LPG w S/V40 T4

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
wyrzyktm
Turysta
Posty: 36
Rejestracja: 27 lip 2020, o 11:48
Model: v40
Silnik: B4204T5
moc: 200KM
Rocznik: 2002
Skąd jesteś?: Bydgoszcz
imię: Mateusz

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: wyrzyktm » 10 paź 2020, o 21:07

turboni pisze:
10 paź 2020, o 20:49
Czyli masz już odpowiedź.
Skoro brak aktualnych wpisów przy tym warsztacie.
Zapytaj się czy Ci zamontują to co chcesz czy nie. Jak nie to jedź do Warszawy i zostaw tam auto na 3 dni a zrobią Ci tak jak powinno być ewentualnie wycieczka pod Kraków lub Katowic.

A czy spełnia to dokładnie musi Ci powiedzieć co będzie.
Tzn: Faro fi6 czy 8. Elektrozawór i wielozawór zwykły czy ekstra i czy listwa zailana z jednej strony czy z dwóch no i oczywiście czy stroi auto na aferze.
W kuj pom ogólnie jest cisza na forum LPG a tez mi się nie chce wierzyć, że każdy jeździ 200 km + żeby zakładać LPG. :-)
Na pewno jest Faro fi8 bo jest to napisane w wycenie, wielozawór to tomasetto extra.

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: turboni » 10 paź 2020, o 21:11

No to dobrze jest napisane.
Pytaj o resztę gratów i daj znać co i jak.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
wyrzyktm
Turysta
Posty: 36
Rejestracja: 27 lip 2020, o 11:48
Model: v40
Silnik: B4204T5
moc: 200KM
Rocznik: 2002
Skąd jesteś?: Bydgoszcz
imię: Mateusz

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: wyrzyktm » 13 paź 2020, o 15:11

Gadałem z gazownikiem na temat instalacji. Ogólnie już jestem umówiony. Została do podjęcia tylko jedna decyzja, mówiłem, że dam znać. Chodzi o ten reduktor. Pytałem, czy byłby problem na zamianę na tego Magica 3 power big to mówił, że ogólnie nie ma problemu, ale on nie do końca to poleca. Tzn. mówił, że zdaje sobie sprawę z opinii jakie idą za Redem, ale podobno już został poprawiony i oni z nim problemów nie mają. Co do Magica natomiast mówił, że sam w 2 samochodach był świadkiem przepuszczania gazu do chłodnicy (czy coś w ten deseń). Wiadomo, że jeżeli współpracuje ze Stagiem(bo jak rozumiem ten red jest od nich?) to będzie namawiać na tego reda ale z drugiej strony jak się zdecyduje na Magica to odpowiedzialność za ewentualne minusy spada na mnie :P Także nie ukrywam jestem w kropce.

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: turboni » 13 paź 2020, o 16:01

Magica poprawili 7 czy 8 lat temu i nic sie z nim nie dzieje.
Sam juz na nim zrobilem 60 tyś, a jeszcze parę osób ma go na forum i zero problemów.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

NoViK
Moderator
Posty: 5871
Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
Model: V40/ c70/ V40
Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
moc: 200 KM/193KM/200KM
Rocznik: 1999
wiek: 26
Skąd jesteś?: Bialystok
imię: Mariusz

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: NoViK » 15 paź 2020, o 08:09

Sterownik nie ma większego znaczenia, każdy da się wystoić. Co do R01 Red to nie polecam. Mam w swojej srebrnej i tylko mnie szlag jasny trafia, bo potrafi się przywiesić i gubi ciśnienie. druga sprawa to wiecznie pocące sie króćce od chłodzenia... Zmienie go teraz na KME Golda SE. Co do wtryskiwaczy to żadnych w listwie typu valtek. zabijesz silnik przy turbobenzynie. Celuj w barracudy 130, hany, albo yeti. Ostatnio montowałem do swojej LPG Tech Yeti+ i nie powiem złego słowa na nie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Sergi
Posty: 1
Rejestracja: 2 gru 2023, o 19:39
Model: V40
Silnik: 1.9t
moc: 200km
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Walbrzych
imię: Adam

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: Sergi » 6 gru 2023, o 07:19

Witam przepraszam za odgrzewanie kotleta ale co sądzicie o reduktorach magic. Podobno te duże ogarniają 400km

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: RIPPER » 27 gru 2023, o 19:34

Magiki ogarniają parę T4 na nich lata u mnie też siadł po niko .. dają radę z ciekawostek podpowiem ze 8 mm miedzi od zbiornika nie jest tak nie zbędne jak legenda głosiła
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Vaeris
Turysta
Posty: 22
Rejestracja: 2 sty 2024, o 15:08
Model: V40
Silnik: B4194T
moc: 200
Rocznik: 1997
Skąd jesteś?: Warszawa
imię: Dawid

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: Vaeris » 21 sty 2024, o 22:18

Witam,

Chciałbym założyć gaz do swojej T4.
Przeczytałem cały wątek lecz wiadomo że sporo czasu minęło od ostatnich wiadomości.
Chciałbym spytać jakie warsztaty w Mazowieckim/Warszawie polecacie oraz jakie podzespoły najlepiej sie sprawdzą?
Na LPG forum znalazłem takie warszaty
LPG montaż
Klinika LPG
Auto wojownicy
Auto dakar
Użytkownik "men11" z Jadwisina

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: turboni » 23 sty 2024, o 21:15

Vaeris pisze:
21 sty 2024, o 22:18
Witam,

Chciałbym założyć gaz do swojej T4.
Przeczytałem cały wątek lecz wiadomo że sporo czasu minęło od ostatnich wiadomości.
Chciałbym spytać jakie warsztaty w Mazowieckim/Warszawie polecacie oraz jakie podzespoły najlepiej sie sprawdzą?
Na LPG forum znalazłem takie warszaty
LPG montaż
Klinika LPG
Auto wojownicy
Auto dakar
Użytkownik "men11" z Jadwisina
Auto wojownicy
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”