[Polecane elementy LPG]

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
1. Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać podając model, rocznik i silnik używając nawiasów.
Przykład: [V40 T4 99r] montaż MBC
Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3695
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 39
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: [Polecane elementy LPG]

Post autor: turboni » 27 wrz 2018, o 18:35

To nie chodzi o elementy ale o ludzi to montujących, robią to jako wrzut pod maskę i w 99% nie stroją na drodze z sondą AFR w wydechu tylko robią autokalibrację.

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
grzesu1
Turysta
Posty: 19
Rejestracja: 31 sie 2018, o 19:55
Model: v40
Silnik: 2.0T
moc: 163
Rocznik: 2001
Skąd jesteś?: Zawiercie
imię: Grzegorz

Re: [Polecane elementy LPG]

Post autor: grzesu1 » 27 wrz 2018, o 18:42

Jak pojeżdżę to zobaczę. Ten gość co montuje działa w sieci Czakram a z tego co wiem nie robi fuszery ale to się okaże za jakiś czas.

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3695
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 39
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: [Polecane elementy LPG]

Post autor: turboni » 27 wrz 2018, o 18:46

Bo tylko ta sieć jest przedstawicielem BRC na Polskę, ale jakością i wiedzą odstają bardzo od prawdziwych warsztatów LPG.

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Arek74
Debeściak
Posty: 625
Rejestracja: 19 lut 2017, o 10:22
Model: V40
Silnik: 2.0t
moc: 163 a teraz 185
Rocznik: 2003
wiek: 43
Skąd jesteś?: Sochaczew
imię: Arek

Re: [Polecane elementy LPG]

Post autor: Arek74 » 28 wrz 2018, o 07:19

turboni pisze:Powodzenia, kolejny wrzut pod maskę będzie - węże kilometrowe jak spagetti, do tego drogi serwis i tylko warsztaty czakramu mają dostęp do sterownika bo jest zablokowany.
Ale sam chciałeś, tylko nie pisz że coś jest nie tak z gazem.

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
To chyba do mnie było z tym spaghetti ;)
Fakt faktem ze wygląga to masakrycznie alle narazie dobrze chodzi ale chciałbym sie kiedyś przejechać do Krakowa ...

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Obrazek

Awatar użytkownika
dypek
Debeściak
Posty: 177
Rejestracja: 22 mar 2014, o 10:51
Model: S40 T4
Silnik: B4194t2
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Mazury
imię: Karol

Re: [Polecane elementy LPG]

Post autor: dypek » 28 wrz 2018, o 08:34

turboni pisze:To nie chodzi o elementy ale o ludzi to montujących, robią to jako wrzut pod maskę i w 99% nie stroją na drodze z sondą AFR w wydechu tylko robią autokalibrację.

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
Miałem BRC w S80 - padł mi sterownik - koszt samego sterownika wychodził tyle samo co stag premium + robocizna. Przy okazji wymieniłem reduktor bo już puszczał gaz, więc z BRC zostały mi tylko wtryski podobno bardzo dobre. Generalnie jak zobaczyłem jak "majster" BRC stroił (trzy razy przegazował do 5000 obrotów i koniec strojenia) to się przeraziłem i pojechałem do majstra co robił mi gaz w T4. Dodatkowo w BRC doprowadza mnie do szału cały czas pikanie jak nie ma gazu - normalnie co najmniej jakby silnik się zacierał.

Awatar użytkownika
grzesu1
Turysta
Posty: 19
Rejestracja: 31 sie 2018, o 19:55
Model: v40
Silnik: 2.0T
moc: 163
Rocznik: 2001
Skąd jesteś?: Zawiercie
imię: Grzegorz

Re: [Polecane elementy LPG]

Post autor: grzesu1 » 7 paź 2018, o 12:32

turboni pisze:To nie chodzi o elementy ale o ludzi to montujących, robią to jako wrzut pod maskę i w 99% nie stroją na drodze z sondą AFR w wydechu tylko robią autokalibrację.
No ok. Po tygodniu jazdy na BRC jest git. Przejechane jakieś 1000km w tym tygodniu na sprawdzenie. Ja tego nie widziałem ale podobno ustawiali moją furkę na sondzie. Przełącza się w oka mgnieniu i kompletnie nie czujesz kiedy :-) . Zapierdziela aż miło.
Obawiałem się troszkę tego instalatora gazu i niestety częściowo się sprawdziły ale nie co do instalacji gazu i kalibracji lecz wykonaniu tego pod machą. Zmieniło się jedno na pewno tzn. ogrzewanie teraz załącza się przy ustawieniu na tem 25,5 stopnia. Prawdopodobnie jakieś podciśnienie ale nie wiem. Że jako cały tydzień byłem na mazurach nie miałem okazji tego sprawdzić. Czy wy się z takim efektem spotkaliście? Dodam że przed instalacją było ogrzewanie ok. No dobra to może na inny wątek. Jeżeli chodzi o samo BRC to Sequent 32 OBD z reduktorem MB daje radę. Nie miałem problemów przy przyspieszaniu do 200 na autobanie. Wyprzedzanie to pryszcz. Ale że jako początek to zobaczymy jak będzie dalej.

p.s. Gadałem z niem o LPG-TECH no i nie miał zbyt dobrych doświadczeń z tymi instalacjami. Jenak stwierdził jedną ważną rzecz że każdy rejon polski specjalizuje sie w jakimś producencie instalacji. Wiec skoro u mnie trzon stanowi BRC i STAG to myśle ze nie warto pachać się w coś co komus nie jest zbyt dobrze znane.

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3695
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 39
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: [Polecane elementy LPG]

Post autor: turboni » 7 paź 2018, o 13:11

Jak ogrzewanie się tak załącza to znaczy ze zwalił robotę.
Reduktor wpina się u nas szeregowo w przewód idący do nagrzewnicy z bloku a on pewnie zrobił równolegle.
A to że jedzie i jest ok to nie znaczy że jest dobrze bo u mnie siedziała alaska i niebieskie omvle i też zapierdzielał tylko wypaliło zawór bo było ubogo.
Żeby mieć pewność że jest dobrze to musisz zobaczyć jak wyglądają korekty podczas jazdy i samemu obaczyć AFR jaki jest przy bucie. Bo jak jeździsz spokojnie to sonda go stroi ale przy bucie dopiero wszystko wychodzi.
I nie spotkałem się nigdy, żeby gazownik sam jeździł samochodem klienta i go stroił na trasie. Zawsze klient prowadzi bo to trzeba zrobić w pełnym zakresie obrotów na każdym biegu.
A kolektor ssący ściągał do wiercenia?

Daj foty spod maski.

Ale wybrałeś sam, założyłeś.

P. S.
Nie ma dobrych doświadczeń z Techem bo go trzeba umieć ustawić a BRC wrzuca sję pod maskę, robi autokalibrację i jakoś chodzi a jak zaczynają się jaja to zwala się na niesprawny samochód.
A nie wspomnę o droższym serwisie.

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 7 paź 2018, o 13:35 przez turboni, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6850
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [Polecane elementy LPG]

Post autor: RIPPER » 7 paź 2018, o 13:35

ciekawe jak pod maską wygląda ,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
grzesu1
Turysta
Posty: 19
Rejestracja: 31 sie 2018, o 19:55
Model: v40
Silnik: 2.0T
moc: 163
Rocznik: 2001
Skąd jesteś?: Zawiercie
imię: Grzegorz

Re: [Polecane elementy LPG]

Post autor: grzesu1 » 7 paź 2018, o 18:33

Powiem wam że znów zaczynam się bać. Wygląd, no nie jest najgorzej choć myślę że mogło być znacznie lepiej. Fotki dam jutro, na spokojnie bo dziś niedziela i takie tam obiad i wd40. A jutro na spokojnie zrobię foty i wystawię. Ale już sugestia jest,co nie tak i możliwa zjebka dla niego czyli instalatora. Thx.
Ostatnio zmieniony 7 paź 2018, o 19:36 przez grzesu1, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
raptusek
Volvo Fan
Posty: 5583
Rejestracja: 15 sie 2013, o 14:21
Model: v40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200
Rocznik: 1998
wiek: 39
Skąd jesteś?: Lazy
imię: Rafal

Re: [Polecane elementy LPG]

Post autor: raptusek » 7 paź 2018, o 19:33

czyli BRC Rządzi :mrgreen:

ODPOWIEDZ