LPG w S/V40 T4
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 11 mar 2018, o 01:25
- Model: V40
- Silnik: B4194T
- moc: 200KM 300KW
- Rocznik: 1998
- wiek: 20
- Skąd jesteś?: Jaworzno
- imię: Patryk
Re: LPG w S/V40 T4
Spoko Polecam się na przyszłość
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: LPG w S/V40 T4
A jak to mówią co cchesz widzieć montaż nie jest trudny można to zrobić jak się ma pojęcie by się zdać na tych co wiedzą
Sprawdzonym standartem jaki jest na forum i był wykorzystywany od samego początku jest elektronika Techa .
z racji tego że radzi sobie z ew zapętleniem wtryskiwaczy pb .. bardzo wiele jak nie 90 % wszystkich zagazowanych turboli smiga na techu droga jest prosta i sprawdzone nie ma co kombinować
wtryski to sprawdzona barakuda lub ten nowy Yeti oba o podwyższonej dawce paliwa pewnie na styk by wystarczyła w obu przypadkach wersja standart ale lepiej lać więcej jak mniej
co do samego montażu można dać sterownik koło pompy sprzęgła na grodzi a reduktor ma jedyne sensowne miejsce pod skrzynką bezpieczników i przekażników to i jest blisko do układu wodnego wpinamy się jednak w szereg a nie równolegle.
jak jesteśmy już przy reduktorach to chyba następny po moim niko smc będzie magic power mały zgrabny funkcjonalny cena 280 zł
butla była opisywana miedz czy faro wiadomo 8 mm
odwierty kolektora też wiadomo jak zrobić ale pewnie najbardziej interesuje Cie wystrojenie wiec
tech ma bardzo fajny algorytm który sprawdza się w wolno ssakach bardzo dobrze po kaalibracji ale i dobrze dobranych wtryskiwaczach i ciśnieniu auto będzie jechać poprawnie wiadomo że trzeba zobaczyć jaki są odchyłki i prosto przesunąć suwak i w wolno ssaku będzie to działać .
natomiast gdy u nas dajemy wydajne wtryski to zalewamy to na wolnych obrotach jak i troszkę na średnich by go dolać samą górą
wszystko to jest do kombinacji na ciśnieniu reduktora główną dawką paliwa jak i samymi korektami po obrotach . należy pamiętać że nasza fura przy bucie przechodzi w OL i w żaden sposób ECU nie sprawdza jaka jest dawka paliwa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nawet jak się wtedy wepniemy instalacją LPG pod podgląd Sondy lambda czy też jakimś tam softem to AFR poniżej 14.7 czyli czyli "bogato" w żaden sposób nie zapewnia nas o prawidłowym składzie powietrza / paliwa
jak masz dostęp do sondy innovate czy jakiejś innej czyli szerokopasmowca to wpinasz ją w wydech i jazda ...
całej wiedzy o LPG nie da się opisać w jednym poście ,..
jak się będziesz zabierał już na poważnie to chętnie pomożemy
Sprawdzonym standartem jaki jest na forum i był wykorzystywany od samego początku jest elektronika Techa .
z racji tego że radzi sobie z ew zapętleniem wtryskiwaczy pb .. bardzo wiele jak nie 90 % wszystkich zagazowanych turboli smiga na techu droga jest prosta i sprawdzone nie ma co kombinować
wtryski to sprawdzona barakuda lub ten nowy Yeti oba o podwyższonej dawce paliwa pewnie na styk by wystarczyła w obu przypadkach wersja standart ale lepiej lać więcej jak mniej
co do samego montażu można dać sterownik koło pompy sprzęgła na grodzi a reduktor ma jedyne sensowne miejsce pod skrzynką bezpieczników i przekażników to i jest blisko do układu wodnego wpinamy się jednak w szereg a nie równolegle.
jak jesteśmy już przy reduktorach to chyba następny po moim niko smc będzie magic power mały zgrabny funkcjonalny cena 280 zł
butla była opisywana miedz czy faro wiadomo 8 mm
odwierty kolektora też wiadomo jak zrobić ale pewnie najbardziej interesuje Cie wystrojenie wiec
tech ma bardzo fajny algorytm który sprawdza się w wolno ssakach bardzo dobrze po kaalibracji ale i dobrze dobranych wtryskiwaczach i ciśnieniu auto będzie jechać poprawnie wiadomo że trzeba zobaczyć jaki są odchyłki i prosto przesunąć suwak i w wolno ssaku będzie to działać .
natomiast gdy u nas dajemy wydajne wtryski to zalewamy to na wolnych obrotach jak i troszkę na średnich by go dolać samą górą
wszystko to jest do kombinacji na ciśnieniu reduktora główną dawką paliwa jak i samymi korektami po obrotach . należy pamiętać że nasza fura przy bucie przechodzi w OL i w żaden sposób ECU nie sprawdza jaka jest dawka paliwa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nawet jak się wtedy wepniemy instalacją LPG pod podgląd Sondy lambda czy też jakimś tam softem to AFR poniżej 14.7 czyli czyli "bogato" w żaden sposób nie zapewnia nas o prawidłowym składzie powietrza / paliwa
jak masz dostęp do sondy innovate czy jakiejś innej czyli szerokopasmowca to wpinasz ją w wydech i jazda ...
całej wiedzy o LPG nie da się opisać w jednym poście ,..
jak się będziesz zabierał już na poważnie to chętnie pomożemy
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: LPG w S/V40 T4
czy twoja t4 gada z elmem ? czy tylko vol fcr ..
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: LPG w S/V40 T4
Bo jak gada z elmem to można kupić sterownik lpg z obd.
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 lut 2017, o 19:51
- Model: V40
- Silnik: 2.0T
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: wroclaw
- imię: Szymon
Re: LPG w S/V40 T4
Witam
Zrobiłem zamianę małą w rosomaku, pękły cylindry i niestety silnik na złom. Jego miejsce zajmuje 1.9 T4 200KM i miał bym pytanie czy ktoś wpinał się w instalację elektryczną tego modelu ? potrzebował bym pomocy w tej sprawie. Gaz wbity w dowód, montować będę
Staga 4 Qbox z reduktorem KME Gold i pojedyncze wtryskiwacze LPGTECH Dragon Gold z rozdzielaczem. Wszystkie przewody oczywiście nowe daję.
pozdrawiam
Zrobiłem zamianę małą w rosomaku, pękły cylindry i niestety silnik na złom. Jego miejsce zajmuje 1.9 T4 200KM i miał bym pytanie czy ktoś wpinał się w instalację elektryczną tego modelu ? potrzebował bym pomocy w tej sprawie. Gaz wbity w dowód, montować będę
Staga 4 Qbox z reduktorem KME Gold i pojedyncze wtryskiwacze LPGTECH Dragon Gold z rozdzielaczem. Wszystkie przewody oczywiście nowe daję.
pozdrawiam
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: LPG w S/V40 T4
Staga zmien na techa 224 a dragony na barracudy 130nl, a reduktor na niko z przeróbką smc lub magic III power
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 lut 2017, o 19:51
- Model: V40
- Silnik: 2.0T
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: wroclaw
- imię: Szymon
Re: LPG w S/V40 T4
Jakaś szczególna różnica w parametrach>? zestaw dobrał "Jacuś" do 250 km
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: LPG w S/V40 T4
Tech224 sprawdzony w naszych silnikach, Magic III Power dwa wyjścia gazu - można a nawet zalecane jest zasilenie wtrysków LPG z dwóch stron, bardzo dobry termicznie i ciśnieniowo można powiedzieć, że brak spadków, mały gabarytowo, Barracudy sprawdzone przez wielu, wydajność bardzo dobra spokojnie obrabia ten silnik, można powiedzieć że zero reklamacji, a Dragony padają i są na nie reklamacje.
A i wtryski najlepiej montować pojedyńczo na trójnikach.
Ale to twój wybór.
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
A i wtryski najlepiej montować pojedyńczo na trójnikach.
Ale to twój wybór.
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka