LPG w S/V40 T4
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 276
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 17:45
- Model: Ytuyy
- Silnik: 667
- moc: Y766
- Rocznik: 1532
- wiek: 13
- Skąd jesteś?: Kjhhhhghgcgtttfc
- imię: Kunegunda
Re: LPG w S/V40 T4
Baraki są lekko przysłabe do T4, 130 ma wydatek 50KM z cylindra max, przy 1.5 bara, a czerwony AC pracuje na max 1.35 bara, pójdzie pewnie tez na 1.4 ale nie przy bucie. Przy 1.2 bara wydatek to max 45KM z cylindra.
Lepiej wsadzic albo niebieską hanę albo Herculesa BF I1000 lub I3000 które obrobią 200KM bez zbędnego podnoszenia ciśnienia.
Lepiej wsadzic albo niebieską hanę albo Herculesa BF I1000 lub I3000 które obrobią 200KM bez zbędnego podnoszenia ciśnienia.
Polerowanie szkieł reflektorów - Info PW
-
- Debeściak
- Posty: 223
- Rejestracja: 19 maja 2014, o 00:37
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Mazowsze
- imię: Mateusz
Re: LPG w S/V40 T4
Ja mam barrakudy i jestem mega zadowolony
dysze wykręciłem, ciśnienie mam 1.2 bar a przy max doładowaniu spada do 1bar
Doładowanie mam na 1.2 bar i przy takim wydatku mnożnik na końcu mam poniżej 1, więc spokojnie dają radę
Myślę że nawet można zwiększyć wydatek przez zmianę wkrętek na większe i dmuchnąć więcej, ale to tylko luźny wniosek
dysze wykręciłem, ciśnienie mam 1.2 bar a przy max doładowaniu spada do 1bar
Doładowanie mam na 1.2 bar i przy takim wydatku mnożnik na końcu mam poniżej 1, więc spokojnie dają radę
Myślę że nawet można zwiększyć wydatek przez zmianę wkrętek na większe i dmuchnąć więcej, ale to tylko luźny wniosek
-
- Turysta
- Posty: 39
- Rejestracja: 5 lis 2016, o 10:24
- Model: V40 T4
- Silnik: B4194T2
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Krak
- imię: Adam
Re: LPG w S/V40 T4
Polecam białe medy-zrobione ponad 100tyś i wymieniane tylko filtry. Afr taki sam w całym zakresie obrotów na benzynie i lpg.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: LPG w S/V40 T4
tz jaki ?
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Turysta
- Posty: 39
- Rejestracja: 5 lis 2016, o 10:24
- Model: V40 T4
- Silnik: B4194T2
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Krak
- imię: Adam
Re: LPG w S/V40 T4
Ok 14.5 normalnie, przy doładowaniu powyżej 0,7 bara 12-12.4. Sprawdzam na bieżąco , na stałe mam zamontowaną sondę szerokopasmową z kontrolerem
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: LPG w S/V40 T4
pochwal się jak to wygląda ,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Turysta
- Posty: 39
- Rejestracja: 5 lis 2016, o 10:24
- Model: V40 T4
- Silnik: B4194T2
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Krak
- imię: Adam
Re: LPG w S/V40 T4
Chodzi Ci o fotkę zegara na słupku? Nauczę się umieszczać na forum, to wyślę
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: LPG w S/V40 T4
Raczej nie. Chodzi o tę sondę. Też jestem ciekawy co to za gadżecik. Jakiś link gdzie kupiłeś mógłbyś zapodać.adam73 pisze:Chodzi Ci o fotkę zegara na słupku?
http://v40.info.pl/post24146.html#p24146" onclick="window.open(this.href);return false;adam73 pisze:Nauczę się umieszczać na forum, to wyślę
-
- Turysta
- Posty: 39
- Rejestracja: 5 lis 2016, o 10:24
- Model: V40 T4
- Silnik: B4194T2
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Krak
- imię: Adam
Re: LPG w S/V40 T4
http://www.dabtuner.pl/AFR_SZEROKOPASMO ... 9-107.html" onclick="window.open(this.href);return false; Mam to, ale kupowane 6 lat temu, kosztowało 100 pln mniej i kupowane na serwisie aukcyjnym. Sonda mi już padła miesiąc temu,ale przed świętami brak luźnej gotówki na wymianę... Wskazania były zbieżne z Inowatekiem, który Godula wtykał do wydechu. Sonda jest wspawana zaraz za zakrętem za turbo, gdzie było miejsce. Gadżet może kosztuje, ale mi uratował silnik po druciażach od lpg z krakowskiego zakładu. Ich komputry pokazywały przy max bucie,że błąd to za bogato,a mój gadżet pokazywał AFR 18.0 czyli bardziej ubogo niż na wolnych obrotach .
PS: jest problem ze znalezieniem sondy w rozsądnej cenie
PS: jest problem ze znalezieniem sondy w rozsądnej cenie