Rdza, korozja w V40- usuwanie

Wszystkie problemy związane z blacharką lakierowaniem itp ..
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
wolo0
Debeściak
Posty: 133
Rejestracja: 3 cze 2015, o 19:41
Model: v40
Silnik: 1.9 TD
moc: 95KM
Rocznik: 1999
wiek: 45
Skąd jesteś?: Kedzierzyn
imię: Krzysiek

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: wolo0 » 6 cze 2015, o 21:49

Witam ponownie jakoś ogarnąłem temat ściągania błotnika włókno od wewnątrz, szpachla, podkład i malowanko.Jutro zakładam ale pytanko czy gąbka może być usunięta bo prawdopodobnie ona ciągnie wodę i to może być przyczyną ogniska rdzy.

Awatar użytkownika
wolo0
Debeściak
Posty: 133
Rejestracja: 3 cze 2015, o 19:41
Model: v40
Silnik: 1.9 TD
moc: 95KM
Rocznik: 1999
wiek: 45
Skąd jesteś?: Kedzierzyn
imię: Krzysiek

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: wolo0 » 6 cze 2015, o 21:50

i jeszcze jedno czym mogę przykleić plastik bo błotnika klejem czy na jakąś taśmę

Awatar użytkownika
damiann1219
Debeściak
Posty: 366
Rejestracja: 22 gru 2013, o 11:57
Model: S40/ e46
Silnik: B4184S/ 320d
moc: 115KM/ 136KM
Rocznik: 1996
wiek: 24
Skąd jesteś?: Zamosc
imię: Damian

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: damiann1219 » 6 cze 2015, o 22:26

O jaki plastik ci chodzi? Listwę?
Obrazek

Awatar użytkownika
Raptus
Administrator
Posty: 6209
Rejestracja: 15 sie 2013, o 14:21
Model: V40/V70
Silnik: 1.9 T4/2.3 T5
moc: 200/250
Rocznik: 1998
wiek: 42
Skąd jesteś?: Lazy
imię: Rafal

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: Raptus » 7 cze 2015, o 00:15

Pod kierunkowskazem?

Awatar użytkownika
zolwik
Debeściak
Posty: 175
Rejestracja: 7 kwie 2015, o 07:03
Model: v40
Silnik: 1,9 T
moc: 200
Rocznik: 1997
Skąd jesteś?: gdynia
imię: adam

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: zolwik » 7 cze 2015, o 06:48

Innego niema. Oryginalnie była na taśmie dwustronnej, można dać na klej montażowy.

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: ELI » 7 cze 2015, o 07:58

wolo0 pisze: gąbka może być usunięta
tak ona zbiera syf, ja gabkę założyłem...
zolwik pisze:Innego niema
jest jeszcze osłona plastikowa przy rancie błotnika, może o tę chodzi... jeżeli ta pod kierunkiem to wystarczy taśma dwustronna

Awatar użytkownika
zolwik
Debeściak
Posty: 175
Rejestracja: 7 kwie 2015, o 07:03
Model: v40
Silnik: 1,9 T
moc: 200
Rocznik: 1997
Skąd jesteś?: gdynia
imię: adam

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: zolwik » 7 cze 2015, o 11:18

Dokładnie a ten w podobny sposób i na 3 śruby przy progu.
Ta gąbka zatrzymuje piach itp. I zbiera i zbiera..wciaga wodę i historia odnowa.... wg mnie ona cały czas jest wilgotna :end:

Awatar użytkownika
koval1980
Debeściak
Posty: 280
Rejestracja: 9 sty 2015, o 20:10
Model: V40
Silnik: 1.9Di 95kM
Rocznik: 2000
wiek: 34
Skąd jesteś?: okolice Bydgoszczy
imię: Radek

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: koval1980 » 7 cze 2015, o 11:26

Ja dopiero znalazłem czas na wymianę błotnika, ponadto poprawienie konserwacji od na progach, ranty na wszystkich nadkolach, trochę pracy jest, ale najbardziej męczące jest oklejanie. Z braku kasy robię sam drobne ubytki, ale rewelacji nie będzie. Mało kto się chce podjąć naprawy punktowych ubytków.

Awatar użytkownika
Raptus
Administrator
Posty: 6209
Rejestracja: 15 sie 2013, o 14:21
Model: V40/V70
Silnik: 1.9 T4/2.3 T5
moc: 200/250
Rocznik: 1998
wiek: 42
Skąd jesteś?: Lazy
imię: Rafal

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: Raptus » 7 cze 2015, o 12:05

Ważne że sam i próbujesz. fajnie

Awatar użytkownika
wolo0
Debeściak
Posty: 133
Rejestracja: 3 cze 2015, o 19:41
Model: v40
Silnik: 1.9 TD
moc: 95KM
Rocznik: 1999
wiek: 45
Skąd jesteś?: Kedzierzyn
imię: Krzysiek

Re: Rdza, korozja w V40- usuwanie

Post autor: wolo0 » 7 cze 2015, o 14:20

chodzi mi o te listwę na rancie błotnika i nadkola oryginalnie była na taśmie dwustronnej ale jakieś extra mocnej bo nie dało się odkleić

ODPOWIEDZ

Wróć do „Blacharskie/Lakiernicze”