[V40 MY99 B4184S] Ocena proponowanej instalacji.
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
[V40 MY99 B4184S] Ocena proponowanej instalacji.
Przymierzam się do zakładania instalacji LPG. Mam taką oto propozycję:
Cena ok. 3000zł
Sterownik TECH 204
Wtryski Dragon / Baracuda (które lepiej?)
Reduktor KME TUA (ale chyba źle usłyszałem i zapewne ma być to TUR)
Kolektor zdejmowany, wlew pod klapką paliwa.
Ma zakładać Nikodem z lpg-forum
Proszę o ocenę
Wiem że nie jest super tanio (Wole dobrze niż tanio), ale czy nie jest super drogo?
Cena ok. 3000zł
Sterownik TECH 204
Wtryski Dragon / Baracuda (które lepiej?)
Reduktor KME TUA (ale chyba źle usłyszałem i zapewne ma być to TUR)
Kolektor zdejmowany, wlew pod klapką paliwa.
Ma zakładać Nikodem z lpg-forum
Proszę o ocenę
Wiem że nie jest super tanio (Wole dobrze niż tanio), ale czy nie jest super drogo?
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [V40 MY99 B4184S] Ocena proponowanej instalacji.
Jak Nikodem ją zakłada to jest bardzo dobrze, napewno będziesz miał wszystko dobrze zrobione i ustawione łącznie z ustawieniaki po AFR.
Lepiej zapłacić raz a dobrze niż co chwila jeździć na poprawki i gadać że auto źle chodzi i że gaz to beee.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Lepiej zapłacić raz a dobrze niż co chwila jeździć na poprawki i gadać że auto źle chodzi i że gaz to beee.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: [V40 MY99 B4184S] Ocena proponowanej instalacji.
Kontaktowałem się jeszcze z jednym gaziarzem. Powiedział mi że jeśli założyć w V40 wlew pod klapką pełnowymiarowy - to "trzeba sporo rozbebeszyć i rurka wchodzi do bagażnika i potem znów się chowa w boku" Że żeby tak nie było to trzeba założyć wlew z dokręcaną przejściówką - jak wy macie?
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 MY99 B4184S] Ocena proponowanej instalacji.
tech 204 jest dość stary powinno być nowsze 224
co do samego wlewy to jak się postarają to nie trzeba nic demolować a można rurę przepchać przed odpływ
co do samego wlewy to jak się postarają to nie trzeba nic demolować a można rurę przepchać przed odpływ
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: [V40 MY99 B4184S] Ocena proponowanej instalacji.
Jaka jest różnica?RIPPER pisze:tech 204 jest dość stary powinno być nowsze 224
-
- Volvo Fan
- Posty: 4527
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [V40 MY99 B4184S] Ocena proponowanej instalacji.
Różnica jest głównie w cenie ale 224 to udoskonalona wersja 204. Lepsze korekty, szybszy procesor i takie tam.
-
- Volvo Fan
- Posty: 863
- Rejestracja: 2 lis 2016, o 17:03
- Model: v40
- Silnik: 1.8
- moc: 122
- Rocznik: 2002
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Lodz
- imię: Lukasz
Re: [V40 MY99 B4184S] Ocena proponowanej instalacji.
Daj znać jaką instalacje finalnie wybrałeś. Też mnie to będzie prawdopodobnie czekało
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 9 lis 2016, o 13:26
- Model: v40
- Silnik: 1,9 T4
- moc: 200 KM
- Rocznik: 1997
- wiek: 51
- Skąd jesteś?: Lublin
- imię: Jerzy
Re: [V40 MY99 B4184S] Ocena proponowanej instalacji.
bully, no i już masz LPG w łosiu? Jakie tam graty masz założone?
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: [V40 MY99 B4184S] Ocena proponowanej instalacji.
Tak jak wyżej, tylko sterownik Tech, wtryski dragony. Jutro wrzuce zdjęcia jesli znajde chwile.
-
- Debeściak
- Posty: 276
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 17:45
- Model: Ytuyy
- Silnik: 667
- moc: Y766
- Rocznik: 1532
- wiek: 13
- Skąd jesteś?: Kjhhhhghgcgtttfc
- imię: Kunegunda
Re: [V40 MY99 B4184S] Ocena proponowanej instalacji.
Tech 204 i 224 wychodziły razem, nic tu nie jest starsze, nie róbcie mu sieczki z mózgu bo zaraz bedzie chciał zakładać Prinsa albo Landi za 4500, albo 5gen za 6K
Stag jak i Tech są ok, nie ma w nich jakiś kolosalnych różnic aby któryś jakoś był lepszy a któryś gorszy.
Tech 224 generalnie różni się tym że ma możliwość regulacji i strojenia po korektach OBD, cos tam ma poprawione w obsłudze, ale nie zauwazysz różnic, ale w wolnossącym 1.8 najzwyklejszy STAG wystarczy i nie zauważysz różnicy, ale 204 tez bedzie ok. OBD nie jest tu potrzebne.
Regulacja po AFR w takich silnikach to tez troche przerost formy, można ale nie jest to konieczne, wystarcza mapy i korekty OBD.
Do Twojego silnika TECH 204 wystarczy, choć to akurat najmniej ważny element. Tur jest jak najbardziej ok, ale lepszy 1000x jest Zavoli. Wybierzesz co zechcesz, Zavoli bedzie trwalszy niz KME, jak również ciśnienie ma betonowe nawet po kilku latach.
Wtryski moga być Barracudy, mogą byc Herculesy, miałem i jedne i drugie, nie ma większego znaczenia, Hercules jest mniej znany niż Barracuda, ale jakiś wielkich różnic w nich nie ma, szybkość ich jest też podobna. Twój silnik jest tak mało wymagajacy że bedzie dobrze chodził nawet na Valtekach To był żart oczywiście z tymi Valtekami.
Reszta standard 6mm, nie ma potrzeby pchać 8mm, bo może na tym tez cena podskoczyła. Cena troszkę spora, Mi w Warsztatowni w Lublinie powiedzieli 2800 w tamtym roku, a jest to zakład na równi z Rogowskim, chyba jedyny dobry w Lublinie i okolicach, tak że do wolnossaka 1.8 troszkę dużo. Zapytaj w Warsztatowni w Lublinie, nie wiem ile tam masz km, ale myślę że u nich cena powinna wahać się w okolicy 2500.
Wlew wchodzi pełny i nic tam nie trzeba kombinować, wchodzi przez gumową zaślepkę za nadkolem i wychodzi przez wnęke wlewu.
Stag jak i Tech są ok, nie ma w nich jakiś kolosalnych różnic aby któryś jakoś był lepszy a któryś gorszy.
Tech 224 generalnie różni się tym że ma możliwość regulacji i strojenia po korektach OBD, cos tam ma poprawione w obsłudze, ale nie zauwazysz różnic, ale w wolnossącym 1.8 najzwyklejszy STAG wystarczy i nie zauważysz różnicy, ale 204 tez bedzie ok. OBD nie jest tu potrzebne.
Regulacja po AFR w takich silnikach to tez troche przerost formy, można ale nie jest to konieczne, wystarcza mapy i korekty OBD.
Do Twojego silnika TECH 204 wystarczy, choć to akurat najmniej ważny element. Tur jest jak najbardziej ok, ale lepszy 1000x jest Zavoli. Wybierzesz co zechcesz, Zavoli bedzie trwalszy niz KME, jak również ciśnienie ma betonowe nawet po kilku latach.
Wtryski moga być Barracudy, mogą byc Herculesy, miałem i jedne i drugie, nie ma większego znaczenia, Hercules jest mniej znany niż Barracuda, ale jakiś wielkich różnic w nich nie ma, szybkość ich jest też podobna. Twój silnik jest tak mało wymagajacy że bedzie dobrze chodził nawet na Valtekach To był żart oczywiście z tymi Valtekami.
Reszta standard 6mm, nie ma potrzeby pchać 8mm, bo może na tym tez cena podskoczyła. Cena troszkę spora, Mi w Warsztatowni w Lublinie powiedzieli 2800 w tamtym roku, a jest to zakład na równi z Rogowskim, chyba jedyny dobry w Lublinie i okolicach, tak że do wolnossaka 1.8 troszkę dużo. Zapytaj w Warsztatowni w Lublinie, nie wiem ile tam masz km, ale myślę że u nich cena powinna wahać się w okolicy 2500.
Wlew wchodzi pełny i nic tam nie trzeba kombinować, wchodzi przez gumową zaślepkę za nadkolem i wychodzi przez wnęke wlewu.
Polerowanie szkieł reflektorów - Info PW