[S/V40 T4] Regulator ciśnienia paliwa
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 223
- Rejestracja: 19 maja 2014, o 00:37
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Mazowsze
- imię: Mateusz
Re: [S/V40 T4] Regulator ciśnienia paliwa
ja swój regulator regenerowałem i już rok tak śmiga bez problemu
-
- Zaawansowany
- Posty: 83
- Rejestracja: 18 kwie 2014, o 15:40
- Model: S40
- Silnik: B4204T3
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: LLE
- imię: Adi
Re: [S/V40 T4] Regulator ciśnienia paliwa
v40t4, Masz jakieś zdjęcia? na czym polegała regeneracja? na wymianie membrany? Leżą gdzieś u mnie chyba 2 wysrane Webery więc chętnie zobaczę.
-
- Debeściak
- Posty: 223
- Rejestracja: 19 maja 2014, o 00:37
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Mazowsze
- imię: Mateusz
Re: [S/V40 T4] Regulator ciśnienia paliwa
zdjęć nie mam, a cała akcja polegała na zmianie właśnie membrany na tą z regulatora przelewowego przy baku ( miałem taki akurat to wykorzystałem)
cała operacja trwała może ze 3-4 godziny
po wymianie działał tak jak oryginał
cała operacja trwała może ze 3-4 godziny
po wymianie działał tak jak oryginał
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [S/V40 T4] Regulator ciśnienia paliwa
A ja odkopię temat bo właśnie mam już to za sobą.
Volvo stosowało dwa typy regulatorów ale w głównej mierze stosowali Weber DPR04, który jest w 2.0T i T4 ale również w benzynach bez turbo.
Cena nowego powala około 600PLN a używany sam regulator na allegeo to koszt około 200-250PLN (wiadomo silniki z turbo i T4 - musi to kosztować ). Więc zacząłem szukać na allegeo ale nie regulatora ale całej listwy wtryskowej od zwykłej benzyny. Jest dużo aukcji tylko trzeba patrzeć na zdjęcia i oczywiście na regulator czy to jest Weber. Ja tak szukałem i pisałem do sprzedających czy listwa jeat cała taka jak na zdjęciu (nic nie pisałem o regulatorze ). Przeważnie otrzymywałem odpowiedź, że TAK a ceny całej listwy są od 35 do 100PLN więc można tanio kupić regulator co poczyniłem.
Kupiłem listwę od benzyny poliftowej B4184S2 z wtryskami i regulatorem, oczywiście Weber DPR04. Wtryski są do śmieci bo popękane ale reszta jest OK (listwę zostawiam sobie). Założyłem sam regulator do siebie i problemy z odpalaniem zniknęły. Teraz auto pali od strzała (nieważne czy zimne czy ciepłe) i idzie jak trzeba.
A jeszcze taka ciekawa informacja wyszukana w necie i coś w tym jest, że regulatory padały głównie (99%) w turbo benzynach a w zwykłych benzynach - nie, ponieważ regulator sterowany jest podciśnieniem z kolektora a w turbo jest pod i nadciśnienie natomiast w zwykłych benzynach mamy tylko podciśnienie i one żyją w tych silnikach wiecznie.
Może komuś przyda się taka informacja na przyszłoś
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Volvo stosowało dwa typy regulatorów ale w głównej mierze stosowali Weber DPR04, który jest w 2.0T i T4 ale również w benzynach bez turbo.
Cena nowego powala około 600PLN a używany sam regulator na allegeo to koszt około 200-250PLN (wiadomo silniki z turbo i T4 - musi to kosztować ). Więc zacząłem szukać na allegeo ale nie regulatora ale całej listwy wtryskowej od zwykłej benzyny. Jest dużo aukcji tylko trzeba patrzeć na zdjęcia i oczywiście na regulator czy to jest Weber. Ja tak szukałem i pisałem do sprzedających czy listwa jeat cała taka jak na zdjęciu (nic nie pisałem o regulatorze ). Przeważnie otrzymywałem odpowiedź, że TAK a ceny całej listwy są od 35 do 100PLN więc można tanio kupić regulator co poczyniłem.
Kupiłem listwę od benzyny poliftowej B4184S2 z wtryskami i regulatorem, oczywiście Weber DPR04. Wtryski są do śmieci bo popękane ale reszta jest OK (listwę zostawiam sobie). Założyłem sam regulator do siebie i problemy z odpalaniem zniknęły. Teraz auto pali od strzała (nieważne czy zimne czy ciepłe) i idzie jak trzeba.
A jeszcze taka ciekawa informacja wyszukana w necie i coś w tym jest, że regulatory padały głównie (99%) w turbo benzynach a w zwykłych benzynach - nie, ponieważ regulator sterowany jest podciśnieniem z kolektora a w turbo jest pod i nadciśnienie natomiast w zwykłych benzynach mamy tylko podciśnienie i one żyją w tych silnikach wiecznie.
Może komuś przyda się taka informacja na przyszłoś
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [S/V40 T4] Regulator ciśnienia paliwa
turboni jak masz możebność zakupić jeszcze jeden komplet tych oringów do reg-a to chętnie bym przygarnął.
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [S/V40 T4] Regulator ciśnienia paliwa
Spoko mogę jutro kupić bo będę kupował do wtrysków
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [S/V40 T4] Regulator ciśnienia paliwa
Przy najbliższej okazji oddam kaskę lub jak wolisz daj nr konta
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [S/V40 T4] Regulator ciśnienia paliwa
Przestań masz w prezencie na mikołajki
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
-
- Volvo Fan
- Posty: 741
- Rejestracja: 29 lip 2016, o 19:51
- Model: V40
- Silnik: B4204S2
- moc: 136 KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 29
- Skąd jesteś?: Gdynia
- imię: Radek
Re: [S/V40 T4] Regulator ciśnienia paliwa
Ktoś z was próbował wpakować taki regulator ciśnienia paliwa, z Fiata(3 bar)?- https://www.czesciauto24.pl/meat-doria/7758170" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [S/V40 T4] Regulator ciśnienia paliwa
3 bara to za mało musi być minimum 3,09 bara lub mocniejszy.
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka