LPG w S/V40 T4

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
jelcyn777
Początkujący
Posty: 55
Rejestracja: 16 lut 2015, o 22:31
Model: V40
Silnik: 1.9T
moc: 200
Rocznik: 1998
wiek: 30
Skąd jesteś?: Minsk_Mazowiecki
imię: Tomasz

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: jelcyn777 » 13 sty 2016, o 11:14

Montował ktoś do T4 reduktor Reduktor KME R2 TWIN ?

Wyrobi w pojedynkę ? :) bo mam możliwość albo wsadzić jeszcze jednego golda za jakieś 420-450zł bo trzeba przerabiać sporo w instalacji niestety albo dołożyć R2 TWIN za niewiele większe pieniądze i przerabiać trochę mniej.

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: RIPPER » 15 sty 2016, o 20:35

wsadzałem tego gotowca do mocnej primery 2,0 VVL ponad 200 KM i na początek wywołał problemy po gaszeniu wywala gaz podciśnieniem

wiec coś z nim nie halo ew przez strasznie odprężony silnik albo się ułoży jeszcze narazie śmiga

Patent fajny przy tej cenie wolał bym jednak twina bo zasilasz 2x6 mm z 8 mki .. jedna woda idzie na obie strony ,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
zbysxxx
Początkujący
Posty: 69
Rejestracja: 23 lut 2014, o 15:25
Model: S_V40
Silnik: 2.0_T3
moc: pow_173
Rocznik: 209
Skąd jesteś?: Jedrzejow
imię: Rafal
Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: zbysxxx » 17 sie 2016, o 18:44

tu nie przewód fi6mm jest problemem - tylko zawór bezpieczeństwa w butli który wycina nadmiernie wyciekający gaz:( - a turbulek ma to do siebie.. że posiada duże możliwości wykonania wiru w zbiorniku paliwa (czy BP czy LPG)

Awatar użytkownika
tomi555
Debeściak
Posty: 319
Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
Model: v40
Silnik: T4
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Krk
imię: Marcin

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: tomi555 » 17 sie 2016, o 19:22

Ja mam 2x KME TUR złożony w kanapkę - wydala bezproblemowo - spadki ciśnienia max 0,15 i to tylko na ułamek sekundy, potem trzyma stabilnie przy spadku 0,1. Termicznie nie do zabicia. Nie pompuje się nadmiernie przy cut-offie, prosta dzwigienkowa konstrukcja - u mnie ponad 3 lata bezproblemowo.
Obrazek
Obrazek

Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD

Awatar użytkownika
adek19
Zaawansowany
Posty: 83
Rejestracja: 18 kwie 2014, o 15:40
Model: S40
Silnik: B4204T3
Rocznik: 2003
Skąd jesteś?: LLE
imię: Adi

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: adek19 » 12 paź 2016, o 20:29

Witam,
szybkie pytanie do fachowców. Pacjent moje volvo 2.0T, wydech przelot, MBC 0,8bara ~180KM, parownik AC czerwony . Padła niebieska hana i chyba wymienię na barracudy, tylko czy kupić zwykłą czy 130-stke?

NoViK
Moderator
Posty: 5873
Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
Model: V40/ c70/ V40
Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
moc: 200 KM/193KM/200KM
Rocznik: 1999
wiek: 26
Skąd jesteś?: Bialystok
imię: Mariusz

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: NoViK » 12 paź 2016, o 20:45

Bierz te o zwiększonym przepływie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
adek19
Zaawansowany
Posty: 83
Rejestracja: 18 kwie 2014, o 15:40
Model: S40
Silnik: B4204T3
Rocznik: 2003
Skąd jesteś?: LLE
imię: Adi

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: adek19 » 12 paź 2016, o 20:56

Dzięki

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: RIPPER » 12 paź 2016, o 23:31

a 115 do 130 to szału nie ma ,,,pamiętaj o tym
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
adek19
Zaawansowany
Posty: 83
Rejestracja: 18 kwie 2014, o 15:40
Model: S40
Silnik: B4204T3
Rocznik: 2003
Skąd jesteś?: LLE
imię: Adi

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: adek19 » 13 paź 2016, o 11:18

Nie miałem barrakud w ręku ale tam są chyba dysze, rozwiercać je czy do 2.0T całkiem wykręcić?

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: RIPPER » 13 paź 2016, o 19:53

wykręć na 100 %
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”