[V40] Demontaż osłon progów, zasłonienie otworów na spinki
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 22:27
- Model: V40
- Silnik: B4184S2
- moc: 122KM
- Rocznik: 2000
- wiek: 23
- Skąd jesteś?: Koszalin
- imię: Lukasz
[V40] Demontaż osłon progów, zasłonienie otworów na spinki
Drodzy forumowicze,
Ostatnio wykonałem "drobny remoncik blacharski" w postaci usunięcia rdzy na progach, drobnych jej zalążków na nadkolach... Ogólnie trzeba ją było ogarnąć całą dookoła
https://zapodaj.net/3ba26af20d7b6.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://zapodaj.net/2242e1de9a4f4.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://zapodaj.net/4df257ef85af8.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://zapodaj.net/510140abf9dcd.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://zapodaj.net/96aacbcc3d327.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wszystkie plastiki pościągane... Zabezpieczone, rstop, epoksyd, szpachla, epoksyd, akryl, baza, klar. SUPER!
No i teraz przechodząc do meritum... Stwierdziłem, że bez tych dziadowskich, plastykowych osłon na progi, Violetta prezentuje się o wiele zacniej niż z nimi (primo, nie założyłem ich z powrotem, bo żem białe spinki powyłamywał w cholerę!).
No i tak bym ją pozostawił, jednakże martwią mnie te nieszczęsne otwory na spinki. Boję się, że woda i sól dostaną się do środka i wyżrą te progi w w trymiga!
Czy macie jakiś sprawdzony sposób na ich zasłonięcie? Jakieś gumki, wsuwki, plastyczki, pierdzielniki?
Z góry dziękuję za wszelkie porady.
Pozdro!
Ostatnio wykonałem "drobny remoncik blacharski" w postaci usunięcia rdzy na progach, drobnych jej zalążków na nadkolach... Ogólnie trzeba ją było ogarnąć całą dookoła
https://zapodaj.net/3ba26af20d7b6.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://zapodaj.net/2242e1de9a4f4.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://zapodaj.net/4df257ef85af8.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://zapodaj.net/510140abf9dcd.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://zapodaj.net/96aacbcc3d327.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wszystkie plastiki pościągane... Zabezpieczone, rstop, epoksyd, szpachla, epoksyd, akryl, baza, klar. SUPER!
No i teraz przechodząc do meritum... Stwierdziłem, że bez tych dziadowskich, plastykowych osłon na progi, Violetta prezentuje się o wiele zacniej niż z nimi (primo, nie założyłem ich z powrotem, bo żem białe spinki powyłamywał w cholerę!).
No i tak bym ją pozostawił, jednakże martwią mnie te nieszczęsne otwory na spinki. Boję się, że woda i sól dostaną się do środka i wyżrą te progi w w trymiga!
Czy macie jakiś sprawdzony sposób na ich zasłonięcie? Jakieś gumki, wsuwki, plastyczki, pierdzielniki?
Z góry dziękuję za wszelkie porady.
Pozdro!
-
- Volvo Fan
- Posty: 2095
- Rejestracja: 9 sie 2017, o 02:36
- Model: S40
- Silnik: 2.0T
- moc: 160km
- Rocznik: 99
- wiek: 22
- Skąd jesteś?: Boleszkowice
- imię: Piotr
Re: Demontaż osłon progów, zasłonienie otworów na spinki [V4
Pociągnij wszystko masa uszczelniajaca, albo bitumiczna, taka na pędzel, nałóż grubo by zaslepic, i masz w dodatku zabezpieczone przed rdza.
BTW. Ładna wgniotka
BTW. Ładna wgniotka
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 22:27
- Model: V40
- Silnik: B4184S2
- moc: 122KM
- Rocznik: 2000
- wiek: 23
- Skąd jesteś?: Koszalin
- imię: Lukasz
Re: Demontaż osłon progów, zasłonienie otworów na spinki [V4
Fakt... Chyba założę kolejny temat: W jaki sposób usunąć porządną wgniotkę, niestety "niewiadomego pochodzenia" (Bydlaki z jakąś naczepą zapewne), nie używając tony szpachli !
-
- Volvo Fan
- Posty: 2095
- Rejestracja: 9 sie 2017, o 02:36
- Model: S40
- Silnik: 2.0T
- moc: 160km
- Rocznik: 99
- wiek: 22
- Skąd jesteś?: Boleszkowice
- imię: Piotr
Re: Demontaż osłon progów, zasłonienie otworów na spinki [V4
Wypchaj od środka, powinieneś dojść, pod tapicerka, nie będzie łatwo i wygodnie , ale wypchasz, ew, oszlifowac, przyspawac ucho i młotek wsteczny, wgniota jest za duża, żeby poradziły sobie "cudowne maszynki z allegro za 30 zł do wyciagnia wgniecen"
Btw ekspertem nie jestem, ale wydaje mi się że dawanie szpachli na gola blachę nie jest dobrym pomysłem
Btw ekspertem nie jestem, ale wydaje mi się że dawanie szpachli na gola blachę nie jest dobrym pomysłem
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 22:27
- Model: V40
- Silnik: B4184S2
- moc: 122KM
- Rocznik: 2000
- wiek: 23
- Skąd jesteś?: Koszalin
- imię: Lukasz
Re: Demontaż osłon progów, zasłonienie otworów na spinki [V4
Nie wypchasz, ściągałem już tapicerkę... V40 jest ożebrowana, nie ma tam zbyt ciekawego dojścia :/
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 22 paź 2017, o 14:54
- Model: V40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 33
- Skąd jesteś?: Lubin
- imię: Grzegorz
Re: [V40] Demontaż osłon progów, zasłonienie otworów na spin
Zdemontuj tapicerkę włóż klocek drewniany i poprzez przedłużenie uderzaj młotkiem 2kg aby wypchać. Pamiętaj o wyjęciu szyby bocznej co by nie strzeliła.
Jesli chodzi o te otwory to żywica z włóknem szklanym załata, szpachli wyrówna lakier ukryje. Jeśli nie chcesz na gładko to żywica z włóknem szklanym i baranek na całej długości potem lakier.
Jesli chodzi o te otwory to żywica z włóknem szklanym załata, szpachli wyrówna lakier ukryje. Jeśli nie chcesz na gładko to żywica z włóknem szklanym i baranek na całej długości potem lakier.
-
- Volvo Fan
- Posty: 5654
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: [V40] Demontaż osłon progów, zasłonienie otworów na spin
Nie wiem czy sposób sprawdzony, ale ja na obecną chwilę mam założone takie gumki/korki w otwory po spinkach i póki co trzymają tak już chyba 2 latalukashenko pisze: Czy macie jakiś sprawdzony sposób na ich zasłonięcie? Jakieś gumki, wsuwki, plastyczki, pierdzielniki?
Jak cie najdzie ochota na ponowny montaż listew to zawsze da się zdemontować.
-
- Debeściak
- Posty: 188
- Rejestracja: 9 paź 2017, o 19:35
- Model: v40
- Silnik: b4184s2
- moc: 122 KM
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Chotomow
- imię: Marcin
Re: [V40] Demontaż osłon progów, zasłonienie otworów na spin
A ktoś w żołnierskim skrócie opowie jak zdjąć te osłony aby były całe, tzn które spinki trzeba wydłubać a co siłą i godnością osobistą wyrwać? Kiedyś robiłem przymiarkę ale opornie szło i odpuściłem. Polift 2002 v40.
-
- Administrator
- Posty: 6210
- Rejestracja: 15 sie 2013, o 14:21
- Model: V40/V70
- Silnik: 1.9 T4/2.3 T5
- moc: 200/250
- Rocznik: 1998
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Lazy
- imię: Rafal
Re: [V40] Demontaż osłon progów, zasłonienie otworów na spin
Najpierw zdemontuj okrągłe kołki , na początku lub na końcu nakładki powinna być 1 śruba mocująca.
a na koniec z wyczuciem przesuń listwę (prawo lub lewo) tak by wysunęła się z białych spinek.
a na koniec z wyczuciem przesuń listwę (prawo lub lewo) tak by wysunęła się z białych spinek.
-
- Debeściak
- Posty: 188
- Rejestracja: 9 paź 2017, o 19:35
- Model: v40
- Silnik: b4184s2
- moc: 122 KM
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Chotomow
- imię: Marcin
Re: [V40] Demontaż osłon progów, zasłonienie otworów na spin
To już wiem na czym poległem, obstawiałem że trzeba to z czuciem wyrwać dzięki.raptusek pisze:a na koniec z wyczuciem przesuń listwę (prawo lub lewo) tak by wysunęła się z białych spinek.