Teraz jest 18 cze 2018, o 10:52

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


1. Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać podając model, rocznik i silnik używając nawiasów.
Przykład: [V40 T4 99r] montaż MBC



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 cze 2018, o 17:46 
Online
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2017, o 20:56
Posty: 255
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 85KW/115KM
Rocznik: 1999
wiek: 0
Skąd jesteś?: Szadek
imię: Radek
szmergiel napisał(a):
To ze wymieniłeś


radek170777 napisał(a):
Właśnie 2 dni temu go wywaliłem


Zupełnie usunąłem. Do tego zaślepiłem dolot od strony wydechu.

Borysław napisał(a):
Filtry LPG wymienione?


Wstydziłbym się zadawać pytanie na forum nie robiąc tego. Od wymiany filtrów zacząłem walkę. Od tej pory wymieniłem filtr fazy ciekłej jeszcze ze 2 albo 3 razy, do tego zmieniłem filtr fazy ciekłej na filtr odstojnikowy.

I jeszcze jedna ciekawostka mnie spotkała. Otóż odpaliłem auto podniosłem maskę stoję i patrzę zrezygnowany podglądam tu i tam, opieram się o akumulator i... przysmażyłem sobie skórę na dłoni o klemę plusową (!). Rozrusznik, alternator i akumulator temperatura zupełnie normalna, ładowanie książkowe. Zgasiłem drania odczekałem aż klema ostygnie i odpaliłem go ponownie, macam klemę kiedy zrobi się gorąca i okazało się że zaczyna się robić ciepła od miejsca w którym zaciśnięty jest kabel. W związku z tym że nie bardzo mam czym poprawić zaciśnięcie, a mam taki kabel z poprzedniej V-ki to jutro go przełożę i zobaczę czy to była tylko kwestia poluzowanego zaciśnięcia czy jeszcze się coś spitoliło.

Pytanie jeszcze czy to np. mogło być powodem tej kiepskiej pracy na gazie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 cze 2018, o 20:36 
Offline
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2017, o 19:35
Posty: 96
Model: v40
Silnik: b4184s2
moc: 122 KM
Rocznik: 2002
wiek: 0
Skąd jesteś?: Chotomow
imię: Marcin
Borysław napisał(a):
szmergiel napisał(a):
To ze wymieniłeś nie znaczy ze działa. Może być problem z podciśnieniem i klapka nie rusza z miejsca.

Klapka nie ma wpływu na moc silnika.Poza tym w tym silniku nie jest sterowana podciśnieniem. U mnie na benzynie też było ok.Mieszanka gazu potrzebuje mocniejszej iskry do zapłonu, dlatego usterki układu zapłonowego są bardziej odczuwalne.Filtry LPG wymienione?

Możecie nie rozumiemy się a może nie wiesz ze w zależności od temperatury zasysanego powietrza komp dobiera zapłon. Im cieplej tym zapłon późniejszy. Jak masz klapkę na stałe na gorące powietrze to finalnie masz bardzo późny zapłon - po to aby uniknąć spalania stukowego. A ze lpg lubi wczesny zapłon to na benie może być jako tako a na gazie kaplica. I ta klapka w silniku z pomiarem temp. Zasysanego powietrza ma ogromne znaczenie w kwesti mocy, momentu i spalania, znacznie większe niż w starych silnikach z gaźnikiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 cze 2018, o 21:39 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2016, o 22:41
Posty: 3491
Lokalizacja: Siechnice
Pochwały: 12
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 115
Rocznik: 1998
wiek: 31
Skąd jesteś?: Wroclaw
imię: Robert
szmergiel napisał(a):
Borysław napisał(a):
szmergiel napisał(a):
To ze wymieniłeś nie znaczy ze działa. Może być problem z podciśnieniem i klapka nie rusza z miejsca.

Klapka nie ma wpływu na moc silnika.Poza tym w tym silniku nie jest sterowana podciśnieniem. U mnie na benzynie też było ok.Mieszanka gazu potrzebuje mocniejszej iskry do zapłonu, dlatego usterki układu zapłonowego są bardziej odczuwalne.Filtry LPG wymienione?

Możecie nie rozumiemy się a może nie wiesz ze w zależności od temperatury zasysanego powietrza komp dobiera zapłon. Im cieplej tym zapłon późniejszy. Jak masz klapkę na stałe na gorące powietrze to finalnie masz bardzo późny zapłon - po to aby uniknąć spalania stukowego. A ze lpg lubi wczesny zapłon to na benie może być jako tako a na gazie kaplica. I ta klapka w silniku z pomiarem temp. Zasysanego powietrza ma ogromne znaczenie w kwesti mocy, momentu i spalania, znacznie większe niż w starych silnikach z gaźnikiem.

Jeździłem z klapką i bez niej.Różnicy nie było.

_________________
Obrazek

Moje Wozidełko


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2018, o 07:36 
Online
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2017, o 20:56
Posty: 255
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 85KW/115KM
Rocznik: 1999
wiek: 0
Skąd jesteś?: Szadek
imię: Radek
No normalnie czarna magi z tym gazem. Dzisiaj rano wpadłem na pomysł żeby podgrzać cewki opalarką. Liczyłem na to że jak będą nagrzane to auto będzie szarpać. Nic z tych rzeczy 20km ostrym butem i nawet nie prychnął. A wczoraj w południe 13km w jedną stronę i w drodze powrotnej już dałem sobie spokój z wyprzedzaniem bo dusił się przy dodawaniu gazu...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: wczoraj, o 06:42 
Online
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2017, o 20:56
Posty: 255
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 85KW/115KM
Rocznik: 1999
wiek: 0
Skąd jesteś?: Szadek
imię: Radek
Wczoraj dla pewności przełożyłem sondę z auta które do samego końca jeździło poprawnie na gazie. Co prawda na LPI ale tam sygnał był brany bezpośrednio z sondy i było ok, więc na pewno sprawna. Niestety w moim nie przyniosło to żadnych zmian.

Świece i przewody zamówione. Wymienię zobaczę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: RIPPER i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO