A jak to mówią co cchesz widzieć montaż nie jest trudny można to zrobić jak się ma pojęcie by się zdać na tych co wiedzą
Sprawdzonym standartem jaki jest na forum i był wykorzystywany od samego początku jest elektronika Techa .
z racji tego że radzi sobie z ew zapętleniem wtryskiwaczy pb .. bardzo wiele jak nie 90 % wszystkich zagazowanych turboli smiga na techu droga jest prosta i sprawdzone nie ma co kombinować
wtryski to sprawdzona barakuda lub ten nowy Yeti oba o podwyższonej dawce paliwa pewnie na styk by wystarczyła w obu przypadkach wersja standart ale lepiej lać więcej jak mniej
co do samego montażu można dać sterownik koło pompy sprzęgła na grodzi a reduktor ma jedyne sensowne miejsce pod skrzynką bezpieczników i przekażników to i jest blisko do układu wodnego wpinamy się jednak w szereg a nie równolegle.
jak jesteśmy już przy reduktorach to chyba następny po moim niko smc będzie magic power mały zgrabny funkcjonalny cena 280 zł
butla była opisywana miedz czy faro wiadomo 8 mm
odwierty kolektora też wiadomo jak zrobić ale pewnie najbardziej interesuje Cie wystrojenie wiec
tech ma bardzo fajny algorytm który sprawdza się w wolno ssakach bardzo dobrze po kaalibracji ale i dobrze dobranych wtryskiwaczach i ciśnieniu auto będzie jechać poprawnie wiadomo że trzeba zobaczyć jaki są odchyłki i prosto przesunąć suwak i w wolno ssaku będzie to działać .
natomiast gdy u nas dajemy wydajne wtryski to zalewamy to na wolnych obrotach jak i troszkę na średnich by go dolać samą górą
wszystko to jest do kombinacji na ciśnieniu reduktora główną dawką paliwa jak i samymi korektami po obrotach . należy pamiętać że nasza fura przy bucie przechodzi w OL i w żaden sposób ECU nie sprawdza jaka jest dawka paliwa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nawet jak się wtedy wepniemy instalacją LPG pod podgląd Sondy lambda czy też jakimś tam softem to AFR poniżej 14.7 czyli czyli "bogato" w żaden sposób nie zapewnia nas o prawidłowym składzie powietrza / paliwa
jak masz dostęp do sondy innovate czy jakiejś innej czyli szerokopasmowca to wpinasz ją w wydech i jazda ...
całej wiedzy o LPG nie da się opisać w jednym poście ,..
jak się będziesz zabierał już na poważnie to chętnie pomożemy