Strona 24 z 28

Re: LPG w S/V40 T4

: 27 lut 2017, o 23:05
autor: zbysxxx
no ok że jeździ na Hankach - i pewnie przy przełączaniu szarpie.. - co np na Dragonach nie występuje.. tak samo jak na medach

do tej pory w jednej furce byłem wierny wtryskom hana - ale one mało żywotne ostatnio są nawet w porównaniu do Dragonów

w qbox - nie różni się - nie musi wygląda że jest dokładniejszy czasowo - siedzi na mocniejszym procesorku.. i chyba lepiej czasy wtrysku szacuje

Re: LPG w S/V40 T4

: 27 lut 2017, o 23:17
autor: RIPPER
zbysxxx pisze:no ok że jeździ na Hankach - i pewnie przy przełączaniu szarpie.. - co np na Dragonach nie występuje.. tak samo jak na medach

do tej pory w jednej furce byłem wierny wtryskom hana - ale one mało żywotne ostatnio są nawet w porównaniu do Dragonów

w qbox - nie różni się - nie musi wygląda że jest dokładniejszy czasowo - siedzi na mocniejszym procesorku.. i chyba lepiej czasy wtrysku szacuje

Już nie siej herezji auto nie ma prawa szarpnąć przy przełączaniu to że stag ustawia 3 sek i jeszcze pewnie nakładanie się paliw to wiadomo że można to byle jak ustawić

w techu ustawiam wszystkie wtryski na raz i zero opóźnień ale by to wyregulować dobrze to trzeba patrzyć co się dzieje już po kalibracji wolnych obrotów ..

Dwa miałem hondę ostatnio z qboxem i strojenie to jakaś masakra prawie bym z Krakowa do Zakopanego dojechał jak łaskawca mapy wyrysował w końcu ..

Co do samych hanek to ja mam u siebie niebieskie nie wiem ile mają nalatane ale onie się nie boję bo są z wersji ze starą wtyczka wiec myślę ze posłużą jeszcze ..

a te nowe to faktycznie wymieniałem już w dwóch autach po przebiegach 40- 50 tys Pomarańczowa i niebieska


jak dla mnie nr na teraz jest Barakuda choć z wydatkiem trzeba dokładnie zobaczyć co się dzieje ,

co do reduktorów to Czarny AC r był mniej awaryjny od czerwonego dlatego poszedł do kolegi fury ja bym teraz nie zmieniał go na czerwonego tylko dołożył drugiego czarnego

Re: LPG w S/V40 T4

: 28 lut 2017, o 23:54
autor: zbysxxx
nie sieje.. nie mogłem u siebie dojść z autkiem do ładu ciągle szarpało (STAG300+HANA) 1,2 listwa nic.. wymiana na Dragon - i jest rewelacja - dało się to wyregulować.. a nie że latało na AFR ...
(barakudy też są dobre)
reduktory AC - to jakaś porażka :) bez obrazy.. IG1 Turbo po zmianach dużo lepsze ma parametry niż AC 250.. (lipa jakich mało) to samo jak kanapka

a to że długo rysował mapy - albo był perfekcjonistą.. albo faktycznie instalka nie trzyma parametrów (spadek ciśnienia LPG, temperatury, problemy w samochodzie z podciśnieniem itp..) ogólnie jak jest coś źle to tak długo to trwa

Re: LPG w S/V40 T4

: 1 mar 2017, o 00:27
autor: RIPPER
Wiesz gługo na pb i tak samo na LPG ..

nie mieszajmy tematów IG1 kontra ACr .. to jak by malucha stawiać z ferarri ,,,


musimy wiedzieć co chcemy i do c czego ,,

Re: LPG w S/V40 T4

: 3 mar 2017, o 12:57
autor: savage
zbysxxx pisze:wymiana na Dragon - i jest rewelacja - dało się to wyregulować.. a nie że latało na AFR ...
Jakie masz te dragony? Silver czy Gold?
Niektórym w V40 z turbo te wtryski nie dawały rady. Powiedz coś więcej bo się nad nimi zastanawiam.

Re: LPG w S/V40 T4

: 17 mar 2017, o 15:38
autor: zbysxxx
Dragon BF, jak nie wydala - trzeba szukać problemów z podciśnieniem.. jak vacumm jest nieszczelny to mało co wyrabia.. przy ciśnieniu ok 1,1bara grunt to stabilnie musi być..

ogólnie lepiej się regulują niż hanny są stabilniejsze temperaturowo..

Re: LPG w S/V40 T4

: 18 mar 2017, o 12:35
autor: tomi555
Miałem Dragony BF niebieskie - na gwarancji były wymieniane 2 razy - co 10 tyś km jeden wtrysk umierał - wyglądało jakby się zacierał...

Teraz dostałem na wymianę wersję GOLD - podobno konstrukcja ta sama, tylko naniesioną powłokę "teflonową", co ma powodować zmniejszenie tarcia i mniejsze zasyfienie (metoda stosowana wcześniej np. przez firmę Alex w Valtekach - tam się sprawdzało) - zobaczymy...

A co do Qboxa - stroiłem to w V40 2.0T polift - cięgle się coś rozjeżdżało... :end:

Re: LPG w S/V40 T4

: 18 mar 2017, o 21:59
autor: RIPPER
i długo zbiara mapy

Re: LPG w S/V40 T4

: 21 mar 2017, o 01:22
autor: zbysxxx
ja bede stroił furkę na Dragonach BF w przyszłym tygodniu w zestawie z QBOXem +IG1 MAGG rozwiercony... zobaczymy jak pójdzie.. o ile się poprawili w stosunku do wydania stag 300 premium ;)

Re: LPG w S/V40 T4

: 19 paź 2017, o 10:00
autor: rutrap
Chyba nie ma sensu zakładać nowego tematu więc tutaj zapytam:
Posiadam v40 2.0T o mocy 147KW, model silnika B4204T5 rocznik 2001, modelowo 02r, w tej chwili jeżdżę na pb 98 głównie po mieście, spala mi to to jakieś 15-16l/100 więc gaz jest już przesądzony. Ostatnio byłem w warsztacie podobno jednym z lepszych w mojej miejscowośći. Montują STAG i BRC. Poniżej przedstawiam to co mi zaproponowali:

Sam sobie pisałem na kartce a że pojęcia nie mam to mogłem się gdzieś walnąć więc proszę o wyrozumiałość

sterownik - Qbox +
wtryski - jakieś w0.2 podobno koniecznie
reduktor - R01 250

Do tego mam do wyboru butle w kole na chyba 22 litry któa nie będzie wystawać, albo trochę większa na coś ponad 30l ale delikatnie podniesie mi klapę od koła zapasowego.

Koszt 2700 plus ewentualne udogodnienia w postaci zaworu obok wlewu paliwa itd itp

Dla porównania BRC wyniósłby około 3300zł
Czy mógłbym prosić o ocenę tego zestawu? Jeżdżę głównie po mieście, czasami jakieś dalsze wypady, może z gazem będę się bujał częściej ale i tak głównie miasto.