[V40 all] gąbka w obudowie filtra
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Turysta
- Posty: 31
- Rejestracja: 6 lut 2024, o 07:01
- Model: V40
- Silnik: B4204T
- moc: 200
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Wiesbaden
- imię: Marek
[V40 all] gąbka w obudowie filtra
Witam. Ostatni zajrzałem do obudowy filtra i zaciekawiła m je ta gąbka w górnej części ponieważ ze starości zaczyna się kruszyć a z racji że jest e górnej części to leci do kolektora dolotowego. Jak myślicie. Co z tym zrobić? Warto jej się pozbyć ?
-
- Turysta
- Posty: 22
- Rejestracja: 2 sty 2024, o 15:08
- Model: V40
- Silnik: B4194T
- moc: 200
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: Warszawa
- imię: Dawid
Re: [V40 all] gąbka w obudowie filtra
Ja miałem w dużo gorszym stanie i sie jej pozbyłem, stwierdziłem że jeżeli ma sie kruszyć to lepiej żeby jej nie było
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [V40 all] gąbka w obudowie filtra
Wywal to. Jeżeli chcesz to dokup kawałek i przyklej na jakiś dobry klej.
-
- Debeściak
- Posty: 359
- Rejestracja: 11 gru 2015, o 18:33
- Model: V40
- Silnik: 1.9 Di
- moc: 102
- Rocznik: 2002
- wiek: 39
- Skąd jesteś?: Tarnobrzeg
- imię: Szczepan
Re: [V40 all] gąbka w obudowie filtra
Kup sobie filtr K&N, nie będziesz musiał wymieniać tylko raz na pół roku sobie umyjesz i z głowy.
-
- Turysta
- Posty: 31
- Rejestracja: 6 lut 2024, o 07:01
- Model: V40
- Silnik: B4204T
- moc: 200
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Wiesbaden
- imię: Marek
Re: [V40 all] gąbka w obudowie filtra
Córki za odp, a czy ta gąbka ma jakieś istotne zadanie w ogóle? Bo nie wiem czy coś przykleić nowego czy zostawić puste bo w sumie w żadnym z aut do tej pory nie spotkałem się z taką gąbką ponad filtrem
-
- Debeściak
- Posty: 359
- Rejestracja: 11 gru 2015, o 18:33
- Model: V40
- Silnik: 1.9 Di
- moc: 102
- Rocznik: 2002
- wiek: 39
- Skąd jesteś?: Tarnobrzeg
- imię: Szczepan
Re: [V40 all] gąbka w obudowie filtra
Ja w dieslu nie mam, nie wiem czy tak było orginalnie, poszukaj gdzieś takiej nowej obudowy na necie i porównaj. Wątpie aby to miało jakiś wpływ na pracę.
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [V40 all] gąbka w obudowie filtra
Pany ... W części aut była w serii w części nie.
Z tego co zauważyłem, to w większości silników turbo benzyn były lub są te wygłuszenia.
Z tego co zauważyłem, to w większości silników turbo benzyn były lub są te wygłuszenia.
-
- Turysta
- Posty: 43
- Rejestracja: 10 gru 2023, o 15:54
- Model: V40
- Silnik: 2.0T
- moc: 163
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Opole
- imię: Tomek
Re: [V40 all] gąbka w obudowie filtra
Zadanie gąbki :
Wytłumienie szmerów ssących, tak to się nazywa fachowo.
Wytłumienie szmerów ssących, tak to się nazywa fachowo.
-
- Turysta
- Posty: 31
- Rejestracja: 6 lut 2024, o 07:01
- Model: V40
- Silnik: B4204T
- moc: 200
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Wiesbaden
- imię: Marek
Re: [V40 all] gąbka w obudowie filtra
Czyli to nie wplywa w żaden sposób na pracę silnika a jedynie na jak to ująć komfort kierowcy ze po prostu jest ciszej czy coś tekiego?
-
- Turysta
- Posty: 43
- Rejestracja: 10 gru 2023, o 15:54
- Model: V40
- Silnik: 2.0T
- moc: 163
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Opole
- imię: Tomek
Re: [V40 all] gąbka w obudowie filtra
Dokładnie
Po zakupie widząc stan tej gąbki z automatu poleciała do kosza. Nie zauważyłem zmian ani w głośności ani w pracy silnika
Po zakupie widząc stan tej gąbki z automatu poleciała do kosza. Nie zauważyłem zmian ani w głośności ani w pracy silnika