LPG w S/V40 T4
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: LPG w S/V40 T4
To kolego ameryki nie odkryłeś zawsze hanka przelewała na zimno mając nawet staga 200 mi to nie przeszkadzało wcale
Barakuda jest słabsza od zielonej hanki bez dyszy ,,, nie wiem jak volvo ale w Nissanie 2,0 wolnossącym hanka w stagu startowała z mnożnika
1,12x dla wolnych przy 1.1 b ..barak był słabszy dla tego samego silnika choć nie bardzo mam porównanie bo przeszedłem na techa ,,,
odczucie było że trzeba by troszkę podnieść ciśnienie wyżej jak 1 B dla 150 KM choć puściłem primerkę 140 KM i 178 Nm przy 4800 rpm by na 1 b wyła troszkę za mocna ,,,wiec trudno wyczuć ,,,
Struna twierdzi że zielona hana da sobie radę z T4 a ty mówisz że troszkę słabsza barakuda nie da rady z 2.0T ...(znasz gościa ,,,strojenie AFR ..)
mi się widzi że da radę może na większym ciśnieniu ,,
tylko tak myślę że ty wiesz co piszesz ja też ,,, nie ma sensu się łapać za słówka i bić piany ,,
dobrze piszesz i widzę że się znasz na tym ,,,
montujesz dla siebie czy robisz profesjonalnie ,,,
Barakuda jest słabsza od zielonej hanki bez dyszy ,,, nie wiem jak volvo ale w Nissanie 2,0 wolnossącym hanka w stagu startowała z mnożnika
1,12x dla wolnych przy 1.1 b ..barak był słabszy dla tego samego silnika choć nie bardzo mam porównanie bo przeszedłem na techa ,,,
odczucie było że trzeba by troszkę podnieść ciśnienie wyżej jak 1 B dla 150 KM choć puściłem primerkę 140 KM i 178 Nm przy 4800 rpm by na 1 b wyła troszkę za mocna ,,,wiec trudno wyczuć ,,,
Struna twierdzi że zielona hana da sobie radę z T4 a ty mówisz że troszkę słabsza barakuda nie da rady z 2.0T ...(znasz gościa ,,,strojenie AFR ..)
mi się widzi że da radę może na większym ciśnieniu ,,
tylko tak myślę że ty wiesz co piszesz ja też ,,, nie ma sensu się łapać za słówka i bić piany ,,
dobrze piszesz i widzę że się znasz na tym ,,,
montujesz dla siebie czy robisz profesjonalnie ,,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Moderator
- Posty: 265
- Rejestracja: 15 paź 2013, o 10:41
- Model: V40 + LPG W BUDOWIE + V70 2,5T LPG
- Silnik: B4204T / B5244T
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Otwock
- imię: Kamil
Re: LPG w S/V40 T4
Montuje i dla siebie i czasami dla ludzi (znajomych i nie znajomych), ale nie jest tak że dłubie w tym codziennie.RIPPER pisze:montujesz dla siebie czy robisz profesjonalnie
Jak wiesz wolnossak a turbo to dwie różne bajki i nie tylko moc istotna ale i apetyt na paliwo - stąd obawa że w barracudzie może nie starczyć wydajności.
Ciśnienia w turbo też lepiej nie podnosić bez granic bo jak dołącza się turbo to ciśnienie jeszcze się podnosi a dla wtrysków też nie jest to obojętne.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Kupie pilnie wahacze przednie do volvo 850 aluminiowe (te z wymiennym sworzniem)
Kupie kompletną antenę radiową do v40 I gen
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: LPG w S/V40 T4
No więc jestem w trakcie przenoszenia Niko pod bezpieczniki, jakieś dobre rady?
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: LPG w S/V40 T4
szykuj mu ubranko od razu na zimę
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: LPG w S/V40 T4
Mam zrobić sweterek na drutach?
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: LPG w S/V40 T4
Dokładnie naj lepiej z azbestu ,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 3 sty 2014, o 22:56
- Model: v40
- Silnik: 1.9 T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Łódź
- imię: Tomek
Re: LPG w S/V40 T4
Za radą Dominika zwracam się z prośba o printscreeny ustawień lpg ze STAGiem na pokładzie (jeśli takie oczywiście Ktoś z Was posiada), ewentualnie z lpgtech, tak dla porównania korekt, mnożników etc. Z góry dzięki Panowie.
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: LPG w S/V40 T4
Nie wiem co Ci dadzą screeny z staga ale mam jakieś dwa i wrzucam Ci je poniżej. Ja teraz mam lpgtech-a i wystrojonego przez sondę szerokopasmową, na stagu miałem problemy. Rozumiem że masz jakiś problem więc napisz ocbtomgixxk5 pisze:Za radą Dominika zwracam się z prośba o printscreeny ustawień lpg ze STAGiem na pokładzie (jeśli takie oczywiście Ktoś z Was posiada), ewentualnie z lpgtech, tak dla porównania korekt, mnożników etc. Z góry dzięki Panowie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 3 sty 2014, o 22:56
- Model: v40
- Silnik: 1.9 T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Łódź
- imię: Tomek
Re: LPG w S/V40 T4
dzięki za pierwsze dwa zdjątka, niestety są tam najmniej ważne dla mnie informacje tj sama mapka benzynowa. Problem mam jeden gazownika który nie ma sondy, a ja przedwczoraj w feuverticie zostawiłem 1000 pln za naprawę zawiechy, więc co najmniej do marca nie dam rady kupić i zamontować u siebie na pokładzie AFRu, potrzebuje wiec spróbować wyregulować sobie lpg na stagu 4 plus, hanach tak by jak najmniej zalewało go na zimnym i nie "podszarpywało" przy butowaniu. Potrzebuje więc porównać ustawienia, znaleźć jakiś trop. Autko jest moim oczkiem dbam lepiej niż o kobietę, wszystko robione na czas. Dodam że autko na petrolu lata jak szalone ( 1.9 T4 power . Wszystkie bolączki T4 jak cewki, świece, pompa paliwa, regulator cisnienia, zaworki zwrotne aż po rdzę zrobione tylko to lpg mnie irytuje.
-
- Debeściak
- Posty: 319
- Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
- Model: v40
- Silnik: T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Krk
- imię: Marcin
Re: LPG w S/V40 T4
Niestety nie mam żadnych screanów ze Staga. Z Techa niewiele pomogą, bo zupełnie inne algorytmy.
Jak już tyle zainwestowałeś, to zainwestuj jeszcze 100 i podjedź do kogoś na AFR. Chociaż patrząc na doświadczenie mojego kolegi, który ma 2.0T + Staga, to cięgle musi jakieś poprawki wprowadzać, bo się cały czas coś rozjeżdża.
Jeżeli będziesz jeździł bez AFR to nie zubożaj mieszanki, bo nie wiadomo o ile, a zawory/tłoki mogą tego nie wytrzymać.
Jak już tyle zainwestowałeś, to zainwestuj jeszcze 100 i podjedź do kogoś na AFR. Chociaż patrząc na doświadczenie mojego kolegi, który ma 2.0T + Staga, to cięgle musi jakieś poprawki wprowadzać, bo się cały czas coś rozjeżdża.
Jeżeli będziesz jeździł bez AFR to nie zubożaj mieszanki, bo nie wiadomo o ile, a zawory/tłoki mogą tego nie wytrzymać.
Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD