[C70 2.0T dłubane] Padaka
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Volvo Fan
- Posty: 2082
- Rejestracja: 27 sie 2014, o 06:06
- Model: C70
- Silnik: 2.0 T
- moc: 273KM/413Nm
- Rocznik: 2000
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Marcin
[C70 2.0T dłubane] Padaka
Porażka... 2 reduktory ACR01 czarne nie wydalają dmuchnięcia turbo i spada ciśnienie do 0,5 co skutkuje rozłączaniem gazu... Podobno nie nadążają żeby się napompować... Przy butowaniu od 3,5k rpm na wkręconej turbinie spadków praktycznie brak... (max spadek 0,1bar)...
Downpipe 3";MBC PP;Wtryski;Turbo TD04HL-16T;APEX-40mm;fmic;heble 302mm
strojenie
strojenie
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka
One się przycinają
ciekawe co ci wsadzą w zamian
ciekawe co ci wsadzą w zamian
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 2082
- Rejestracja: 27 sie 2014, o 06:06
- Model: C70
- Silnik: 2.0 T
- moc: 273KM/413Nm
- Rocznik: 2000
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Marcin
Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka
Też jestem bardzo ciekawy... Ma kilka dni na zastanowienie.
Downpipe 3";MBC PP;Wtryski;Turbo TD04HL-16T;APEX-40mm;fmic;heble 302mm
strojenie
strojenie
-
- Volvo Fan
- Posty: 2082
- Rejestracja: 27 sie 2014, o 06:06
- Model: C70
- Silnik: 2.0 T
- moc: 273KM/413Nm
- Rocznik: 2000
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Marcin
Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka
Pytanie - czy jeżeli tak mi spada ciśnienie gazu i dajmy na to nie spadnie aż tak nisko żeby przełączyć na benzynę to czy ja czasem w tym momencie nie jeżdżę na zbyt ubogiej mieszance? Mogą być tego jakieś poważniejsze skutki?
Downpipe 3";MBC PP;Wtryski;Turbo TD04HL-16T;APEX-40mm;fmic;heble 302mm
strojenie
strojenie
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka
Mówiłem wsadzić Niko i przerobić na SMC. Taką przeróbkę nawet robił Art-Gas i dzwonili po mnie by wytłumaczyć co i jak. Wsadzaj Niko, 4,5 stówki to nie takie pieniądze.
-
- Volvo Fan
- Posty: 2082
- Rejestracja: 27 sie 2014, o 06:06
- Model: C70
- Silnik: 2.0 T
- moc: 273KM/413Nm
- Rocznik: 2000
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Marcin
Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka
Mnie koszt nie interesuje . Instalacja na gwarancji i mowilem na samym wejsciu ze gaz ma byc pod moc docelowa czylj ponad 300KM...
Downpipe 3";MBC PP;Wtryski;Turbo TD04HL-16T;APEX-40mm;fmic;heble 302mm
strojenie
strojenie
-
- Zaawansowany
- Posty: 96
- Rejestracja: 13 sty 2015, o 09:40
- Model: V40
- Silnik: T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Bydgoszcz
- imię: Pawel
Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka
Jak Ci spada ciśnienie gazu to sterownik LPG wydłuża czasy wtrysków - jest korekta po ciśnieniu, więc smażyć za bardzo nie smażysz silnika, może być lekko ubogo ale to przez chwilę, dodatkowo doładowanie Ci też nie pójdzie wysoko ponieważ mała prężność gazów wylotowych nie zapewni momentu turbinie.
Co do reduktorów - ACR01 są do 150KM, Ja mam w T4 dwa reduktory GeniusMB1500 - niby do 190KM i dopiero po dobrej regulacji nie ma spadków ciśnienia - nie wiem kto zakładał Ci je z myślą o 300KM, tymbardziej w silniku doładowanym gdzie trzeba mieć 50% zapasu jednak i reduktory muszą mieć w sobie ciągle sporą ilość ciepłego gazu..
Co do reduktorów - ACR01 są do 150KM, Ja mam w T4 dwa reduktory GeniusMB1500 - niby do 190KM i dopiero po dobrej regulacji nie ma spadków ciśnienia - nie wiem kto zakładał Ci je z myślą o 300KM, tymbardziej w silniku doładowanym gdzie trzeba mieć 50% zapasu jednak i reduktory muszą mieć w sobie ciągle sporą ilość ciepłego gazu..
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka
CZarme Ac r01 niby obrabiały więcej ale to nie wtym problem
bo Cisnienie nie spada mu za każdym razem tz nie z tych samych obrotów jak startuje
Wiec wydaje mi się że trzeba by poprzerabiać układ zasilania i układ podciśnienia by szybciej reagował być może ułożenie samych reduktorów jest złe
choć pod maską nie ma za wielu opcji do tego przerobić zasilanie ...
bo Cisnienie nie spada mu za każdym razem tz nie z tych samych obrotów jak startuje
Wiec wydaje mi się że trzeba by poprzerabiać układ zasilania i układ podciśnienia by szybciej reagował być może ułożenie samych reduktorów jest złe
choć pod maską nie ma za wielu opcji do tego przerobić zasilanie ...
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Zaawansowany
- Posty: 96
- Rejestracja: 13 sty 2015, o 09:40
- Model: V40
- Silnik: T4
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Bydgoszcz
- imię: Pawel
Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka
Warto wrzucić przewężenia w przewodach - w dużym stopniu eliminują uchyb. Tak jak to jest rozwiązane w przypadku podciśnienia idącego od regulatora ciśnienia paliwa do kolektora - następuje dużo szybsza reakcja. Co do reduktora to moim zdaniem nie wystarczy, będą spadki, wtryski będą pętliły i będą jeszcze większe spadki...
Jaki przewód zasilający reduktory? Możesz wrzucić zdjęcia pod maską jak to wygląda?
Jaki przewód zasilający reduktory? Możesz wrzucić zdjęcia pod maską jak to wygląda?
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [C70 2.0T dłubane] Padaka
Nie mogę bo nic tam nie widać bo pomontowane w okolicy aku i za zderzakiem tak że sam nie wiem jak to wygląda
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K