Cześć . Czy nie orientuje się ktoś jakie powinno być napięcie na tej wtyczce podczas pracy silnika ? Z moich pomiarów wyszło od 0 do 1.75 V. Z tego co widzę na zaworze jest napisane 12V więc z czego może wynikać taka rozbieżność ?
[ V40 2.0T B4204T 98] Napięcie na zaworze Pierburg
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 25 lut 2021, o 03:40
- Model: S40
- Silnik: B4204T5
- moc: KM
- Rocznik: 2018
- Skąd jesteś?: Bangkok
- imię: Werayou
Re: v40 [2.0T B4204T 98] Napięcie na zaworze Pierburg
Spróbuj znaleźć jakąkolwiek wtyczkę.
-
- Debeściak
- Posty: 230
- Rejestracja: 5 cze 2017, o 21:41
- Model: V 40
- Silnik: 1,9 TD
- moc: 85 KW
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Otwock
- imię: Krzysztof
Re: v40 [2.0T B4204T 98] Napięcie na zaworze Pierburg
Nie na zaworze, tylko na elektrozaworze sterującym podcisnieniem które jest podawane przewodem, rurką na zawór pierburg.
Ja mierzyłem osobiście, i podczas pracy silnika nigdy nie było mniej jak 8 Volt, a po dodaniu gazu i w szasie jazdy dochodziło do 11,5 Volta, w zaleznosci od obrotów i obciążenia silnika, tzn, jazda pod góre na wyższym biegu, wtedy turbo daje najwieksze cisnienie..
Ja mierzyłem osobiście, i podczas pracy silnika nigdy nie było mniej jak 8 Volt, a po dodaniu gazu i w szasie jazdy dochodziło do 11,5 Volta, w zaleznosci od obrotów i obciążenia silnika, tzn, jazda pod góre na wyższym biegu, wtedy turbo daje najwieksze cisnienie..
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: v40 [2.0T B4204T 98] Napięcie na zaworze Pierburg
Akurat ten zawór odpowiedzialny jest za recylkulacje oparów benzyny.
Nie ma nic wspólnego z ciśnieniem jakie daje turbina.
Nie ma nic wspólnego z ciśnieniem jakie daje turbina.