volvo v40 1.8

Wszelkie problemy Elektro-mechanicznej lub elektronicznej
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
blehhs
Posty: 1
Rejestracja: 18 cze 2017, o 05:21
Model: v40
Silnik: 1.8
moc: 122
Rocznik: 1999
Skąd jesteś?: Warszawa
imię: Piotr

volvo v40 1.8

Post autor: blehhs » 9 gru 2017, o 20:53

Panowie mam problem ostatnio zmuszony bylem wyienic akumulator wyjalem pojechałem wsadziłem nowy i teraz radio zakodowane ale to juz wiem ze na 2 godziny musze zostawic i znow bedzie prosic o podanie kodu, martwi mnie bardziej ze spalanie mialem na poziomie 8,5 l/100 a teraz podczas postoju spalanie cały czas na wyswietlaczy sie podnosi sekunda po sekundzie macie moze jakis pomysl co jest nie tak ?

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: volvo v40 1.8

Post autor: ELI » 9 gru 2017, o 21:01

blehhs, nie ten dział... przejrzyj forum, pewnie watki już są o tych problemach.

na dodatek źle opisany tytuł

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: volvo v40 1.8

Post autor: RIPPER » 9 gru 2017, o 22:15

Przecież to oczywiste komp zlicza nową średnią a na postoju masz czas wtrysku X prędkość i dystants ,,,, co Ci moze wychodzić że Ci przybywa paliwa na wolnych obrotach ,..
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Zablokowany

Wróć do „Elektryczne”