[Polecane elementy LPG]
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [Polecane elementy LPG]
Dzieki wielkie ,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 1294
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 17:37
- Model: S60
- Silnik: B5254T2
- moc: 210 KM
- Rocznik: 2008
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Lodz
- imię: Andrzej
- Kontakt:
Re: [Polecane elementy LPG]
Pytanie. Do RIPPER'a i pozostałych znawców tematu. Czy reduktory TUR lub ARES będę u mnie wystarczające i dające satysfakcję z jazdy (lubię czasem pojechać na dwójce do odcinki)?
Jakiś czas temu rozmawiałem z polecanym specem i proponował u mnie właśnie te reduktory w połączeniu z barracudami. Elektronikę to bym ładował LPG TECH (opinie opiniami ale podoba mi się też ich podejście do klienta i to, że dużo pomagają na lpg-forum) i bardzo możliwe, że byłoby to TECH-320 OBD oraz dodatkowo BLUETECH.
Muszę w najbliższym czasie przedzwonić do serwisów Vialle i albo pakować kasę w to cudo albo to wywalić i ładować IV generację.
RIPPER wie bo sam sprawdzał (i chwała mu za to ), że poniżej 4 tys. obrotów jest u mnie wysoki AFR więc w przypadku IV generacji podejrzewam, że można by to bez większych problemów poprawić
Jakiś czas temu rozmawiałem z polecanym specem i proponował u mnie właśnie te reduktory w połączeniu z barracudami. Elektronikę to bym ładował LPG TECH (opinie opiniami ale podoba mi się też ich podejście do klienta i to, że dużo pomagają na lpg-forum) i bardzo możliwe, że byłoby to TECH-320 OBD oraz dodatkowo BLUETECH.
Muszę w najbliższym czasie przedzwonić do serwisów Vialle i albo pakować kasę w to cudo albo to wywalić i ładować IV generację.
RIPPER wie bo sam sprawdzał (i chwała mu za to ), że poniżej 4 tys. obrotów jest u mnie wysoki AFR więc w przypadku IV generacji podejrzewam, że można by to bez większych problemów poprawić
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [Polecane elementy LPG]
heja
techa kupisz 324 OBD zamiast Bluetecha są po 90 zamienniki ..
u Ciebie wystarczy prawie każdy reduktor ,, ale lepiej kupić coś pospolitego .
techa kupisz 324 OBD zamiast Bluetecha są po 90 zamienniki ..
u Ciebie wystarczy prawie każdy reduktor ,, ale lepiej kupić coś pospolitego .
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 1294
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 17:37
- Model: S60
- Silnik: B5254T2
- moc: 210 KM
- Rocznik: 2008
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Lodz
- imię: Andrzej
- Kontakt:
Re: [Polecane elementy LPG]
Dzięki za radę a te wspomniane czyli Tur i Ares dobrze się mają pod względem wydajności i awaryjności?
______________________
Nadano ze smartfona.
______________________
Nadano ze smartfona.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [Polecane elementy LPG]
twin tura montowałem teraz niedawno niby super ale jakiś zwał w nim jest bo puszcza pierdy w dolot po zgaszeniu silnika
zobacz na sharka 1500 zavoli kme silvera bo to Ci wystarczy
zobacz na sharka 1500 zavoli kme silvera bo to Ci wystarczy
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 1294
- Rejestracja: 22 mar 2014, o 17:37
- Model: S60
- Silnik: B5254T2
- moc: 210 KM
- Rocznik: 2008
- wiek: 30
- Skąd jesteś?: Lodz
- imię: Andrzej
- Kontakt:
Re: [Polecane elementy LPG]
To wtryski nie są odłączane po zgaszeniu silnika?
Poczytam o tych wspomnianych reduktorach i w razie czego napomknę o nich specowi.
______________________
Nadano ze smartfona.
Poczytam o tych wspomnianych reduktorach i w razie czego napomknę o nich specowi.
______________________
Nadano ze smartfona.
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [Polecane elementy LPG]
Raczej chodziło tu o podciśnienia którym gaz mógłby się dostawać do kolektora.
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [Polecane elementy LPG]
Dokładnie ..NoViK pisze:Raczej chodziło tu o podciśnienia którym gaz mógłby się dostawać do kolektora.
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
choć auto też ciekawe bo doprzężone na maxa seria bije po 17 Atm a tam jest jescze lepiej ,,,
choć moze Twin się ułozył
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 276
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 17:45
- Model: Ytuyy
- Silnik: 667
- moc: Y766
- Rocznik: 1532
- wiek: 13
- Skąd jesteś?: Kjhhhhghgcgtttfc
- imię: Kunegunda
Re: [Polecane elementy LPG]
Jemu chodzi o TURA, a nie TwinTura. Silver i Szark są gorsze bo są iglicowe, Tur i Zavoli są klapkowe, co przekłada sie na dłuższą bezawaryjna prace nawet jak bedziesz tankował syf, iglica sie zaklei a klapka nie.
Po co Ci tech z serii 3? Wystarczy 204, wystroic to dobrze i zapomniec o tym, Nawet do T4 wystarczy w zupełności 204, reszta to niepotrzebny bajer. A Twój silnik pojedzie na byle czym.
Wazne to wtryski i reduktor, reszta obojetna to nie jest paliwożerny silnik i jemu cudów nie trzeba, no chyba że lubisz sie jarac zabawkami jak blutech czy OBD, które chyba nawet w Volvo nie działa.
Tech xxx
Zavoli N lub KME TUR oba sa wystarczające i dobre, chociaż TUR jest troszeczkę wydajniejszy więc kierował bym się w jego stronę, oba te reduktory posiadają zstawy naprawcze i bardzo łatwo sie je regeneruje, w przeciwieństwie do ACr xx które wymagaja niestety wymiany bo nie ma zestawów naprawczych do tych reduktorów.
Wielozawór Super, jak lubisz przepłacac to wsadź EXTRA, ale różnicy nie zauwazysz
Faro 8, , bo Super i Extra jest juz na 8mke
Elektrozawór OMG lub Valtek, tutaj tez bez różnicy co weźmiesz
Wtryski Hana, Barracuda lub Hercules, ja mam Herculesy BF bija Barracude na łeb, jedynie Hana Niebieska im dorównuje
Filtr Alex lub KME z wymiennym wkładem
Ładnie to zamontować i będziesz zadowolony, ważniejszy jest tu prawidłowy montaż i strojenie niż to jakie graty założysz, bo jak ktoś odwali partaninę to ani OBD ani asysta z LPG forum Ci nie pomogą
Po co Ci tech z serii 3? Wystarczy 204, wystroic to dobrze i zapomniec o tym, Nawet do T4 wystarczy w zupełności 204, reszta to niepotrzebny bajer. A Twój silnik pojedzie na byle czym.
Wazne to wtryski i reduktor, reszta obojetna to nie jest paliwożerny silnik i jemu cudów nie trzeba, no chyba że lubisz sie jarac zabawkami jak blutech czy OBD, które chyba nawet w Volvo nie działa.
Tech xxx
Zavoli N lub KME TUR oba sa wystarczające i dobre, chociaż TUR jest troszeczkę wydajniejszy więc kierował bym się w jego stronę, oba te reduktory posiadają zstawy naprawcze i bardzo łatwo sie je regeneruje, w przeciwieństwie do ACr xx które wymagaja niestety wymiany bo nie ma zestawów naprawczych do tych reduktorów.
Wielozawór Super, jak lubisz przepłacac to wsadź EXTRA, ale różnicy nie zauwazysz
Faro 8, , bo Super i Extra jest juz na 8mke
Elektrozawór OMG lub Valtek, tutaj tez bez różnicy co weźmiesz
Wtryski Hana, Barracuda lub Hercules, ja mam Herculesy BF bija Barracude na łeb, jedynie Hana Niebieska im dorównuje
Filtr Alex lub KME z wymiennym wkładem
Ładnie to zamontować i będziesz zadowolony, ważniejszy jest tu prawidłowy montaż i strojenie niż to jakie graty założysz, bo jak ktoś odwali partaninę to ani OBD ani asysta z LPG forum Ci nie pomogą
Polerowanie szkieł reflektorów - Info PW