V40T4 V70T5 Odczucia, Plany.

W skrócie ViP

Moderator: sacel666

Awatar użytkownika
Garbaty75
Debeściak
Posty: 105
Rejestracja: 27 lis 2018, o 20:57
Model: V40
Silnik: 1.9T
moc: 200
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: MALBORK
imię: Pawel

V40T4 V70T5 Odczucia, Plany.

Post autor: Garbaty75 » 14 lut 2019, o 20:24

Życie nie pozostawia za wiele czasu na jakieś tam integracje z Forum, ale moja złomnikowa Violetta jeździ, nie zawodzi w potrzebie.
Wszystko tam trzeszczy i wibruje w sensie plastików od przodu do tyłu, ale jedzie, hamuje pięknie, jakoś tam przyspiesza.
Zakręty sprawiają przyjemność dużo większą niż dachowanie Saabem)).
Pokochałem tę Furę jako konstrukcję.
Dużo bym dał za mniej wyeksploatowany ogólnie egzemplarz - kwestia czasu.

Ojciec i Szef jeździ tylko automatami, myślę o V70 w T5. LPG

Łosie Wszystkich Krajów - Łączcie się!!!

Awatar użytkownika
luki440
Volvo Fan
Posty: 2285
Rejestracja: 10 mar 2015, o 21:31
Model: S40
Silnik: D4192T3
moc: 115
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Lubuskie
imię: Lukasz

Re: V40T4 V70T5 Odczucia, Plany.

Post autor: luki440 » 14 lut 2019, o 21:30

V70 d5 super autko
Była sobię V40-stka,a teraz jest S40-stka

Awatar użytkownika
Draxido
Debeściak
Posty: 382
Rejestracja: 14 mar 2017, o 17:42
Model: V40/S60
Silnik: 2,0T/2.3T5
moc: 200/250
Rocznik: 2002
wiek: 24
Skąd jesteś?: Pilawa
imię: Jan
Kontakt:

Re: V40T4 V70T5 Odczucia, Plany.

Post autor: Draxido » 21 kwie 2019, o 15:32

Jak T5 to tylko manual
Ja mu w gaz a On zgasł!
FanPage mojego Volvo zachęcam do polubienia https://www.facebook.com/VolvobyDraxido

Awatar użytkownika
savage
Debeściak
Posty: 172
Rejestracja: 18 paź 2016, o 14:01
Model: s40
Silnik: 2.0
moc: 2.0
Rocznik: 136
Skąd jesteś?: Grodzisk
imię: Zdzislaw

Re: V40T4 V70T5 Odczucia, Plany.

Post autor: savage » 23 kwie 2019, o 09:31

Garbaty75 pisze:Ojciec i Szef jeździ tylko automatami, myślę o V70 w T5. LPG
Nie jest i nie będzie tak trwały jak Twoje 1.9t.
chyba, że mówisz o 2.3t5. 2.5t5 ma cieńsze tuleje niż 1.9t i to jest największa wada.

Awatar użytkownika
Garbaty75
Debeściak
Posty: 105
Rejestracja: 27 lis 2018, o 20:57
Model: V40
Silnik: 1.9T
moc: 200
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: MALBORK
imię: Pawel

Re: V40T4 V70T5 Odczucia, Plany.

Post autor: Garbaty75 » 23 kwie 2019, o 19:52

Od dłuższego czasu szukam i myślę wyłącznie o 2.3 T5

Awatar użytkownika
Garbaty75
Debeściak
Posty: 105
Rejestracja: 27 lis 2018, o 20:57
Model: V40
Silnik: 1.9T
moc: 200
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: MALBORK
imię: Pawel

Re: V40T4 V70T5 Odczucia, Plany.

Post autor: Garbaty75 » 8 maja 2019, o 18:55

Więc jest V70 T5 Szefa, do ogarnięcia kilka tematów, termin u Znajomków na 20.05. więc koło komina się delikatnie cieszymy tym sportkaravanem w gazie. Do niedawna aktualny był plan tego typu, że w miarę możliwości oba moje Łośki podszykuję, sprzedam jakoś tam rynkowo i kupię V70 z manualem i gazem, ale był dylemat silnikowy. Rozważałem 2.0t, bojąc się 2.4 i 2.5 (biedny zawsze straszy się widmem nieszczęść typu tuleje cylindrów itp.) szaleć z 2.3 na codzienne auto dla krótkich odcinków po 6km. to też bez sensu. Po rozmowach i niemal kłótniach z Rodzinką (żonka i dzieciaki), podejmuję dziś (być może złą) decyzję zostawienia Violetty 1.9t4 z 1998r włożenia zapłaconej już (zdrowej) turbiny z okolic Torunia, zajęcia się duperelami w nim, oraz zagazowania staruszka. Proszę Was o podpowiedzenie kompromisowej cenowo opcji założenia instalki. Violka zostaje, 2.0t będziemy żegnać.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 8 maja 2019, o 20:36 przez Garbaty75, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Raptus
Administrator
Posty: 6209
Rejestracja: 15 sie 2013, o 14:21
Model: V40/V70
Silnik: 1.9 T4/2.3 T5
moc: 200/250
Rocznik: 1998
wiek: 42
Skąd jesteś?: Lazy
imię: Rafal

Re: V40T4 V70T5 Odczucia, Plany.

Post autor: Raptus » 8 maja 2019, o 19:05

jest temat z Lpg , zerknij tam bo ktoś już szukał instalacji do T4

Awatar użytkownika
Garbaty75
Debeściak
Posty: 105
Rejestracja: 27 lis 2018, o 20:57
Model: V40
Silnik: 1.9T
moc: 200
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: MALBORK
imię: Pawel

Re: V40T4 V70T5 Odczucia, Plany.

Post autor: Garbaty75 » 8 maja 2019, o 20:02

Dzięki Raptusek, oczywiście zerknę. Mamy we wsi dwie firmy gazownicze, dokształcę się w temacie LPG, dozbieram i zagadam. U Staga tak przy okazji bratowego Punto pytałem to 3500 za podobno wypas. Nie szukam wypasu, oby silnika nie niszczyć i trochę tej mocy mieć czasem dla bezpieczeństwa.. Temat na spoko, też przy 2.0t chcę coś porobić, bo ogłaszam wstępnie, ale słaby odzew jest więc będę debiutował w wymianie błotników, po kolei.. Czołem Renifery!

Zdjęcie nie oddaje zupełnie piękna koloru Violki, ale niech będzie dla upamiętnienia, bo to fota z taniego fona zaraz po zrobieniu przeglądu.. ;-)
Druga zrobiona niedługo potem.

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Garbaty75
Debeściak
Posty: 105
Rejestracja: 27 lis 2018, o 20:57
Model: V40
Silnik: 1.9T
moc: 200
Rocznik: 1998
Skąd jesteś?: MALBORK
imię: Pawel

Re: V40T4 V70T5 Odczucia, Plany.

Post autor: Garbaty75 » 10 maja 2019, o 20:56

Przestudiowałem obszerny temat LPG 1.9 t4 - dla mnie laika, masa wiedzy specjalistycznej, kosmos dla mnie te wartości i milisekundy. Ja chcę jeździć V40 1.9 t4 na gazie i mieć to możliwie tanio i poprawnie zrobione. Wypisałem sobie z tych postów co myślę istotne i zobaczę co z tego kumają ci gazownicy u nas. Działają już z 15 lat, ale z jakiej to pułki fachowcy to jeszcze nie wiem. Czy może ktoś mi z grubsza policzyć ile sensowna instalka mnie wyniesie? Pewne kwoty widuję z przed kilku lat i wiem, że to nie będzie mała kasa, ale u mnie koszty tankowania przypominają spłacanie jakiegoś kredytu. Nie mojego..

Awatar użytkownika
turboni
Volvo Fan
Posty: 3991
Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
Model: S40
Silnik: B4194T
moc: 147KW/200KM
Rocznik: 1998
wiek: 40
Skąd jesteś?: Komorow
imię: Pawel

Re: V40T4 V70T5 Odczucia, Plany.

Post autor: turboni » 10 maja 2019, o 21:14

Dobrze założyć i wystrojć (na sondzie szerokopasmowej - AFR) u dobrego gazownika to minimum około 3500 tyś musisz wydać.
U druciaża zrobisz to za 2000 max 2500 tyś ale licz się potem z poprawkami i wymianą cześci instalacji a w najgorszym wypadku na remoncie głowicy.

A tak na szybko co powinieneś założyć:

Sterownik Tech 224 lub 324 (może być z OBD jak chcesz mieć możliwość podglądu live pracy silnika na telefonie) ewentualnie Stag ale to zależy od gazownik co woli ustawiać. U nas na forum 99,9% T4 jest na Techu
Reduktor Magic III Big z dwoma wyjściami gazu
Wtryski Barcauda 130nl najlepiej pojedyńczo montowane i zasilane z dwóch stron.
Zasilanie z butli do reduktora Faro lub miedź FI8
Wielozawór i elektrozawór również na FI8
Dobry filtr odstojnikowy lub włókno szklane

Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volvo i Przyjaciele”