Teraz jest 18 cze 2018, o 10:52

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


1. Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać podając model, rocznik i silnik używając nawiasów.
Przykład: [V40 T4 99r] montaż MBC



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 cze 2018, o 21:33 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2016, o 12:27
Posty: 136
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 200 KM
Rocznik: 2003
wiek: 30
Skąd jesteś?: Brzeznica
imię: Wojtek
Mam problem z checkiem i błędem o zbyt ubogiej mieszance. Na benzynie błąd nie występuje więc zakładam że układ zasilania podstawowego działa jak należy. Żeby rozpocząć w końcu walkę z tym problemem dorobiłem się w końcu kabla:)
Instalacja:
- sterownik KING (tu jest duży problem bo gaziarze w moich okolicach sobie z nim nie radzą)
- wtryskiwacze HANY Niebieskie
- reduktor Zavioli Zeta S

Ogólnie samochód pracuje na lpg poprawnie, lecz w wyższych partiach obrotów trochę mu brakuje w stosunku do jazdy na benzynie.
Wiem, że najlepiej byłoby posiłkować się sondą szerokopasmową, ale może komuś z Was rzuci się coś w ustawieniach na początek co może powodować ten problem. Bez sondy się pewnie nie obejdzie docelowo ale od czegoś trzeba zacząć.
Poniżej zrzuty ekranu z programu:
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 cze 2018, o 22:41 
Online
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2015, o 21:29
Posty: 2941
Pochwały: 16
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 38
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel
Pewnie jest niedolany i korekty idą powyżej +25 i wywala CHECKA.
Przy TPb sonda AFR to podstawa. Ten silnik około 3000 obr przy bucie (nie takim do końca) przechodzi w OL i leje mu z mapy i sonda jest pomijana. Przy spokojnej jeździe sonda jeszcze jako tako go reguluje ale pewnie korekty też mogą być niezaciekawe.
Te silniku lubią być dolane paliwem - szczególnie to widać na zimnym jak AFR leci na łeb do 9 a nawet mniej.
Przy pełnym bucie AFR powinien na LPG być w okolicach 12 a ty pewnie masz 14 albo i więcej i upalasz zawory i głowicę.
U mnie korekty długie na LPG są w przedziale - 0,78 do +0, 78. Odczyt na żywo bo mam podgląd, a na Pb to samo. AFR przy normalnej jeździe 14,7 (około) wiadomo sonda reguluje, a przy bucie 12,2.

Jedyna słuszna sprawa to sprawdzić go na sondzie i podolewać, fakt reduktor też może nie wyrabiać ale to wyjdzie w praniu.

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: RIPPER i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO