LPG w S/V40 T4
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Początkujący
- Posty: 55
- Rejestracja: 16 lut 2015, o 22:31
- Model: V40
- Silnik: 1.9T
- moc: 200
- Rocznik: 1998
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Minsk_Mazowiecki
- imię: Tomasz
Re: LPG w S/V40 T4
Montował ktoś do T4 reduktor Reduktor KME R2 TWIN ?
Wyrobi w pojedynkę ? bo mam możliwość albo wsadzić jeszcze jednego golda za jakieś 420-450zł bo trzeba przerabiać sporo w instalacji niestety albo dołożyć R2 TWIN za niewiele większe pieniądze i przerabiać trochę mniej.
Wyrobi w pojedynkę ? bo mam możliwość albo wsadzić jeszcze jednego golda za jakieś 420-450zł bo trzeba przerabiać sporo w instalacji niestety albo dołożyć R2 TWIN za niewiele większe pieniądze i przerabiać trochę mniej.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: LPG w S/V40 T4
wsadzałem tego gotowca do mocnej primery 2,0 VVL ponad 200 KM i na początek wywołał problemy po gaszeniu wywala gaz podciśnieniem
wiec coś z nim nie halo ew przez strasznie odprężony silnik albo się ułoży jeszcze narazie śmiga
Patent fajny przy tej cenie wolał bym jednak twina bo zasilasz 2x6 mm z 8 mki .. jedna woda idzie na obie strony ,,
wiec coś z nim nie halo ew przez strasznie odprężony silnik albo się ułoży jeszcze narazie śmiga
Patent fajny przy tej cenie wolał bym jednak twina bo zasilasz 2x6 mm z 8 mki .. jedna woda idzie na obie strony ,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Początkujący
- Posty: 69
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 15:25
- Model: S_V40
- Silnik: 2.0_T3
- moc: pow_173
- Rocznik: 209
- Skąd jesteś?: Jedrzejow
- imię: Rafal
- Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków
Re: LPG w S/V40 T4
tu nie przewód fi6mm jest problemem - tylko zawór bezpieczeństwa w butli który wycina nadmiernie wyciekający gaz:( - a turbulek ma to do siebie.. że posiada duże możliwości wykonania wiru w zbiorniku paliwa (czy BP czy LPG)
-
- Debeściak
- Posty: 319
- Rejestracja: 29 lip 2013, o 06:15
- Model: v40
- Silnik: T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Krk
- imię: Marcin
Re: LPG w S/V40 T4
Ja mam 2x KME TUR złożony w kanapkę - wydala bezproblemowo - spadki ciśnienia max 0,15 i to tylko na ułamek sekundy, potem trzyma stabilnie przy spadku 0,1. Termicznie nie do zabicia. Nie pompuje się nadmiernie przy cut-offie, prosta dzwigienkowa konstrukcja - u mnie ponad 3 lata bezproblemowo.
Strojenie LPG , AFR - Innovate LM2 + OBD
-
- Zaawansowany
- Posty: 83
- Rejestracja: 18 kwie 2014, o 15:40
- Model: S40
- Silnik: B4204T3
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: LLE
- imię: Adi
Re: LPG w S/V40 T4
Witam,
szybkie pytanie do fachowców. Pacjent moje volvo 2.0T, wydech przelot, MBC 0,8bara ~180KM, parownik AC czerwony . Padła niebieska hana i chyba wymienię na barracudy, tylko czy kupić zwykłą czy 130-stke?
szybkie pytanie do fachowców. Pacjent moje volvo 2.0T, wydech przelot, MBC 0,8bara ~180KM, parownik AC czerwony . Padła niebieska hana i chyba wymienię na barracudy, tylko czy kupić zwykłą czy 130-stke?
-
- Zaawansowany
- Posty: 83
- Rejestracja: 18 kwie 2014, o 15:40
- Model: S40
- Silnik: B4204T3
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: LLE
- imię: Adi
Re: LPG w S/V40 T4
Dzięki
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: LPG w S/V40 T4
a 115 do 130 to szału nie ma ,,,pamiętaj o tym
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Zaawansowany
- Posty: 83
- Rejestracja: 18 kwie 2014, o 15:40
- Model: S40
- Silnik: B4204T3
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: LLE
- imię: Adi
Re: LPG w S/V40 T4
Nie miałem barrakud w ręku ale tam są chyba dysze, rozwiercać je czy do 2.0T całkiem wykręcić?
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: LPG w S/V40 T4
wykręć na 100 %
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K