(V40 2.0T4 2003r) reduktor

Wszystko co związane z instalacjami gazowymi
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
kilert
Debeściak
Posty: 206
Rejestracja: 14 lis 2016, o 12:27
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 200 KM
Rocznik: 2003
wiek: 30
Skąd jesteś?: Brzeznica
imię: Wojtek

(V40 2.0T4 2003r) reduktor

Post autor: kilert » 12 lut 2020, o 09:39

Auto jak w tytule. Reduktor zavioli Zeta s przejechane jakieś 120 tys km. Zaczyna cieknąc płyn z jego okolic. Ciśnieniowo tez spadki. Natomiast poza tym bezawaryjny sprzet. Czy regenerować za ok. 60zl czy inwestować np w coś polecanego do tego silnika typu magic 3. W zaviolim można wyciągnąć cześć sprężynek i ciśnienie się poprawia ale nie wiem na ile to faktycznie działa. Zostawiłby go z uwagi na bezawaryjność a ze spadkami poradziłem sobie przełączaniem na benzynę po 4 tys obr.

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: (V40 2.0T4 2003r) reduktor

Post autor: turboni » 12 lut 2020, o 15:09

Reduktor za słaby do tego silnika - do wymiany.
Zakładaj Magic III Power https://jacus.pl/reduktor-magic-iii-pow ... p-775.html
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
kilert
Debeściak
Posty: 206
Rejestracja: 14 lis 2016, o 12:27
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 200 KM
Rocznik: 2003
wiek: 30
Skąd jesteś?: Brzeznica
imię: Wojtek

Re: (V40 2.0T4 2003r) reduktor

Post autor: kilert » 12 lut 2020, o 19:08

Ok jestem w stanie zainwestować. Tylko Turboni powiedz mi czy wystarczy zasilenie listwy wtryskowej z jednej strony do ciśnienia 1.2 bara bo na takim jeżdżę i mam wystrojona instalacje pod takie ciśnienie. Bo jak musi być z obu stron to robią się trochę schody.
Czy zamieściłeś go bez problemu pod skrzynkę z bezpiecznikami.
Chciałbym to sam ogarnąć i potrzebuje trochę informacji. Najlepiej jakby poprostu wywalić stary i zamontować nowy ustawiając takie samo ciśnienie i koniec.
Zavioli ma jeszcze elektrozawór z filtrem wkręcany bezpośrednio w reduktor nie wiem czy w magic też tak się da czy trzeba coś kombinować.

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: (V40 2.0T4 2003r) reduktor

Post autor: turboni » 12 lut 2020, o 19:31

Powinno wystarczyć fakt lepiej jest jak przy doładowanym silniku jest zasilane z dwóch stron bo każdy wtrysk dostaje tyle samo gazu.
Ten reduktor obrabia realnie (nie na papierze) przy zasilaniu z dwóch stron 320-330KM.

On jest taki mały że dwa byś wsadził pod skrzynkę z bezpiecznikami.

Magic nie ma w sobie elektrozaworu ale można go bezpośredno odkręcić tam gdzie wchodzi przewód gazowy albo dać w innym miejscu oddzielnie.

A instalację masz wystrojoną na AFRze?
Po zmianie i tak należy ponownie wystrojć
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
kilert
Debeściak
Posty: 206
Rejestracja: 14 lis 2016, o 12:27
Model: V40
Silnik: B4204T5
moc: 200 KM
Rocznik: 2003
wiek: 30
Skąd jesteś?: Brzeznica
imię: Wojtek

Re: (V40 2.0T4 2003r) reduktor

Post autor: kilert » 12 lut 2020, o 21:50

Pewnie trzeba będzie coś w mapie grzebnac. Nie mam po afr. Na korekty ustawiam bo mój sterownik aeb King inaczej się nie da. Długa oscyluje w okolicach -1 do +2 a górę w Ol mam zalana i może dlatego nie wyrabia zavioli bo spadki do 0.6 bar potrafi mieć i przerzucał na benzynę. Ustawiłem po 4 tys i 14 ms przejście na benzynę i śmiga.
Ciężko u mnie o dobrego gazownika co ogarnia ten sterownik a ja pomału go opanowałem.

Czy coś dałoby założenie dwóch węży zasilających dwa filtry i przed listwa wtryskowa trójnik i zejście do jednego ?

Czy wtryskiwacze hana które mam na listwie można jakaś przejsciowka przymocować do trójników i na wężu zrobić i zasilić z obu stron ? Czy trzeba nowe wtryski ? I jak się wtedy montuje podciśnienie i temp gazu bo teraz to jest na listwie.

Awatar użytkownika
savage
Debeściak
Posty: 172
Rejestracja: 18 paź 2016, o 14:01
Model: s40
Silnik: 2.0
moc: 2.0
Rocznik: 136
Skąd jesteś?: Grodzisk
imię: Zdzislaw

Re: (V40 2.0T4 2003r) reduktor

Post autor: savage » 20 lut 2020, o 10:14

Sprzedaj to i kup diesla :yeah

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG/CNG”