LPG w S/V40 T4

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
zbysxxx
Początkujący
Posty: 69
Rejestracja: 23 lut 2014, o 15:25
Model: S_V40
Silnik: 2.0_T3
moc: pow_173
Rocznik: 209
Skąd jesteś?: Jedrzejow
imię: Rafal
Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: zbysxxx » 14 lut 2017, o 21:07

medy z jaką elektroniką? chyba nie staga?

ogólnie polecam Polsko-Chińską produkcję Dragony BF:) lepsze są niż pozostałe poza medami..

Awatar użytkownika
adam73
Turysta
Posty: 39
Rejestracja: 5 lis 2016, o 10:24
Model: V40 T4
Silnik: B4194T2
moc: 200 KM
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Krak
imię: Adam

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: adam73 » 15 lut 2017, o 15:51

oczywiście omegas

Awatar użytkownika
zbysxxx
Początkujący
Posty: 69
Rejestracja: 23 lut 2014, o 15:25
Model: S_V40
Silnik: 2.0_T3
moc: pow_173
Rocznik: 209
Skąd jesteś?: Jedrzejow
imię: Rafal
Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: zbysxxx » 19 lut 2017, o 17:06

no ba.. chyba król jeśli chodzi o instalki LPG.. stag ma się do tego jak.. (nie wiem jak qbox ale dalej brakuje wtrysków które by liniowością dorównały medom)

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: RIPPER » 19 lut 2017, o 19:03

Ale porównujesz wtryskiwacze czy elektronikę ?>
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
zbysxxx
Początkujący
Posty: 69
Rejestracja: 23 lut 2014, o 15:25
Model: S_V40
Silnik: 2.0_T3
moc: pow_173
Rocznik: 209
Skąd jesteś?: Jedrzejow
imię: Rafal
Lokalizacja: Jędrzejów/Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: zbysxxx » 20 lut 2017, o 22:28

całości medy+elektronika+reduktor - lepiej dobrane niż w stagu - gdzie można łączyć wszystko ze wszystkim..

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: RIPPER » 20 lut 2017, o 22:48

Wychodząc z założenia

"Dobre"
a "dobre w Tej cenie "

mamy do czynienia z dwoma światami jednak

Stag jak dla mnie nie zrobił wielkich postępów teraz miałem do czynienia z Q boxem i jakiś się nie różni od staga 4 choć nie czytałem wszystkich reklamowych gadżetów

korekty fakt faktem ma .

medy wiem że są długo wieczne i dokładne ale też głośne jak cholera "choć nie miałem z nimi do czynienia"


Natomiast jeśli chodzi o wtryski Kehin które występowały też w instalacjach drogich widziałem i słyszałem jak pracują po przebiegu 120 albo i większym Tys km

niestety cena też jest 3x większa niż fajnego wtrysku


Prawda taka że Elektronikę robią Polacy już naprawdę całkiem Fajną a i Wtryskiwacze też fajne

choć z wynalazkami Valdemordowymi nie jestem zachwycony

ostatnio znajomy do 1,6 chciał zestaw tupu Bez szału ale jednak sekw ,

Poszło

Tech 204 Nowy
Alaska czy coś w ten deseń
+ Valtekowy REG FAST
który nie pracuje jakoś głośno ale jednak patrząc po sondzie lambda to szału nie ma

choć fura ma jeszcze wiele - zobaczymy jak będzie


Filalnie chodziło mi oto że nie trzeba od razu twierdzić że dobry to jest ten najdroższy bo ja jestem wychowany i nauczone może bardziej by tak kombinować by było bardzo dobrze ale jednak taniej .. niż łapać się na MARKETING ....
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Magik123
Debeściak
Posty: 276
Rejestracja: 30 lis 2013, o 17:45
Model: Ytuyy
Silnik: 667
moc: Y766
Rocznik: 1532
wiek: 13
Skąd jesteś?: Kjhhhhghgcgtttfc
imię: Kunegunda

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: Magik123 » 21 lut 2017, o 12:26

Moja Vectra lata od 2011 na stagu 4 i Hankach ma już 170tys km na LPG i poza tym ze tej zimy wtryski już zaczęły się kleić to jeździ i ma się dobrze. :lol1: Chociaż Staga już bym nie kupił. LPGTECH poki co jest w dobrej cenie.
Polerowanie szkieł reflektorów - Info PW

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: RIPPER » 21 lut 2017, o 21:10

Wiadomo że tech Lepszy ,,

q box strasznie wolno rysuje mapy :omg:
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
mystek
Debeściak
Posty: 100
Rejestracja: 3 sty 2015, o 09:58
Model: V40
Silnik: B4194T
Rocznik: 1997
Skąd jesteś?: Kraków
imię: Grzegorz

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: mystek » 22 lut 2017, o 11:08

Ja jeżdżę na sterowniku LPG-Tech + Hana 2000 niebieskie + ACR-01 czarny w 1.9T4 i daje radę. Chociaż koleś od LPG niby znawca (znany z LPG-forum.pl), a zamiast dołożyć te 50zł za ACR-01 czerwony, to dał czarny :| Prawdopodobnie za jakiś czas zmienię na czerwony i wystroję ponownie.

Wady? Mało który warsztat ma interfejs do Techa właśnie, trzeba dzwonić i pytać.

NoViK
Moderator
Posty: 5871
Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
Model: V40/ c70/ V40
Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
moc: 200 KM/193KM/200KM
Rocznik: 1999
wiek: 26
Skąd jesteś?: Bialystok
imię: Mariusz

Re: LPG w S/V40 T4

Post autor: NoViK » 22 lut 2017, o 15:22

Ja techa 224 obrabiam interfejsem staga. Więc nie w komunikacji tkwi problem tylko w umiejętności strojenia ;)

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”