[B4184S 98r]Wymiary oringów wtryskiwaczy
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
[B4184S 98r]Wymiary oringów wtryskiwaczy
Yaro kiedyś podawał wymiary oringów ale się walną i nie jest tak jak być powinno.
Moje pytanie brzmi:
Czy ktoś je kiedyś wymiarował do tego silnika i może coś podpowiedzieć?
Znalazłem firmę niedaleko mojej pracy, która specjalizuje się w tego typu rzeczach i chciałem temat doprowadzić do końca, bo syczy
Moje pytanie brzmi:
Czy ktoś je kiedyś wymiarował do tego silnika i może coś podpowiedzieć?
Znalazłem firmę niedaleko mojej pracy, która specjalizuje się w tego typu rzeczach i chciałem temat doprowadzić do końca, bo syczy
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [B4184S 98r]Wymiary oringów wtryskiwaczy
pokop w drakenie w innych modelach ,,bo maja ..jest różnica bo my mamy małe ..a w innychy są takie talerzyki ..
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [B4184S 98r]Wymiary oringów wtryskiwaczy
Średnica zewnętrzna to 15 mm a nie 14, wewnętrzna 9 jest za duża i oring puszcza.Oczywiście nie mówię, że to Twój błąd, bo może te oringi są różne.
Zakupiłem 15x7x3,5 ale później będę je zakładał.Silnik jest gorący i nie chcę uwalić gwintów śrub.
Zakupiłem 15x7x3,5 ale później będę je zakładał.Silnik jest gorący i nie chcę uwalić gwintów śrub.
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [B4184S 98r]Wymiary oringów wtryskiwaczy
A mierzyłeś swoje? Te które podałem idą nie tylko do naszych S/V40. Do innych modeli też np 850 czy s70.
-
- Turysta
- Posty: 31
- Rejestracja: 20 maja 2016, o 22:32
- Model: V40
- Silnik: B4204S2
- moc: 136KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 35
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Tomek
Re: [B4184S 98r]Wymiary oringów wtryskiwaczy
U siebie w B4204S2 wymieniałem uszczelki wtryskiwaczy na nowe oryginalne (Volvo OE: 30731083). Jeśli są takie same jak w B4204T5 mogę je jutro pomierzyć.
Części kupowałem w VOLVOFAN (Białystok), natomiast sprzedający się pomylił ponieważ wycenił i sprzedał mi 4 woreczki, a po otrzymaniu przesyłki okazało się iż w jednym woreczku znajdują się dwa oringi, wiec wykorzystałem tylko połowę przesłanych mi części
Przed odesłaniem nad-wymiarowego kompletu, postaram się zmierzyć nowe orginalne oringi, ale nie ukrywam że wolałbym nie rozrywać woreczka ponieważ pewnie uniemożliwiło by mi to możliwość zwrotu towaru.
Postaram się tez poszukać starych oringów, powinienem mieć je jeszcze zachowane, ale po 13 latach, pewnie ich wymiary odbiegają od nominalnych.
Części kupowałem w VOLVOFAN (Białystok), natomiast sprzedający się pomylił ponieważ wycenił i sprzedał mi 4 woreczki, a po otrzymaniu przesyłki okazało się iż w jednym woreczku znajdują się dwa oringi, wiec wykorzystałem tylko połowę przesłanych mi części
Przed odesłaniem nad-wymiarowego kompletu, postaram się zmierzyć nowe orginalne oringi, ale nie ukrywam że wolałbym nie rozrywać woreczka ponieważ pewnie uniemożliwiło by mi to możliwość zwrotu towaru.
Postaram się tez poszukać starych oringów, powinienem mieć je jeszcze zachowane, ale po 13 latach, pewnie ich wymiary odbiegają od nominalnych.
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [B4184S 98r]Wymiary oringów wtryskiwaczy
Są te same. Tutaj jest mój temat
http://v40.info.pl/post81604.html#p81604" onclick="window.open(this.href);return false;
http://v40.info.pl/post81604.html#p81604" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [B4184S 98r]Wymiary oringów wtryskiwaczy
Jutro pomierzę.Niedawno wróciłem do domu i nie chce mi się już listwy ściągać.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [B4184S 98r]Wymiary oringów wtryskiwaczy
Może tak są oringi co przychodzą na samą końcówkę i są talerzyki co przychodzą w kolektor ...ja mam z 850 i mam zamiar zapodać jedno i drugie ,,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [B4184S 98r]Wymiary oringów wtryskiwaczy
Dzisiaj wymieniłem oringi na 15x7x3,5 mm.
Wlazły ciasno i wszystko jest szczelne.Niestety nic to nie zmieniło i nadal obroty spadają pod obciążeniem
Patrząc od lewej strony:
Oring o wymiarach podanych przez Yaro, oryginał, i dobrany przeze mnie.
Wlazły ciasno i wszystko jest szczelne.Niestety nic to nie zmieniło i nadal obroty spadają pod obciążeniem
Patrząc od lewej strony:
Oring o wymiarach podanych przez Yaro, oryginał, i dobrany przeze mnie.