Wysokie oborty [v40 1,8 122 KM]
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Turysta
- Posty: 27
- Rejestracja: 27 sie 2015, o 09:23
- Model: v40
- Silnik: 1,8
- moc: 122 KM
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Witkowice
- imię: Piotr
Re: Wysokie oborty [v40 1,8 122 KM]
Mam, ok sprawdzę go ale to już jutro. Dam znać czy pomogło. Jak coś to trzeba będzie myśleć dalej. Dzięki za pomoc
-
- Turysta
- Posty: 27
- Rejestracja: 27 sie 2015, o 09:23
- Model: v40
- Silnik: 1,8
- moc: 122 KM
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Witkowice
- imię: Piotr
Re: Wysokie oborty [v40 1,8 122 KM]
Sprawdzałem ten i inne przewody i nie zauważyłem nic niepokojącego.
Dzisiaj jednak zrobiłem około 500 km i wyświetliły mi sie błędy po P0171, P0301, P0304.
Wykasowałem i wrócił tylko P0171.
Może to mieć związek ze świecami zapłonowymi? W tamtym roku wymieniłem, ale od tego momentu mogłem przejechać koło 12 tys
Dzisiaj jednak zrobiłem około 500 km i wyświetliły mi sie błędy po P0171, P0301, P0304.
Wykasowałem i wrócił tylko P0171.
Może to mieć związek ze świecami zapłonowymi? W tamtym roku wymieniłem, ale od tego momentu mogłem przejechać koło 12 tys
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Wysokie oborty [v40 1,8 122 KM]
Bardziej obstawiał bym sondę. Jest ubogo więc dolewa paliwa.
-
- Turysta
- Posty: 27
- Rejestracja: 27 sie 2015, o 09:23
- Model: v40
- Silnik: 1,8
- moc: 122 KM
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Witkowice
- imię: Piotr
Re: Wysokie oborty [v40 1,8 122 KM]
Sondę 1 ? W tamtym roku równiez wymieniłem. Kupiłem nową oryginalną NTK NGK. Jak można sprawdzić czy to na pewno sonda? Jest szansa że uznają mi to na reklamacje?
-
- Turysta
- Posty: 27
- Rejestracja: 27 sie 2015, o 09:23
- Model: v40
- Silnik: 1,8
- moc: 122 KM
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Witkowice
- imię: Piotr
Re: Wysokie oborty [v40 1,8 122 KM]
P0301 I P0304 oznaczają wypadanie zapłonów na 1 i na 4 cylindrze.Yaro pisze:A co oznaczają te błędy?
P0171 zbyt uboga mieszanka
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: Wysokie oborty [v40 1,8 122 KM]
I dzieje się tak na Pb?
Próbowałeś wykasować błędy i polatać tylko na benzynie? Wracają?
Próbowałeś wykasować błędy i polatać tylko na benzynie? Wracają?
-
- Turysta
- Posty: 27
- Rejestracja: 27 sie 2015, o 09:23
- Model: v40
- Silnik: 1,8
- moc: 122 KM
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Witkowice
- imię: Piotr
Re: Wysokie oborty [v40 1,8 122 KM]
Na benzynie wrzuca napewno P0171 a co do P0301 I P0304 to nie jestem pewny, dzisiaj akurat je wyrzuciło. i Wykasowałem i przejechane bylo 200 km i nic nie wyskoczyło jeszcze
-
- Turysta
- Posty: 27
- Rejestracja: 27 sie 2015, o 09:23
- Model: v40
- Silnik: 1,8
- moc: 122 KM
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Witkowice
- imię: Piotr
Re: Wysokie oborty [v40 1,8 122 KM]
Nie ma najmniejszego problemu z odpaleniem, zarówno na ciepłym jak i zimnym po nocy. TYlko że tak jak jeszcze wczesniej pisałem, jest jakby cały czas na podwyższonych obortach.
Dzisiaj jak gdzieś zwalniałem i naciskałem sprzegło to obroty fajnie spadały do 1200 i dopiero po jakimś czasie na około 1000, ale były stabilne( tzn nie ma tutaj charakterystycznego falowania jak przy wadliwym krokowcu). Jutro może kupie jeszcze jakis tester szczelności i popsikam i sprawdze czy faktycznie nie ma gdzieś lewego powietrza.
Dzisiaj jak gdzieś zwalniałem i naciskałem sprzegło to obroty fajnie spadały do 1200 i dopiero po jakimś czasie na około 1000, ale były stabilne( tzn nie ma tutaj charakterystycznego falowania jak przy wadliwym krokowcu). Jutro może kupie jeszcze jakis tester szczelności i popsikam i sprawdze czy faktycznie nie ma gdzieś lewego powietrza.