[S/V40 T4] Regulator ciśnienia paliwa
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 319
- Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
- Model: v40
- Silnik: T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Krk
- imię: Marcin
Re: [S/V40 T4] Regulator ciśnienia paliwa
I nie puści - bo z tego co kojarzę, to regulator z BMW bez podciśnienia jest zamknięty, a z T4 jest otwarty - to właśnie przeciwna zasada działania tych układów...
Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S/V40 T4] Regulator ciśnienia paliwa
No i dobrze to tego Boscha sobie odpuszczamy bo jest do d ..
a my mamy regulatory firmy WEBER i skoro są to te same do zwykłej pb i turbo to trzeba szukać dalej ..
tu jest fajna alternatywa http://www.eter-mot.info/?1325,regulato ... vo-9404583" onclick="window.open(this.href);return false;
a my mamy regulatory firmy WEBER i skoro są to te same do zwykłej pb i turbo to trzeba szukać dalej ..
tu jest fajna alternatywa http://www.eter-mot.info/?1325,regulato ... vo-9404583" onclick="window.open(this.href);return false;
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Zaawansowany
- Posty: 83
- Rejestracja: 18 kwie 2014, o 15:40
- Model: S40
- Silnik: B4204T3
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: LLE
- imię: Adi
Re: [S/V40 T4] Regulator ciśnienia paliwa
Niestety rzadko tu wchodzę ostatnio. Nie wiem skąd kolego turboni miał info o regulatorze z BMW ale nie chwaląc się ja wpadłem na ten pomysł i jeżdżę już z takim 2 lata o czym gadałem kiedyś z kolegą Barcik z drugiego forum.
Zaczęło się od tego że u kolegi stała rozbita "beemka" a ja miałem wysrany regulator. Nie wiem dlaczego zamówiony na poprzedniej stronie regulator PIERBURG nie działa. Ja mam wsadzony oryginalny BOSCH auto było z 94r i nie uwierzę że ktoś go tam zmieniał bo one poprostu się nie psują jak ten badziew WEBER.
Rzeczywiście w BMW jest listwa przelewowa ale najwyraźniej to nie przeszkadza.
Z tego co pamiętam długa korekta idzie na -7% ale już dokładnie nie pamiętam bo jeżdżę na gazie.
W BMW również występowały regulatory 3bar (i to nawet w większości) nawet w tych samych silnikach, nigdy takiego nie sprawdzałem. Sprawdzałem za to 3 barowe z VAGa - nie działają.
Z ciekawostek mogę jeszcze napisać, że takie webery jak u nas występowały chyba jako regulator ciśnienia paliwa przy pompie paliwa w jakiś francuskich autach - chyba w peżotach.
Mam taki regulator jednak występuje on bez króćca podciśnienia, nie wiem czemu może w pompie jest jakieś wejście pod to.
Ciekawi mnie regulator z Volvo S80 - 3.8 bar również BOSCH. Jak widać chyba tylko do nas S/V40 pchali tego dziadowskiego Webera.
Zaczęło się od tego że u kolegi stała rozbita "beemka" a ja miałem wysrany regulator. Nie wiem dlaczego zamówiony na poprzedniej stronie regulator PIERBURG nie działa. Ja mam wsadzony oryginalny BOSCH auto było z 94r i nie uwierzę że ktoś go tam zmieniał bo one poprostu się nie psują jak ten badziew WEBER.
Rzeczywiście w BMW jest listwa przelewowa ale najwyraźniej to nie przeszkadza.
Z tego co pamiętam długa korekta idzie na -7% ale już dokładnie nie pamiętam bo jeżdżę na gazie.
W BMW również występowały regulatory 3bar (i to nawet w większości) nawet w tych samych silnikach, nigdy takiego nie sprawdzałem. Sprawdzałem za to 3 barowe z VAGa - nie działają.
Z ciekawostek mogę jeszcze napisać, że takie webery jak u nas występowały chyba jako regulator ciśnienia paliwa przy pompie paliwa w jakiś francuskich autach - chyba w peżotach.
Mam taki regulator jednak występuje on bez króćca podciśnienia, nie wiem czemu może w pompie jest jakieś wejście pod to.
Ciekawi mnie regulator z Volvo S80 - 3.8 bar również BOSCH. Jak widać chyba tylko do nas S/V40 pchali tego dziadowskiego Webera.
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [S/V40 T4] Regulator ciśnienia paliwa
adek19 tak jak pisałem wyczytałem to na innym forum ale mam zasadę, że bez zgody nie podaję gdzie bo to są informację i posty innych osób, które mogą sobie tego nie życzyć.
Wysłane z Sony XPERIA M4 Aqua
Wysłane z Sony XPERIA M4 Aqua
-
- Zaawansowany
- Posty: 83
- Rejestracja: 18 kwie 2014, o 15:40
- Model: S40
- Silnik: B4204T3
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: LLE
- imię: Adi
Re: [S/V40 T4] Regulator ciśnienia paliwa
Prawdopodobnie kolega Barcik komuś podpowiedział i poszło dalej , ale ja nie mam nic przeciwko, to nie była żadna tajemnica, Bardzika bardzo lubię ma dużą wiedzę o naszych autach swego czasu sporo wymienialiśmy się emailami.
W każdym razie zakładam, że osobom które o tym pisały na innym forum działał ten "patent" ?
W każdym razie zakładam, że osobom które o tym pisały na innym forum działał ten "patent" ?
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S/V40 T4] Regulator ciśnienia paliwa
Testował chyba Tylko Novik i coś mu nie zagrało ?
też bym się zastanawiał u siebie
też bym się zastanawiał u siebie
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Zaawansowany
- Posty: 83
- Rejestracja: 18 kwie 2014, o 15:40
- Model: S40
- Silnik: B4204T3
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: LLE
- imię: Adi
Re: [S/V40 T4] Regulator ciśnienia paliwa
Ja testuje 2 rok i wszystko gra Po za tym kolega turboni pisał że na inny forum o tym wyczytał, czyli chyba tak komuś działało. Pytanie dlaczego nie działa koledze NovikRIPPER pisze:Testował chyba Tylko Novik i coś mu nie zagrało ?
też bym się zastanawiał u siebie
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [S/V40 T4] Regulator ciśnienia paliwa
A możesz podać nr tego Boscha
Wysłane z Sony XPERIA M4 Aqua
Wysłane z Sony XPERIA M4 Aqua
-
- Zaawansowany
- Posty: 83
- Rejestracja: 18 kwie 2014, o 15:40
- Model: S40
- Silnik: B4204T3
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: LLE
- imię: Adi
Re: [S/V40 T4] Regulator ciśnienia paliwa
Z tego co pamiętam to był ten: 0280160504. Występują też inne 3,5 bar ale nie miałem okazji sprawdzić: 0280160597
Czy nie ma nikt dostępu do regulatora z Volvo S60/V70/S80 ? - nie wiem w których silnikach ale miały 3.8 bar. Warto byłoby go sprawdzić czy zadziała.
Czy nie ma nikt dostępu do regulatora z Volvo S60/V70/S80 ? - nie wiem w których silnikach ale miały 3.8 bar. Warto byłoby go sprawdzić czy zadziała.