Volvo S40 2.0 136 KM
-
- Turysta
- Posty: 24
- Rejestracja: 27 gru 2015, o 19:21
- Model: S40
- Silnik: B4184S2
- moc: 122 KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 21
- Skąd jesteś?: Olsztyn
- imię: Daniel
Re: Volvo S40 2.0 136 KM
Kierownica na 100% była montowana tylko trójramienna?
Jeśli zdecyduje się na kupno, to rozrząd będę od razu wymieniał - warto wymienić razem koło zmiennych faz (nawet jeśli nie będzie terkotało) ?
Wymianę sprzęgła również mam wkalkulowaną w koszta, jedynie ta dwumasa mnie przeraża, ale w 1.8 benzynie to chyba naprawdę rzadkość, żeby było trzeba wymieniać?
Jeśli zdecyduje się na kupno, to rozrząd będę od razu wymieniał - warto wymienić razem koło zmiennych faz (nawet jeśli nie będzie terkotało) ?
Wymianę sprzęgła również mam wkalkulowaną w koszta, jedynie ta dwumasa mnie przeraża, ale w 1.8 benzynie to chyba naprawdę rzadkość, żeby było trzeba wymieniać?
-
- Volvo Fan
- Posty: 1294
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 17:37
- Model: S60
- Silnik: B5254T2
- moc: 210 KM
- Rocznik: 2008
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Lodz
- imię: Andrzej
- Kontakt:
Re: Volvo S40 2.0 136 KM
Z tego co wyczytałem to od roku modelowego 2003 były montowane już trojramienne ale pewności nie mam :/ może były wyjątki aczkolwiek zainteresował bym się tym faktem.
Jeśli kolo zmiennych faz nie terkocze to teoretycznie jest ok ale nie wiadomo kiedy pójdzie a wtedy trzeba również pasek zmieniać. Dobrze byłoby też w razie czego sprawdzić czy nie jest czasem odlaczone bo wtedy nawet jak jest niesprawne to nie terkocze.
Co do dwumasy to fakt w benzynach rzadziej wymagają wymiany ale przebieg jest tam słuszny wiec nie wiadomo.
______________________
Nadano ze smartfona.
Jeśli kolo zmiennych faz nie terkocze to teoretycznie jest ok ale nie wiadomo kiedy pójdzie a wtedy trzeba również pasek zmieniać. Dobrze byłoby też w razie czego sprawdzić czy nie jest czasem odlaczone bo wtedy nawet jak jest niesprawne to nie terkocze.
Co do dwumasy to fakt w benzynach rzadziej wymagają wymiany ale przebieg jest tam słuszny wiec nie wiadomo.
______________________
Nadano ze smartfona.
-
- Debeściak
- Posty: 154
- Rejestracja: 14 paź 2015, o 23:47
- Model: V40
- Silnik: B4184S2
- moc: 122
- Rocznik: 2003
- wiek: 21
- Skąd jesteś?: Wloszczowa_Wroclaw
- imię: Michal
Re: Volvo S40 2.0 136 KM
Ej chłopaki, 1.8 były montowane dwumasy? Nie obiło mi się to o uszy wcale.
Sam mam 1.8 i byłem święcie przekonany że dwumasa była montowana od 2.0 i w górę
Co do tej kiery to jeśli to model po 2002 (ostatni lift) to kiera powinna być 3 ramienna. Sam taką mam u siebie.
Sam mam 1.8 i byłem święcie przekonany że dwumasa była montowana od 2.0 i w górę
Co do tej kiery to jeśli to model po 2002 (ostatni lift) to kiera powinna być 3 ramienna. Sam taką mam u siebie.
-
- Volvo Fan
- Posty: 1294
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 17:37
- Model: S60
- Silnik: B5254T2
- moc: 210 KM
- Rocznik: 2008
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Lodz
- imię: Andrzej
- Kontakt:
Re: Volvo S40 2.0 136 KM
W 1.8 jak najbardziej były montowane dwumasy. Na pewno w B4184S2 bo sam taki mam.
Dodam jeszcze, że w ostatnich egzemplarzach dwumasa jest najdroższa :/
______________________
Nadano ze smartfona.
Dodam jeszcze, że w ostatnich egzemplarzach dwumasa jest najdroższa :/
______________________
Nadano ze smartfona.
-
- Volvo Fan
- Posty: 2285
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 21:31
- Model: S40
- Silnik: D4192T3
- moc: 115
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Lubuskie
- imię: Lukasz
Re: Volvo S40 2.0 136 KM
volvo ma troszkę duży przebieg ponad 335tysi
Była sobię V40-stka,a teraz jest S40-stka
-
- Volvo Fan
- Posty: 2285
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 21:31
- Model: S40
- Silnik: D4192T3
- moc: 115
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Lubuskie
- imię: Lukasz
Re: Volvo S40 2.0 136 KM
Prawdziwy ale nie lepiej znaleźć mniejszego przebiegu
Była sobię V40-stka,a teraz jest S40-stka