Teraz jest 19 sie 2018, o 11:00

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 sie 2018, o 19:49 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 11:03
Posty: 6723
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 13
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
a ja zmieniłem kolorek naszego busa dokończone w sobotę

warunki jak widać lakiernia z wentylacją jak i oświetleniem najnowsza technologia .

sprzęt


-Szlifierka mimośrodowa 150 mm, gradacje 150 - 240mm
-Kompresor Ripper 50 L + butla LPG 60 L
-Odwadniacz z regulatorem ciśnienia
- wąż 15 M + 5m spiralny
-Pistolet Magnum 1.7- do podkładu szpachli itp HVLP
-Pistolet mini aurita dysza 1,0 - HVLP
-Pistolet Aurita MP 500 dysza 1,3 LVLP
-Odwadniacz i reduktor ciśniania
-troszkę taśmy do oklejania
i inne

pacjent to VW bus z 1981 wymaga prac ale by nie straszył jeszcze tym syfiastym kolorem to szybka decyzja i z Ojcem zmieniliśmy kolor zewnętrzny
Pomimo problemów z regenerowaną szybko złączką nie daje powietrza jak trzeba jak i ze złym doborem gęstości lakieru udało się dziada opitolić

farba to emalia alkidowo uretanowa + utwardzacz i schnie bardzo szybko .
na pierwszy raz nie mogłem sobie poradzić z powietrzem i mając rozrobioną farbę wróciłem do pistoletu mini i nim opryskałem cały bok front i kawałek tyłu ale gęsta farba
to i miotła mała . w Sobotę rozcieńczyłem farbę i poprawiłem złączkę przy większym ciśnieniu farba już ładniej się układała .
tak czy inaczej przez to że farba po ok 30 min daje się dotykać czyli pyłosuche nie łapie już nic z powietrza,
No i pistolet LVLP MP-500 to już inna bajka na taką powierzchnie mi poszło ok 2 litry gęstej farby. wiec mam jeszcze ok 5 litrów wiec jest czym poprawiać .


No i wsio się prosi o polerkę i ew nałożenie bezbarwnego by lepiej zabezpieczył tak czy inaczej pasciuch lepiej wygląda i to się liczy


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sie 2018, o 22:39 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2013, o 20:40
Posty: 8625
Lokalizacja: Siewierz
Pochwały: 10
Model: Żaba
Silnik: 2.0 HDI
moc: 136 KM
Rocznik: 2005
wiek: 30
Skąd jesteś?: Siewierz
imię: Mateusz
Tak swoją drogą, to zajebisty szmelcvagen :) mój ojciec miał wcześniejszą wersję (ogórka) dawno temu też w kolorze pomarańczy, dobrze na nim zarobił przy sprzedaży, a ja do dzisiejszego dnia mu to wypominam.

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Polub nas na facebooku - Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sie 2018, o 23:20 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 11:03
Posty: 6723
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 13
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
no to jest 3 wcielenie już nie takie klasyczne jak ogórek ale silnik boxer z chyba rzadkim silnikiem 2,0 pb dwa gaźniki .a do tej pory to już 45 KM klekoty przetrwały

żal go sprzedawać na żyletki

_________________
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sie 2018, o 09:01 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 gru 2013, o 18:04
Posty: 5505
Pochwały: 42
Model: v40
Silnik: B4194T
moc: 200 KM
Rocznik: 1999
wiek: 23
Skąd jesteś?: Bialystok
imię: Mariusz
Dobrego klasyka można z niego zrobić :D

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2018, o 20:47 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 11:03
Posty: 6723
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 13
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Można wymaga walki z blachą od dołu sporo było już reanimowane ale teraz już by pasowało podejść porządnie do tematu

najważniejszy plus to silnik 2,0

_________________
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sie 2018, o 20:49 
Offline
Volvo Fan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2015, o 21:29
Posty: 3114
Pochwały: 17
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 38
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel
Dasz radę :)

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO