącze tego z instalacją LPG. Wyjeżdżę gaz do końca to pojeżdżę chwilę na benie i porównam.
Tutaj wygląd całego mojego ustrojstwa
http://v40.info.pl/volviaczek-andy-ego- ... tml#p71172" onclick="window.open(this.href);return false;
Magik123, od ponad tygodnia siedzi już u mnie nowa instalacja. Agis P13 + TUR + Barracudy + Tomasetto. Instalowałem w Filartech. Jeden z dwóch najbardziej polecanych monterów w Łodzi wg lpg-forum.
Jak na razie na gazie jeździ bardzo ładnie. Nie czuć różnicy pomiędzy benzyną a lpg. Tak jak napisałeś ten silnik i tak jest mułem. Przełączenie jest niezauważalne. Strojony był na mieście i poza terenem zabudowany gdzie mogłem kilka razy do odcinki pognać (w sumie około 40km).
Jedyne co mnie nurtuje to, że ko krótkich przejażdżkach potrafi mieć problem z rozruchem tzn muszę dłużej pokręcić rozrusznikiem aby zapalił albo na początku przed samym odpaleniem tak jakby rozrusznik miał jakiś problem. Coś jakby przydławienie. Zauważyłem, że na benzynie jest podobnie więc na razie nie łącze tego z instalacją LPG. Wyjeżdżę gaz do końca to pojeżdżę chwilę na benie i porównam.
Tutaj wygląd całego mojego ustrojstwa
http://v40.info.pl/volviaczek-andy-ego- ... tml#p71172" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Debeściak
- Posty: 278
- Rejestracja: 22 lis 2016, o 17:50
- Model: v40
- Silnik: 1.8 - B4184S2
- moc: 122KM
- Rocznik: 2004
- wiek: 32
- Skąd jesteś?: Sopot
- imię: Szymon
- Kontakt:
Re: [Polecane elementy LPG]
Siemka Panowie
Na początku przyszłego miesiąca zamierzam zagazować moją vkę. Ale nie mam bladego pojęcia o tym wszystkim. Z tego co przeczytałem i usłyszałem, wiem że powinienem kierować się w kierunku wtrysków barracudy, i to by było na tyle. Kwestia spadków w procentach to już dla mnie magia. Zapewne wszystko co mi powie gazownik będzie dla mnie prawdą i łyknę to jak pelikan.
Więc może tak - jeśli bylibyście tak pomocni i powiedzieli na co mam zwrócić uwagę po montażu, podczas jazdy, pracy silnika, pracy instalacji, wyglądu całej instalacji etc.
Na początku przyszłego miesiąca zamierzam zagazować moją vkę. Ale nie mam bladego pojęcia o tym wszystkim. Z tego co przeczytałem i usłyszałem, wiem że powinienem kierować się w kierunku wtrysków barracudy, i to by było na tyle. Kwestia spadków w procentach to już dla mnie magia. Zapewne wszystko co mi powie gazownik będzie dla mnie prawdą i łyknę to jak pelikan.
Więc może tak - jeśli bylibyście tak pomocni i powiedzieli na co mam zwrócić uwagę po montażu, podczas jazdy, pracy silnika, pracy instalacji, wyglądu całej instalacji etc.
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: [Polecane elementy LPG]
szymonuni, przede wszystkim nie oszczędzaj na gazowniku - na gazie oszczędza się tankując, a nie serwisując czy zakładając.
Ja wyszedłem z założenia, że się na tym nie znam, to wezmę polecanego gazownika - ale nie przez znajomych, bo oni o gazie wiedzą tyle ile ja. Wszedłem na LPG-FORUM i tam jest mapka z polecanymi - jak już wybrałem osobę, to czytałem o nim na tamtym forum i świadom czego mogę się spodziewać pojechałem do niego. Co prawda nie spodziewałem się, że będzie miał gdzieś moje prośby by w konkretny sposób ukryć komponenty i zrobi po swojemu, ale w sumie już to olałem i nie drażni mnie to tak jak na początku.
Na co ja zwracałem uwagę - czy zaproponowane graty będą ok (pytanie tu na forum) oraz czy jak jedziesz na benzynie to spalanie chwilowe z komputera jest równe spalaniu chwilowemu wskazywanemu na gazie. Od razu po montażu poprosiłem by pokazali wszystko co zrobili - mam takie zboczenie, że lubię zobaczyć (A jak ktoś dziwnie reaguje na taką prośbę, albo broni się by coś pokazać to potem wiem gdzie węszyć.)
Jak weźmiesz druciarza to o rzeczach na które musisz zwrócić uwagę, można by książkę napisać
Ja wyszedłem z założenia, że się na tym nie znam, to wezmę polecanego gazownika - ale nie przez znajomych, bo oni o gazie wiedzą tyle ile ja. Wszedłem na LPG-FORUM i tam jest mapka z polecanymi - jak już wybrałem osobę, to czytałem o nim na tamtym forum i świadom czego mogę się spodziewać pojechałem do niego. Co prawda nie spodziewałem się, że będzie miał gdzieś moje prośby by w konkretny sposób ukryć komponenty i zrobi po swojemu, ale w sumie już to olałem i nie drażni mnie to tak jak na początku.
Zapewne tak będzie, dlatego dobrze wybrać polecanego przez tych co się znają.szymonuni pisze:Zapewne wszystko co mi powie gazownik będzie dla mnie prawdą i łyknę to jak pelikan.
Na co ja zwracałem uwagę - czy zaproponowane graty będą ok (pytanie tu na forum) oraz czy jak jedziesz na benzynie to spalanie chwilowe z komputera jest równe spalaniu chwilowemu wskazywanemu na gazie. Od razu po montażu poprosiłem by pokazali wszystko co zrobili - mam takie zboczenie, że lubię zobaczyć (A jak ktoś dziwnie reaguje na taką prośbę, albo broni się by coś pokazać to potem wiem gdzie węszyć.)
Jak weźmiesz druciarza to o rzeczach na które musisz zwrócić uwagę, można by książkę napisać