V40 1,9 di 115KM nasze Auta a mechanicy :)
: 8 cze 2019, o 18:14
Witam serdecznie panów opisze wam moja historie z tym autem i prosze administratora za wyrozumiałość i udostepnienie tego tematu w jakąś gablote bo to bardzo ważny temat.
kupiłem auto w roku 2014 sprowadzone z niemiec w przepieknym stanie itp. na poczatku piekne ladnie zawieszenie na wstepnym przegladzie idealne silnik pieknie chodzi itp itd. po czasie niewielkim nagle silnik sie gotuje po 3 kilometrach jazdy weże napuchniete jak baranie robi od chłodzenia silnika z korka płynu chłodniczego sie leje cuda niewidy. wiec mysle uszczelka pod głowica i prawda to uszczelka nie szukajcie innych przyczyn. teraz do sedna. Zawiozłem auto do mechanika zrobił mi czekałęm 3 miesiące na auto serio na takiego skur...... trafiłem fakt zrobił przejechałem nim tylko 40 000 km i znowu to samo:( przypadek ??? Nie bardzo zostawie swój kontakt na tym portalu mam zdjęcia z naprawy która zrobiłem sam i jest bardzo prosta tak samo jak dwumas w tym zajebistym aucie. Mechanik twietrdził ze głowica planowana i blok szlifowany. A takiego kuzwa wala on zalozył nawet stara uszczelke.Serio stara uszczelke na tyle był bezczelny wiem bo robiłem to 2 raz sam i wiem ze teraz pojezdzi auto.
W między czasie robiłem nowy rozrzad 10 000 temu teraz jak zdejmowałem rozrzad to zmówiłem pacież. Wiecie czemu ????
Bo widziałem punkty zaznaczone przez mechaników wczesniej a dziwne że na wolnych obrotach zaczął mi zderzak latać choć mam nowe poduszki silnika:) Okazało się że rozrzad robił jakiś DOWN z szacunkiem dla tej choroby ale jak można ustawić rozrzad na 1 garze kiedy tłok osiąga GMP a zawory dopiero zaczynaja sie domykać ????
Kumacie to???
dobrze że silnik unikał kolizji jeszcze ale mial takie spalanie stukowe ze ja jebie
Teraz zrobiłem ta uszczelke i szlifowałem głowice sam. Kupiłem papier 500 taki wielki przybiłem na prosty stól i uwierzcie mam nabite kolejne 50 000 i nic sie nie dzieje a auto serio ma dużą lepsza moc i polecam części ELRING i przedewszystkim zawsze nowe szpilki bo ten debil założył mi stare i jest taka zasada MOWIE JAKO MECHANIK zawsze ale to zawsze nowe szpilki inaczej wrócisz do tematu pozdrawiam ciepło
kupiłem auto w roku 2014 sprowadzone z niemiec w przepieknym stanie itp. na poczatku piekne ladnie zawieszenie na wstepnym przegladzie idealne silnik pieknie chodzi itp itd. po czasie niewielkim nagle silnik sie gotuje po 3 kilometrach jazdy weże napuchniete jak baranie robi od chłodzenia silnika z korka płynu chłodniczego sie leje cuda niewidy. wiec mysle uszczelka pod głowica i prawda to uszczelka nie szukajcie innych przyczyn. teraz do sedna. Zawiozłem auto do mechanika zrobił mi czekałęm 3 miesiące na auto serio na takiego skur...... trafiłem fakt zrobił przejechałem nim tylko 40 000 km i znowu to samo:( przypadek ??? Nie bardzo zostawie swój kontakt na tym portalu mam zdjęcia z naprawy która zrobiłem sam i jest bardzo prosta tak samo jak dwumas w tym zajebistym aucie. Mechanik twietrdził ze głowica planowana i blok szlifowany. A takiego kuzwa wala on zalozył nawet stara uszczelke.Serio stara uszczelke na tyle był bezczelny wiem bo robiłem to 2 raz sam i wiem ze teraz pojezdzi auto.
W między czasie robiłem nowy rozrzad 10 000 temu teraz jak zdejmowałem rozrzad to zmówiłem pacież. Wiecie czemu ????
Bo widziałem punkty zaznaczone przez mechaników wczesniej a dziwne że na wolnych obrotach zaczął mi zderzak latać choć mam nowe poduszki silnika:) Okazało się że rozrzad robił jakiś DOWN z szacunkiem dla tej choroby ale jak można ustawić rozrzad na 1 garze kiedy tłok osiąga GMP a zawory dopiero zaczynaja sie domykać ????
Kumacie to???
dobrze że silnik unikał kolizji jeszcze ale mial takie spalanie stukowe ze ja jebie
Teraz zrobiłem ta uszczelke i szlifowałem głowice sam. Kupiłem papier 500 taki wielki przybiłem na prosty stól i uwierzcie mam nabite kolejne 50 000 i nic sie nie dzieje a auto serio ma dużą lepsza moc i polecam części ELRING i przedewszystkim zawsze nowe szpilki bo ten debil założył mi stare i jest taka zasada MOWIE JAKO MECHANIK zawsze ale to zawsze nowe szpilki inaczej wrócisz do tematu pozdrawiam ciepło