[v40 2.0t b4204t3 2002] wypadanie zaplonów
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 184
- Rejestracja: 14 kwie 2017, o 12:30
- Model: V40
- Silnik: B4204T3
- moc: 163 KM
- Rocznik: 2002
- wiek: 27
- Skąd jesteś?: Poznan
- imię: Sebastian
Re: [v40 2.0t b4204t3 2002] wypadanie zaplonów
Kolejny update :
Wymieniłem dzisiaj przewody WN, kupione oryginalne bougicord od Drakena - po zamontowaniu jeździłem na benzynie do zagrzania i włączenia wentylatora i zapłon nie wypadł. Po przełączeniu na LPG i również zrobieniu kilkunastu kilometrów po mieście wszystko w porządku. Na ten moment przewody pomogły, ciekawe na jak długo.
Pytanie: czy na przewodach bougicord macie napisane VOLVO? Ja na tych co kupiłem nie mam, ale na tych co były założone miałem napis volvo - myślicie ze to były Jeszcze z fabryki?
Wymieniłem dzisiaj przewody WN, kupione oryginalne bougicord od Drakena - po zamontowaniu jeździłem na benzynie do zagrzania i włączenia wentylatora i zapłon nie wypadł. Po przełączeniu na LPG i również zrobieniu kilkunastu kilometrów po mieście wszystko w porządku. Na ten moment przewody pomogły, ciekawe na jak długo.
Pytanie: czy na przewodach bougicord macie napisane VOLVO? Ja na tych co kupiłem nie mam, ale na tych co były założone miałem napis volvo - myślicie ze to były Jeszcze z fabryki?
Moje auto v40-2-0t-szary-2002-t4991.html
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [v40 2.0t b4204t3 2002] wypadanie zaplonów
Różnie się trafiają
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: [v40 2.0t b4204t3 2002] wypadanie zaplonów
Myślę że na pewno nie były z fabryki. Ja 2 lata temu dostałem z napisem Volvo teraz bez.bonq07 pisze:Kolejny update :
Wymieniłem dzisiaj przewody WN, kupione oryginalne bougicord od Drakena - po zamontowaniu jeździłem na benzynie do zagrzania i włączenia wentylatora i zapłon nie wypadł. Po przełączeniu na LPG i również zrobieniu kilkunastu kilometrów po mieście wszystko w porządku. Na ten moment przewody pomogły, ciekawe na jak długo.
Pytanie: czy na przewodach bougicord macie napisane VOLVO? Ja na tych co kupiłem nie mam, ale na tych co były założone miałem napis volvo - myślicie ze to były Jeszcze z fabryki?
-
- Debeściak
- Posty: 184
- Rejestracja: 14 kwie 2017, o 12:30
- Model: V40
- Silnik: B4204T3
- moc: 163 KM
- Rocznik: 2002
- wiek: 27
- Skąd jesteś?: Poznan
- imię: Sebastian
Re: [v40 2.0t b4204t3 2002] wypadanie zaplonów
bully, w porządku - tak mnie to tylko zastanowiło.
Czekamy na rozwój sytuacji trzymajcie kciuki.
Dziękuję wszystkim którzy udzielili się w temacie.
Czekamy na rozwój sytuacji trzymajcie kciuki.
Dziękuję wszystkim którzy udzielili się w temacie.
Moje auto v40-2-0t-szary-2002-t4991.html
-
- Debeściak
- Posty: 184
- Rejestracja: 14 kwie 2017, o 12:30
- Model: V40
- Silnik: B4204T3
- moc: 163 KM
- Rocznik: 2002
- wiek: 27
- Skąd jesteś?: Poznan
- imię: Sebastian
Re: [v40 2.0t b4204t3 2002] wypadanie zaplonów
Drodzy.
Minęło 10tys. kilometrów i samochód w zeszłym tygodniu raz sobie czknął, w weekend znów mu się raz odbiło (w sensie zgubił zapłon) - zdarzyło się to na LPG, przy włączonej klimie. Czy 10tys. to maks co wytrzymują OEMowe świece przy LPG i jeździe miejskiej? Dodam, że przez kilka tysięcy jeździłem na tych świecach z rozszczelnionym kolektorem wydechowym właśnie od strony 4go cylindra (niezbędny był szlif, nowe uszczelki etc.), czy to mogło mieć wpływ na ich żywotność? "Niestety" to wypadanie jest na tyle delikatne i sporadyczne, że nie wyskoczył żaden błąd więc nie wiem, czy nadal na 4 cylindrze to występuje.
Minęło 10tys. kilometrów i samochód w zeszłym tygodniu raz sobie czknął, w weekend znów mu się raz odbiło (w sensie zgubił zapłon) - zdarzyło się to na LPG, przy włączonej klimie. Czy 10tys. to maks co wytrzymują OEMowe świece przy LPG i jeździe miejskiej? Dodam, że przez kilka tysięcy jeździłem na tych świecach z rozszczelnionym kolektorem wydechowym właśnie od strony 4go cylindra (niezbędny był szlif, nowe uszczelki etc.), czy to mogło mieć wpływ na ich żywotność? "Niestety" to wypadanie jest na tyle delikatne i sporadyczne, że nie wyskoczył żaden błąd więc nie wiem, czy nadal na 4 cylindrze to występuje.
Moje auto v40-2-0t-szary-2002-t4991.html
-
- Debeściak
- Posty: 172
- Rejestracja: 18 paź 2016, o 14:01
- Model: s40
- Silnik: 2.0
- moc: 2.0
- Rocznik: 136
- Skąd jesteś?: Grodzisk
- imię: Zdzislaw
Re: [v40 2.0t b4204t3 2002] wypadanie zaplonów
Świece OE wytrzymają spokojnie 50tys km na LPG, a nawet więcej. Szarpnięcia pojedyncze to mogą być cewki, ale nie tylko. Samo lpg jeśli jest źle ustawione może powodować takie efekty.
-
- Debeściak
- Posty: 184
- Rejestracja: 14 kwie 2017, o 12:30
- Model: V40
- Silnik: B4204T3
- moc: 163 KM
- Rocznik: 2002
- wiek: 27
- Skąd jesteś?: Poznan
- imię: Sebastian
Re: [v40 2.0t b4204t3 2002] wypadanie zaplonów
Z tymi 50tys. To bym nie przesadzał ale spodziewałem się 15-20.
Zmieniłem cewki i świece na nowe i jeszcze pozmieniam wtyczki na cewkach na nowe aczkolwiek po wymianie już jest git nawet z klimą.
Zmieniłem cewki i świece na nowe i jeszcze pozmieniam wtyczki na cewkach na nowe aczkolwiek po wymianie już jest git nawet z klimą.
Moje auto v40-2-0t-szary-2002-t4991.html