Re: [V40 2004 polift] Progi - czy są otwory technologiczne?
: 10 paź 2019, o 16:13
Otwory sa w kilku miejscach, nie pamietam ile 3-4.
Po zdemontowaniu foteli łatwiej jest odchylic wykładzinę bo inaczej bedzie wlasnie bard,iej utrudniony dostęp.
Jezeli bedziesz bawil sie z kupnej puszki i wezyka czy rurki dołączonej nie powinienes nic upaprać.
Siedzenia przednie denontuje się poprzez odkrecenie z przodu dwoch nakretek a z tylu dwoch śrub, zdejmujesz zaslepke i odkrecasz pas bezpieczeństwa od sidzenia i rozlaczasz wszystkie przewody pod siedzeniem czyli u kierowcy czujnik zapiecia pasa bezpieczeństwa i poducha a u pasażera poducha, (opcjonalnie odlaczasz jeszcze w ibu fotelach podgrzewanie siedzeń).
Nastepnie trzebe odkręcić listwy progowe i zdjąć dolny plastik w slupku B.
Co do rozlaczania poduszek to bez zadnych obaw mozesz to zrobić tylko nie włączaj zaplonu bo wyskoczy ci błąd i wtedy bez kompa sie nie obejdzie (niektorzy odłączają akumulator żeby błąd nie wyskoczył, ja tego nie robilem i nigdy nie wyskoczył).
Po zdemontowaniu foteli łatwiej jest odchylic wykładzinę bo inaczej bedzie wlasnie bard,iej utrudniony dostęp.
Jezeli bedziesz bawil sie z kupnej puszki i wezyka czy rurki dołączonej nie powinienes nic upaprać.
Siedzenia przednie denontuje się poprzez odkrecenie z przodu dwoch nakretek a z tylu dwoch śrub, zdejmujesz zaslepke i odkrecasz pas bezpieczeństwa od sidzenia i rozlaczasz wszystkie przewody pod siedzeniem czyli u kierowcy czujnik zapiecia pasa bezpieczeństwa i poducha a u pasażera poducha, (opcjonalnie odlaczasz jeszcze w ibu fotelach podgrzewanie siedzeń).
Nastepnie trzebe odkręcić listwy progowe i zdjąć dolny plastik w slupku B.
Co do rozlaczania poduszek to bez zadnych obaw mozesz to zrobić tylko nie włączaj zaplonu bo wyskoczy ci błąd i wtedy bez kompa sie nie obejdzie (niektorzy odłączają akumulator żeby błąd nie wyskoczył, ja tego nie robilem i nigdy nie wyskoczył).