[v40 t4 b4204t5] sonda lambda - potrzebuje info
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Zaawansowany
- Posty: 91
- Rejestracja: 16 mar 2015, o 21:11
- Model: v40
- Silnik: B4204T5
- moc: 147
- Rocznik: 2000
- wiek: 27
- Skąd jesteś?: Plock
- imię: Darek
Re: [v40 t4 b4204t5] sonda lambda - potrzebuje info
ripper to dla Ciebie
na jałowym
I PLIK OSC
http://www14.zippyshare.com/v/vqouNjdi/file.html" onclick="window.open(this.href);return false;
na jałowym
I PLIK OSC
http://www14.zippyshare.com/v/vqouNjdi/file.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Zaawansowany
- Posty: 91
- Rejestracja: 16 mar 2015, o 21:11
- Model: v40
- Silnik: B4204T5
- moc: 147
- Rocznik: 2000
- wiek: 27
- Skąd jesteś?: Plock
- imię: Darek
Re: [v40 t4 b4204t5] sonda lambda - potrzebuje info
AA I TAKA MAŁA NOWINKA
jak wypadnę w traske ok 20km to po zgaszeniu i odpaleniu auta bład znika sam.\
EFI-512 przypominam
jak wypadnę w traske ok 20km to po zgaszeniu i odpaleniu auta bład znika sam.\
EFI-512 przypominam
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [v40 t4 b4204t5] sonda lambda - potrzebuje info
Na początek
temperatura przełączania na 27 -30 stopni warunek że nie pałujesz od razu jak się przełączy ,
Wydaje mi się że mnożnik masz do poprawienia na wysokich obrotach powinien iśc wyżej a wyjdzie na to że żest za wysoko
Wiec pasuje podkręcić ciśnienie by zwiększyć wydajność wtryskiwaczy tam gdzie mapy miałeś było wmiarę ok odchyłka ok 4% zaraz Ci coś podpowiem jak to powinno być
Korekty po ciśnieniu widzę że się w stagu pojawiły ale pierwszej kolejności to nagraj oscyloskop ,,, by zobaczyć jak się zachowuje reduktor
temperatura przełączania na 27 -30 stopni warunek że nie pałujesz od razu jak się przełączy ,
Wydaje mi się że mnożnik masz do poprawienia na wysokich obrotach powinien iśc wyżej a wyjdzie na to że żest za wysoko
Wiec pasuje podkręcić ciśnienie by zwiększyć wydajność wtryskiwaczy tam gdzie mapy miałeś było wmiarę ok odchyłka ok 4% zaraz Ci coś podpowiem jak to powinno być
Korekty po ciśnieniu widzę że się w stagu pojawiły ale pierwszej kolejności to nagraj oscyloskop ,,, by zobaczyć jak się zachowuje reduktor
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [v40 t4 b4204t5] sonda lambda - potrzebuje info
te dodane kreski do twojego wykresu to prawdopodobnie tak by wyglądało pokrycie map i wykres końca obrotomierza powyżej 1x a to nie zgodne z instrukcją do tego jeszcze wolne obroty i czasy niby dobrze ale można zwiększyć wydatek mnożnik dla wolnych spadnie a góra się bardziej "podleje "
Proponuje zrobić wieksze ciśnienie 1.2 1.25 Bara i wsio od nowa Niektórzy stroiciele walą kropek z 8 10 i wydaje im się że mają super ale przesuwanie w prawo lewo pojedynczych kropek daje mam pokrycie liniowe tz
że można idealnie zgrać mapy przy mniejszej ilości punktów ale to się nie da opisać tak o ,,,
zrób jak mówię i pokaż wykres ale mapa pb do końca i lpg też ,,, jeśli mapa gazu wyjeżdża dalej to zrób osc zobaczymy na spadki
Proponuje zrobić wieksze ciśnienie 1.2 1.25 Bara i wsio od nowa Niektórzy stroiciele walą kropek z 8 10 i wydaje im się że mają super ale przesuwanie w prawo lewo pojedynczych kropek daje mam pokrycie liniowe tz
że można idealnie zgrać mapy przy mniejszej ilości punktów ale to się nie da opisać tak o ,,,
zrób jak mówię i pokaż wykres ale mapa pb do końca i lpg też ,,, jeśli mapa gazu wyjeżdża dalej to zrób osc zobaczymy na spadki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 2631
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 23:33
- Model: XC70
- Silnik: 2
- moc: KM
- wiek: 1
- Skąd jesteś?: PLONSK
- imię: Jarek
- Lokalizacja: PŁOŃSK
Re: [v40 t4 b4204t5] sonda lambda - potrzebuje info
Ponawiam poszukuje sondy do 1.8 115km 97r. dzięki koledze z forum sprawdziliśmy i jednak martwa. Jakiej szukać ? Byly różne czy podejdzie z innego silnika ?
WySłAne z HtC mOgoł wStęPoWaĆ "byki"
WySłAne z HtC mOgoł wStęPoWaĆ "byki"
-
- Zaawansowany
- Posty: 91
- Rejestracja: 16 mar 2015, o 21:11
- Model: v40
- Silnik: B4204T5
- moc: 147
- Rocznik: 2000
- wiek: 27
- Skąd jesteś?: Plock
- imię: Darek
Re: [v40 t4 b4204t5] sonda lambda - potrzebuje info
Temat do zamkniecia... ostatnio wzialem porady rippera do Siebie i ogarnąłem. Jeżdżę juz około miesiąca i jest git. Ps sam ustawilem lpg hehe" chcesz coś zrobić dobrze to zrób to sam"
Isa2 załączona i pracuje wszystko git błąd się nie pokazuje.
Ustawilem mapy tak by benzynowa nakładała się na gazową i odwrotnie.
żadnych błędów i problemów. Pozdrawiam t4 z lpg
Isa2 załączona i pracuje wszystko git błąd się nie pokazuje.
Ustawilem mapy tak by benzynowa nakładała się na gazową i odwrotnie.
żadnych błędów i problemów. Pozdrawiam t4 z lpg
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [v40 t4 b4204t5] sonda lambda - potrzebuje info
No to fajnie
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 3 sty 2014, o 22:56
- Model: v40
- Silnik: 1.9 T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Łódź
- imię: Tomek
Re: [v40 t4 b4204t5] sonda lambda - potrzebuje info
waszkoo mógłbym prosić o aktualne screeny wszystkich ustawień lpg , takie jak wrzuciłeś w pierwszym poście na str 3. Z góry dzięki
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [v40 t4 b4204t5] sonda lambda - potrzebuje info
A co potrzebujesz bo u mnie też coś szwankuje ale LPG się podparłem i AFRem i jest git .. zrób swój watek o LPG i to co masz to poradzimy tu nie biją za zakładanie tematów
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 3 sty 2014, o 22:56
- Model: v40
- Silnik: 1.9 T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Łódź
- imię: Tomek
Re: [v40 t4 b4204t5] sonda lambda - potrzebuje info
autko bo zainwestowaniu czasu i mnóstwa pieniędzy, doprowadzeniu t4 do serii, znów szwankuje. Oprócz pierdół - mrugający wskaźnik doładowania, ostatnio wypluło błąd EFI-435 Front heated oxygen sensor short-term fuel trim signal fa. Błąd powoduje zblokowanie się sond na 4,8V; korekta ST stoi na 0, LT na 19,5. Za pierwszym razem reset błędów w VCR, odpięcie klem na 12h i pojeżdzenie na Pb pomogło tj. sondy ożyły. Dziś temat powrócił. Niestety nie znalazłem nigdzie konkretów dot. weryfikacji błędu i jego przyczyny. Jedyne co wg mnie może mieć wpływ a co do tej pory nie wymieniłem to konektory cewek ( zamówiłem już zestaw naprawczy), cały układ zapłonowy podczas walki o serię został wymieniony. Ponieważ nie mam innego pomysłu a gdzieś szukając odpowiedzi w necie znalazłem wątek wiążący EFI-435 z lpg, próbuje znaleźć dane do porównania z moimi. T4 moja zatruta jest stagiem 4plus, hana niebieska, reduktorem omvl dwustopniowym.