[ V40 2.0T B4204T 98] Napięcie na zaworze Pierburg

Wszelkie problemy z mechaniką
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
max939
Posty: 14
Rejestracja: 22 mar 2019, o 21:27
Model: V40
Silnik: 2.0T
moc: 160KM
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: Podkarpackie
imię: Maksymilian

[ V40 2.0T B4204T 98] Napięcie na zaworze Pierburg

Post autor: max939 » 20 maja 2020, o 11:35

Cześć . Czy nie orientuje się ktoś jakie powinno być napięcie na tej wtyczce podczas pracy silnika ? Z moich pomiarów wyszło od 0 do 1.75 V. Z tego co widzę na zaworze jest napisane 12V więc z czego może wynikać taka rozbieżność ?
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Werayou690
Posty: 2
Rejestracja: 25 lut 2021, o 03:40
Model: S40
Silnik: B4204T5
moc: KM
Rocznik: 2018
Skąd jesteś?: Bangkok
imię: Werayou

Re: v40 [2.0T B4204T 98] Napięcie na zaworze Pierburg

Post autor: Werayou690 » 25 lut 2021, o 05:07

Spróbuj znaleźć jakąkolwiek wtyczkę.

Awatar użytkownika
salom
Debeściak
Posty: 230
Rejestracja: 5 cze 2017, o 21:41
Model: V 40
Silnik: 1,9 TD
moc: 85 KW
Rocznik: 2002
Skąd jesteś?: Otwock
imię: Krzysztof

Re: v40 [2.0T B4204T 98] Napięcie na zaworze Pierburg

Post autor: salom » 25 lut 2021, o 09:23

Nie na zaworze, tylko na elektrozaworze sterującym podcisnieniem które jest podawane przewodem, rurką na zawór pierburg.

Ja mierzyłem osobiście, i podczas pracy silnika nigdy nie było mniej jak 8 Volt, a po dodaniu gazu i w szasie jazdy dochodziło do 11,5 Volta, w zaleznosci od obrotów i obciążenia silnika, tzn, jazda pod góre na wyższym biegu, wtedy turbo daje najwieksze cisnienie..

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: v40 [2.0T B4204T 98] Napięcie na zaworze Pierburg

Post autor: turboni » 25 lut 2021, o 15:44

Akurat ten zawór odpowiedzialny jest za recylkulacje oparów benzyny.
Nie ma nic wspólnego z ciśnieniem jakie daje turbina.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczne”