Wysokie oborty [v40 1,8 122 KM]

Nie zaklasyfikowane usterki, problemy
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
pio9117
Turysta
Posty: 27
Rejestracja: 27 sie 2015, o 09:23
Model: v40
Silnik: 1,8
moc: 122 KM
Rocznik: 2001
Skąd jesteś?: Witkowice
imię: Piotr

Re: Wysokie oborty [v40 1,8 122 KM]

Post autor: pio9117 » 31 mar 2017, o 20:45

Mam, ok sprawdzę go ale to już jutro. Dam znać czy pomogło. Jak coś to trzeba będzie myśleć dalej. Dzięki za pomoc :P

Awatar użytkownika
pio9117
Turysta
Posty: 27
Rejestracja: 27 sie 2015, o 09:23
Model: v40
Silnik: 1,8
moc: 122 KM
Rocznik: 2001
Skąd jesteś?: Witkowice
imię: Piotr

Re: Wysokie oborty [v40 1,8 122 KM]

Post autor: pio9117 » 2 kwie 2017, o 20:47

Sprawdzałem ten i inne przewody i nie zauważyłem nic niepokojącego.
Dzisiaj jednak zrobiłem około 500 km i wyświetliły mi sie błędy po P0171, P0301, P0304.
Wykasowałem i wrócił tylko P0171.
Może to mieć związek ze świecami zapłonowymi? W tamtym roku wymieniłem, ale od tego momentu mogłem przejechać koło 12 tys

Awatar użytkownika
Borysław
Volvo Fan
Posty: 4526
Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
Model: Laguna 3
Silnik: F4RT
moc: 170
Rocznik: 2008
wiek: 37
Skąd jesteś?: Siechnice
imię: Robert
Lokalizacja: Siechnice

Re: Wysokie oborty [v40 1,8 122 KM]

Post autor: Borysław » 2 kwie 2017, o 20:49

Bardziej obstawiał bym sondę. Jest ubogo więc dolewa paliwa.
Obrazek

Moje Wozidełko
Poprzednie wozidło V40

Awatar użytkownika
Yaro
Moderator
Posty: 8329
Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
Model: C30/V40
Silnik: D4164T/B5254T12
moc: 109/254
Rocznik: 2013
wiek: 38
Skąd jesteś?: NowaPogorzel
imię: Piotrek

Re: Wysokie oborty [v40 1,8 122 KM]

Post autor: Yaro » 2 kwie 2017, o 20:52

A co oznaczają te błędy?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
pio9117
Turysta
Posty: 27
Rejestracja: 27 sie 2015, o 09:23
Model: v40
Silnik: 1,8
moc: 122 KM
Rocznik: 2001
Skąd jesteś?: Witkowice
imię: Piotr

Re: Wysokie oborty [v40 1,8 122 KM]

Post autor: pio9117 » 2 kwie 2017, o 20:53

Sondę 1 ? W tamtym roku równiez wymieniłem. Kupiłem nową oryginalną NTK NGK. Jak można sprawdzić czy to na pewno sonda? Jest szansa że uznają mi to na reklamacje?

Awatar użytkownika
pio9117
Turysta
Posty: 27
Rejestracja: 27 sie 2015, o 09:23
Model: v40
Silnik: 1,8
moc: 122 KM
Rocznik: 2001
Skąd jesteś?: Witkowice
imię: Piotr

Re: Wysokie oborty [v40 1,8 122 KM]

Post autor: pio9117 » 2 kwie 2017, o 20:55

Yaro pisze:A co oznaczają te błędy?
P0301 I P0304 oznaczają wypadanie zapłonów na 1 i na 4 cylindrze.
P0171 zbyt uboga mieszanka

Awatar użytkownika
Yaro
Moderator
Posty: 8329
Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
Model: C30/V40
Silnik: D4164T/B5254T12
moc: 109/254
Rocznik: 2013
wiek: 38
Skąd jesteś?: NowaPogorzel
imię: Piotrek

Re: Wysokie oborty [v40 1,8 122 KM]

Post autor: Yaro » 2 kwie 2017, o 21:29

I dzieje się tak na Pb?
Próbowałeś wykasować błędy i polatać tylko na benzynie? Wracają?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
pio9117
Turysta
Posty: 27
Rejestracja: 27 sie 2015, o 09:23
Model: v40
Silnik: 1,8
moc: 122 KM
Rocznik: 2001
Skąd jesteś?: Witkowice
imię: Piotr

Re: Wysokie oborty [v40 1,8 122 KM]

Post autor: pio9117 » 2 kwie 2017, o 21:33

Na benzynie wrzuca napewno P0171 a co do P0301 I P0304 to nie jestem pewny, dzisiaj akurat je wyrzuciło. i Wykasowałem i przejechane bylo 200 km i nic nie wyskoczyło jeszcze

Awatar użytkownika
Yaro
Moderator
Posty: 8329
Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
Model: C30/V40
Silnik: D4164T/B5254T12
moc: 109/254
Rocznik: 2013
wiek: 38
Skąd jesteś?: NowaPogorzel
imię: Piotrek

Re: Wysokie oborty [v40 1,8 122 KM]

Post autor: Yaro » 2 kwie 2017, o 21:35

Jak z odpalaniem rano? Patrzyłeś ciśnienie paliwa na listwie?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
pio9117
Turysta
Posty: 27
Rejestracja: 27 sie 2015, o 09:23
Model: v40
Silnik: 1,8
moc: 122 KM
Rocznik: 2001
Skąd jesteś?: Witkowice
imię: Piotr

Re: Wysokie oborty [v40 1,8 122 KM]

Post autor: pio9117 » 2 kwie 2017, o 21:42

Nie ma najmniejszego problemu z odpaleniem, zarówno na ciepłym jak i zimnym po nocy. TYlko że tak jak jeszcze wczesniej pisałem, jest jakby cały czas na podwyższonych obortach.
Dzisiaj jak gdzieś zwalniałem i naciskałem sprzegło to obroty fajnie spadały do 1200 i dopiero po jakimś czasie na około 1000, ale były stabilne( tzn nie ma tutaj charakterystycznego falowania jak przy wadliwym krokowcu). Jutro może kupie jeszcze jakis tester szczelności i popsikam i sprawdze czy faktycznie nie ma gdzieś lewego powietrza.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Różne”