LPG w S/V40 T4

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
Ćwiku98
Posty: 14
Rejestracja: 11 mar 2018, o 01:25
Model: V40
Silnik: B4194T
moc: 200KM 300KW
Rocznik: 1998
wiek: 20
Skąd jesteś?: Jaworzno
imię: Patryk

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: Ćwiku98 » 13 mar 2018, o 20:59

Spoko Polecam się na przyszłość

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: RIPPER » 13 mar 2018, o 22:16

A jak to mówią co cchesz widzieć montaż nie jest trudny można to zrobić jak się ma pojęcie by się zdać na tych co wiedzą

Sprawdzonym standartem jaki jest na forum i był wykorzystywany od samego początku jest elektronika Techa .

z racji tego że radzi sobie z ew zapętleniem wtryskiwaczy pb .. bardzo wiele jak nie 90 % wszystkich zagazowanych turboli smiga na techu droga jest prosta i sprawdzone nie ma co kombinować

wtryski to sprawdzona barakuda lub ten nowy Yeti oba o podwyższonej dawce paliwa pewnie na styk by wystarczyła w obu przypadkach wersja standart ale lepiej lać więcej jak mniej :beer:

co do samego montażu można dać sterownik koło pompy sprzęgła na grodzi a reduktor ma jedyne sensowne miejsce pod skrzynką bezpieczników i przekażników to i jest blisko do układu wodnego wpinamy się jednak w szereg a nie równolegle.

jak jesteśmy już przy reduktorach to chyba następny po moim niko smc będzie magic power mały zgrabny funkcjonalny cena 280 zł

butla była opisywana miedz czy faro wiadomo 8 mm

odwierty kolektora też wiadomo jak zrobić ale pewnie najbardziej interesuje Cie wystrojenie wiec

tech ma bardzo fajny algorytm który sprawdza się w wolno ssakach bardzo dobrze po kaalibracji ale i dobrze dobranych wtryskiwaczach i ciśnieniu auto będzie jechać poprawnie wiadomo że trzeba zobaczyć jaki są odchyłki i prosto przesunąć suwak i w wolno ssaku będzie to działać .

natomiast gdy u nas dajemy wydajne wtryski to zalewamy to na wolnych obrotach jak i troszkę na średnich by go dolać samą górą

wszystko to jest do kombinacji na ciśnieniu reduktora główną dawką paliwa jak i samymi korektami po obrotach . należy pamiętać że nasza fura przy bucie przechodzi w OL i w żaden sposób ECU nie sprawdza jaka jest dawka paliwa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nawet jak się wtedy wepniemy instalacją LPG pod podgląd Sondy lambda czy też jakimś tam softem to AFR poniżej 14.7 czyli czyli "bogato" w żaden sposób nie zapewnia nas o prawidłowym składzie powietrza / paliwa

jak masz dostęp do sondy innovate czy jakiejś innej czyli szerokopasmowca to wpinasz ją w wydech i jazda ...

całej wiedzy o LPG nie da się opisać w jednym poście ,..

jak się będziesz zabierał już na poważnie to chętnie pomożemy
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
pajakk
Volvo Fan
Posty: 2631
Rejestracja: 23 lut 2014, o 23:33
Model: XC70
Silnik: 2
moc: KM
wiek: 1
Skąd jesteś?: PLONSK
imię: Jarek
Lokalizacja: PŁOŃSK

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: pajakk » 14 mar 2018, o 11:57

No i super , jak będe miał wszystko zmontowane
pozwolę sobie , do Ciebie odezwać
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: RIPPER » 14 mar 2018, o 14:42

czy twoja t4 gada z elmem ? czy tylko vol fcr ..
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
pajakk
Volvo Fan
Posty: 2631
Rejestracja: 23 lut 2014, o 23:33
Model: XC70
Silnik: 2
moc: KM
wiek: 1
Skąd jesteś?: PLONSK
imię: Jarek
Lokalizacja: PŁOŃSK

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: pajakk » 15 mar 2018, o 07:59

A nie wiem , nie sprawdzałem nigdy
z vol-fcr na pewno
A czemu pytasz ?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: turboni » 15 mar 2018, o 08:07

Bo jak gada z elmem to można kupić sterownik lpg z obd.

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
rosomak2000T
Posty: 13
Rejestracja: 25 lut 2017, o 19:51
Model: V40
Silnik: 2.0T
moc: 200 KM
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: wroclaw
imię: Szymon

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: rosomak2000T » 30 mar 2018, o 11:29

Witam
Zrobiłem zamianę małą w rosomaku, pękły cylindry i niestety silnik na złom. Jego miejsce zajmuje 1.9 T4 200KM i miał bym pytanie czy ktoś wpinał się w instalację elektryczną tego modelu ? potrzebował bym pomocy w tej sprawie. Gaz wbity w dowód, montować będę
Staga 4 Qbox z reduktorem KME Gold i pojedyncze wtryskiwacze LPGTECH Dragon Gold z rozdzielaczem. Wszystkie przewody oczywiście nowe daję.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: turboni » 30 mar 2018, o 13:20

Staga zmien na techa 224 a dragony na barracudy 130nl, a reduktor na niko z przeróbką smc lub magic III power

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
rosomak2000T
Posty: 13
Rejestracja: 25 lut 2017, o 19:51
Model: V40
Silnik: 2.0T
moc: 200 KM
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: wroclaw
imię: Szymon

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: rosomak2000T » 30 mar 2018, o 20:07

Jakaś szczególna różnica w parametrach>? zestaw dobrał "Jacuś" do 250 km

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: turboni » 31 mar 2018, o 12:12

Tech224 sprawdzony w naszych silnikach, Magic III Power dwa wyjścia gazu - można a nawet zalecane jest zasilenie wtrysków LPG z dwóch stron, bardzo dobry termicznie i ciśnieniowo można powiedzieć, że brak spadków, mały gabarytowo, Barracudy sprawdzone przez wielu, wydajność bardzo dobra spokojnie obrabia ten silnik, można powiedzieć że zero reklamacji, a Dragony padają i są na nie reklamacje.

A i wtryski najlepiej montować pojedyńczo na trójnikach.

Ale to twój wybór.

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”