s40/v40 progi

Wszystkie problemy związane z blacharką lakierowaniem itp ..
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

s40/v40 progi

Post autor: RIPPER » 17 kwie 2013, o 21:39

Posiadam V40 z 97 roku wiec już troszkę latek ma
wypadają dziury w tylnym zakończeniu progu tak jak we wszystkim z skąd idzie infekcja i jak sie jej ustrzec w młodszych zdrowszych egzemplarzach
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Rikimaru
Debeściak
Posty: 146
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 22:52

Re: s40/v40 progi

Post autor: Rikimaru » 18 kwie 2013, o 09:05

wydaje mi się ze podstawą jest dobra konserwacja ale z czasem i to nie pomoże.

Awatar użytkownika
smaqosz
Turysta
Posty: 35
Rejestracja: 10 gru 2013, o 11:18
Model: V40
Silnik: 1.9 Di
Rocznik: 1999
Skąd jesteś?: Podlasie
imię: Damian

Re: s40/v40 progi

Post autor: smaqosz » 10 gru 2013, o 14:58

ja u siebie też niestety mam oznaki rudej na progach przy nadkolach, nie wiem czy to jest spowodowane skoro Volvo miało ocynk ;/

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: s40/v40 progi

Post autor: ELI » 10 gru 2013, o 15:05

ma ale lata i sól robi swoje, mój klekot po zimie też będzie miał wymieniany próg...

Awatar użytkownika
smaqosz
Turysta
Posty: 35
Rejestracja: 10 gru 2013, o 11:18
Model: V40
Silnik: 1.9 Di
Rocznik: 1999
Skąd jesteś?: Podlasie
imię: Damian

Re: s40/v40 progi

Post autor: smaqosz » 10 gru 2013, o 15:28

no ja właśnie na wiosnę, zorientuję się jaka jest to kosztowna wymiana. Powiem Ci szczerze mam Audi 80 z 1994 roku i zero rdzy tylko, że w tym roku co z Niemiec została sprowadzona.

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: s40/v40 progi

Post autor: ELI » 10 gru 2013, o 15:39

smaqosz pisze: Powiem Ci szczerze mam Audi 80 z 1994 roku i zero rdzy tylko
jak dla mnie to jest najlepsze auto, jeżeli chodzi o blachę...

Awatar użytkownika
smaqosz
Turysta
Posty: 35
Rejestracja: 10 gru 2013, o 11:18
Model: V40
Silnik: 1.9 Di
Rocznik: 1999
Skąd jesteś?: Podlasie
imię: Damian

Re: s40/v40 progi

Post autor: smaqosz » 10 gru 2013, o 22:24

Nie to żebym się chwalił, ale czytałem,że Volvo też jest dobrze ocynkowane dlatego dziwi mnie te fakt, że ruda się pojawia :-|

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: s40/v40 progi

Post autor: ELI » 11 gru 2013, o 07:26

Też jestem zdziwiony, najczęściej atakuje maskę pod grillem, progi i łączenie błotnika-przód z progiem, no i oczywiście te miejsca gdzie było puk i lakiernik się nie popisał...

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5490
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: s40/v40 progi

Post autor: Extradd » 11 gru 2013, o 07:33

Ogniska korozji powstają też pod ocynkiem.
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
qdlaty
Moderator
Posty: 9095
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Model: Peugeot 508
Silnik: 2.0 HDI
moc: 180 KM
Rocznik: 2017
wiek: 36
Skąd jesteś?: Siewierz
imię: Mateusz
Lokalizacja: Siewierz

Re: s40/v40 progi

Post autor: qdlaty » 11 gru 2013, o 08:08

V40 niestety nie maiły tak dobrego ocynku, jak np 850, czy V70 I gen. Zresztą problemem korozji na błotnikach powstaje z powodu, złego odprowadzenia wody w podszybia, która zatrzymuje się i razem z tym syfem który się tam gromadzi robi swoją robotę. Maska to problem spotykany w każdym samochodzie, w 850 też miałem kilka miejsc, ale nie tak zaatakowanych rudą jak w V40.

Jeśli chodzi o konserwację to słyszałem, że dobrym sposobem jest pomieszać przepalony olej z rozgrzanym woskiem i pakować to w otwory technologiczne. Wiadomo zimą zastygnie,a jak się zrobi cieplej, wosk się rozpuści i zacznie penetrować na nowo.

Jedno trzeba powiedzieć... z rudą nie wygramy :/
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Polub nas na facebooku - Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

ODPOWIEDZ

Wróć do „Blacharskie/Lakiernicze”