Cześć

Bezapelacyjnie każdy powinien tu coś napisać o sobie
Każdy ma prawo założyć własny temat
Regulamin forum
W tym subforum witamy się z użytkownikami, wymieniamy kurtuazje i rozmaite inne uprzejmości.
NIE ZADAJEMY tutaj pytań technicznych! Do tego służą działy techniczne.
Awatar użytkownika
PanManiek
Posty: 0
Rejestracja: 13 lut 2020, o 23:42
Model: V40
Silnik: B4194t 200KM
moc: 200KM
Rocznik: 99
Skąd jesteś?: Dolnyslask
imię: Mariusz

Cześć

Post autor: PanManiek » 14 lut 2020, o 00:06

Hej, jestem posiadaczem Volvo v40 1.9 di 115km od około 2,5 roku styl to bardziej gruz daily po czasie i 100kkm przyszła pora na zmianę i (tutaj niespodzianka) nigdy nie sądziłem ze kupie kolejnego łosia, a jednak trafiła się sztuka v40 też 1.9 tyle tylko że t4 wiec stałem się posiadaczem dwóch v40stek :shock: , jak do tego doszło? To dalej jest zagadka, i jestem w szoku bo kupując pierwsza v40 jechałem z zamiarem kupienia Merca w202 :haha ... Chyba te samochody jednak mają coś w sobie ;) obecnie t4 w stanie do dokończenia projektu rozpoczętego przez poprzedniego właściciela, a diesel? Cóż jak to v40, progów brak ale odpala i zawozi kiedy chce i gdzie chce wiec plany jeszcze do niego nie określone, obecnie w klekocie 140koni i 310 niutów według fachowca od chip tuningu choć nigdy nie hamowany, a t4? Hmmm kto wie? Tego sam jestem ciekaw ale obstawiam że maks 170 koników by wypluł na hamowni :omg: Skąd jestem? Dolnyśląsk, obecnie Wrocław ;) Pozdrawiam wszystkich na forum :)

Awatar użytkownika
GregoR.
Volvo Fan
Posty: 5651
Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
Model: S40
Silnik: D4192T2
moc: 95 KM
Rocznik: 1999
wiek: 42
Skąd jesteś?: Wasosz
imię: Grzegorz

Re: Cześć

Post autor: GregoR. » 14 lut 2020, o 06:28

Witamy na forum
Pochwal się swoimi furmankami w galerii
Moja ESKA i Błękitny Prosiak
Mody:EGR-Off, sprzęgło, wtryski 216, turbina 1,4 bar
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przywitaj się”