s40/v40 progi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
s40/v40 progi
Posiadam V40 z 97 roku wiec już troszkę latek ma
wypadają dziury w tylnym zakończeniu progu tak jak we wszystkim z skąd idzie infekcja i jak sie jej ustrzec w młodszych zdrowszych egzemplarzach
wypadają dziury w tylnym zakończeniu progu tak jak we wszystkim z skąd idzie infekcja i jak sie jej ustrzec w młodszych zdrowszych egzemplarzach
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
Re: s40/v40 progi
wydaje mi się ze podstawą jest dobra konserwacja ale z czasem i to nie pomoże.
-
- Turysta
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 gru 2013, o 11:18
- Model: V40
- Silnik: 1.9 Di
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Podlasie
- imię: Damian
Re: s40/v40 progi
ja u siebie też niestety mam oznaki rudej na progach przy nadkolach, nie wiem czy to jest spowodowane skoro Volvo miało ocynk ;/
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: s40/v40 progi
ma ale lata i sól robi swoje, mój klekot po zimie też będzie miał wymieniany próg...
-
- Turysta
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 gru 2013, o 11:18
- Model: V40
- Silnik: 1.9 Di
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Podlasie
- imię: Damian
Re: s40/v40 progi
no ja właśnie na wiosnę, zorientuję się jaka jest to kosztowna wymiana. Powiem Ci szczerze mam Audi 80 z 1994 roku i zero rdzy tylko, że w tym roku co z Niemiec została sprowadzona.
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: s40/v40 progi
jak dla mnie to jest najlepsze auto, jeżeli chodzi o blachę...smaqosz pisze: Powiem Ci szczerze mam Audi 80 z 1994 roku i zero rdzy tylko
-
- Turysta
- Posty: 35
- Rejestracja: 10 gru 2013, o 11:18
- Model: V40
- Silnik: 1.9 Di
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Podlasie
- imię: Damian
Re: s40/v40 progi
Nie to żebym się chwalił, ale czytałem,że Volvo też jest dobrze ocynkowane dlatego dziwi mnie te fakt, że ruda się pojawia
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: s40/v40 progi
Też jestem zdziwiony, najczęściej atakuje maskę pod grillem, progi i łączenie błotnika-przód z progiem, no i oczywiście te miejsca gdzie było puk i lakiernik się nie popisał...
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: s40/v40 progi
Ogniska korozji powstają też pod ocynkiem.
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: s40/v40 progi
V40 niestety nie maiły tak dobrego ocynku, jak np 850, czy V70 I gen. Zresztą problemem korozji na błotnikach powstaje z powodu, złego odprowadzenia wody w podszybia, która zatrzymuje się i razem z tym syfem który się tam gromadzi robi swoją robotę. Maska to problem spotykany w każdym samochodzie, w 850 też miałem kilka miejsc, ale nie tak zaatakowanych rudą jak w V40.
Jeśli chodzi o konserwację to słyszałem, że dobrym sposobem jest pomieszać przepalony olej z rozgrzanym woskiem i pakować to w otwory technologiczne. Wiadomo zimą zastygnie,a jak się zrobi cieplej, wosk się rozpuści i zacznie penetrować na nowo.
Jedno trzeba powiedzieć... z rudą nie wygramy :/
Jeśli chodzi o konserwację to słyszałem, że dobrym sposobem jest pomieszać przepalony olej z rozgrzanym woskiem i pakować to w otwory technologiczne. Wiadomo zimą zastygnie,a jak się zrobi cieplej, wosk się rozpuści i zacznie penetrować na nowo.
Jedno trzeba powiedzieć... z rudą nie wygramy :/