Ostatnio lutowałem kabelki na szarej wtyczce do radia od głośników lewy przód (biały i brązowy). Nie odłączyłem aku a od tamtej pory jakoś dziwnie brak turbo. To raczej nie ma wpływu. Mam zaślepione egr po poprzednim właścicielu a ten cylinderek tak sobie wisi luzem na kablach. Zauważyłem że dwa kabelki od niego są urwane. Zlutowałem je ale słabo bo jeden z kabelków ledwo wystawał z wtyczki, po tym zabiegu wydaje mi się że ciut lepiej się już zbiera ale to być może tylko takie odczucie. Czy ten cylinderek można całkowicie wypiąć z tej wtyczki i nie będzie to miało wpływu na turbinę czy jest to jakoś sterowane. Dodam że ten egr został jakby ucięty (patrz link) na pół i olej tam ucieka. Reszta egr siedzi w środku i da się naciskać. Może się ten zawór w środku otworzył i nie dmucha? Resztę rzeczy ogarne, tzn. węże, itd.
Ucięty egr
https://photos.app.goo.gl/MHACakC9gkL7V7vc6
[v40 ALL] Kabelki od EGR a brak turbo
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby