płacz nowicjusza
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 22 lis 2017, o 20:18
- Model: v40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 km
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: tarnow
- imię: mirek
płacz nowicjusza
Postanowiłem się wypłakać bo dotknęła mnie kumulacja małych i większych problemów z moją wołowiną! Samochód posiadam 3i pół roku 1999 rok produkcji diesel 95km. Generalnie przez czas posiadania samochodu bez większych problemów poszło prawie 60 000 jedna sytuacja awaryjna wydarzyła się w zeszłym tygodniu pękł elastyczny przewód hamulcowy na szczęście kilometr od domu i jakoś dojechałem . Wiadomo wymiana płynów filtrów, klocki hamulcowe, zębatki 5 biegu, końcówki drążków i sworznie wahaczy. Wczoraj plama oleju pod autem wjazd na kanał i okazuje się że guma na półosi z lewej strony od strony skrzyni ale przy okazji rozbierania końcówka drążka po roku i 3 miesiącach naddaje się tylko do wymiany podobnie jak i sworzeń wahacza. Dodatkowo silnik też od odmy zaolejony i przewody hamulcowe pod tym plastikiem przed tylną osią przykorodowane . Na koniec zapiekł się hamulec ręczny po prawej stronie i nie jest to linka bo ta chodzi gładko.
To chyba wszystko. I jaki tu się cieszyć???
ps pocieszające jest że temat wymiany gumy na półosi jest ślicznie opisany na forum
To chyba wszystko. I jaki tu się cieszyć???
ps pocieszające jest że temat wymiany gumy na półosi jest ślicznie opisany na forum
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: płacz nowicjusza
niestety autka już mają swoje lata i trzeba do nich częściej zaglądać/kontrolować... powoli ogarniesz i latasz dalej.
regeneracja zacisków tylnych tez jest opisana na forum, zestawy nie są drogie i pewnie też dasz radę sam ogarnąć... odma do czyszczenia, nowy oring i po temacie- co do przewodów tez jest poradnik, ale trochę więcej zabawy.
regeneracja zacisków tylnych tez jest opisana na forum, zestawy nie są drogie i pewnie też dasz radę sam ogarnąć... odma do czyszczenia, nowy oring i po temacie- co do przewodów tez jest poradnik, ale trochę więcej zabawy.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 22 lis 2017, o 20:18
- Model: v40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 km
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: tarnow
- imię: mirek
Re: płacz nowicjusza
i tu jest problem ponieważ dzielnie co przegląd techniczny pytałem czy aby coś nie tak co zrobić należy a co wypada i zawsze to robiłem. Chodzi mi o kumulację wymiany części które nie tak dawno wymieniałem. Obawiam że rak prod 1999 powoli wielkimi krokami zbliża się do złomowania niestety
-
- Administrator
- Posty: 6210
- Rejestracja: 15 sie 2013, o 14:21
- Model: V40/V70
- Silnik: 1.9 T4/2.3 T5
- moc: 200/250
- Rocznik: 1998
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Lazy
- imię: Rafal
Re: płacz nowicjusza
no uważaj co piszesz bo widziałem roczniki 99 i starsze a wyglądają i są dopieszczone lepiej niż tegoroczne salonówki
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: płacz nowicjusza
Wiesz inni z 97 roku robią progi heble zawieszenie ,.. a o złomowaniu nie myślą ...
przelicz co kupisz w zamian i ile cię to wyniesie bo do "nowego też będziesz dokładał "
przelicz co kupisz w zamian i ile cię to wyniesie bo do "nowego też będziesz dokładał "
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: płacz nowicjusza
a części z jakiej półki, mnie np. nie stać na tanie zamiennikimirekzabno pisze:Chodzi mi o kumulację wymiany części które nie tak dawno wymieniałem.
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: płacz nowicjusza
o panie, ja nie wytrzymam jak raz na m-c nie przelecę klekotamirekzabno pisze:ponieważ dzielnie co przegląd techniczny
-
- Volvo Fan
- Posty: 4527
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: płacz nowicjusza
mirekzabno, To są gówniane auta i jeszcze nie jedno Cię zaskoczy. Włożysz worek pieniędzy a prędzej czy później znowu coś wyjdzie. Jak pękł Ci elastyczny wężyk, wymień resztę, bo to kwestia czasu. Tylne zaciski od razu regeneruj, bo przestawisz coś tak jak ja. Końcówki drążków i sworznie to jakieś nieporozumienie w tych autach.Manszety maglownicy pękają na potęgę.
-
- Debeściak
- Posty: 188
- Rejestracja: 9 paź 2017, o 19:35
- Model: v40
- Silnik: b4184s2
- moc: 122 KM
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Chotomow
- imię: Marcin
Re: płacz nowicjusza
”To są gówniane auta i jeszcze nie jedno Cię zaskoczy. ” taki pocisk od kogoś co ma 3200 postów to aż cisza zapanowała auta rewelacyjne nie są ale drogie tez nie są w zakupie. Coś za coś. Taka tania alternatywa dla octavi z dużo mniejszym bagażnikiem i lepszym komfortem jazdy.
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: płacz nowicjusza
każdy ma swoje zdanie, mnie też kilka rzeczy wqrwia w tym aucie, ale i tak je lubię. Tak piszą osoby które kupiły szrota i później jest lipa.